Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg liker statistikk.

 

Mer om amerikanere:

Hvert år skader over 400 000 seg på senger, madrasser og puter.

50 000 skader seg på blyanter.

Over 400 000 blir påført skader involverende stoler, sofaer og sovesofaer.

263 000 skader seg på vegger og tak.

 

Men dette er min favorittstatistikk: Flere skader seg på lydopptakerutstyr (46 000) enn på skateboard, trampoliner og barberblader!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pepsi, når det ligger i søppelbøtta mi en hel dag, er det kanskje ikke så rart, men jeg trodde jeg ville klare meg uten å vaske spy om jeg brukte 3 poser og 2 av de var forsterka med gaffa.
Jeg vil fortsatt si at det er ganske rart.

 

 

Ah, så nydelig godt med helg. Håper det blir bra vær *skule ut vinduet*

Lenke til kommentar
Men dette er min favorittstatistikk: Flere skader seg på lydopptakerutstyr (46 000) enn på skateboard, trampoliner og barberblader!

 

 

Alt for mange foreldre som presser barna sine til å bli stjerner, også tar frustrasjonen overhånd?

 

Uansett, skulle gjerne likt å vite hvordan de får det til.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Ok, ok, siden dere ber om det: Mer FAKTA FRA VIRKELIGHETEN!

 

En nå cirka ti år gammel undersøkelse viste at to tredjedeler av high school-seniorer ikke visste når den amerikanske borgerkrigen tok sted, ei heller kunne de identifisere hverken Stalin eller Churchill.

 

Og 42% kunne ikke si navnet på ET ENESTE land i Asia.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Have fun! Drekk dere dritings uansett om lederene sier noe annet, kødd rundt om natta, gjerne ute. Og ellers kos dere noe jævlig og ta med sykkel til birkenau

 

Glemmesak.

 

Husker jeg ga 29euro for 51 liter brus^^ (jeg var for pussy til å kjøpe noe av det andre)

 

Jeg har ikke plass til en og femti liter brus, og skjønner ikke hvordan du hadde det heller. o.o

 

Og vips, i går dukket den endelig opp i posten, hadde aldri trodd jeg skulle få den men jeg fikk faen meg et eksemplar i posten, trodde det var ei bok først oO

 

[Guy Fawkes-maske]

 

Remember, remember the Fifth of November, the Gunpowder treason and plot!

I know of no reason, why the gunpowder treason, should ever be forgot.

 

V for Vendetta er en fantastisk film, og V er en fantastisk figur.

Lenke til kommentar
Hjemme fra klassetur igjen. Det var virkelig morsomt og jeg er veldig fornøyd med klassen jeg kom i.

Bra du er fornøyd. Viktig at man trives i klassen, jeg er veldig fornøyd med klassen min, hatt den i tre år nå, koskos.

 

In other news; hvorfor er folk nesten ferdig med å mekke russekort, jeg aner ikke hva jeg skal ha på mitt :--S

Lenke til kommentar
Ok, ok, siden dere ber om det: Mer FAKTA FRA VIRKELIGHETEN!

 

En nå cirka ti år gammel undersøkelse viste at to tredjedeler av high school-seniorer ikke visste når den amerikanske borgerkrigen tok sted, ei heller kunne de identifisere hverken Stalin eller Churchill.

 

Og 42% kunne ikke si navnet på ET ENESTE land i Asia.

 

Det som er minst like interessant er at jeg visste hvem både Stalin og Churchill var når jeg var 11-12 år. Jeg visste også når den amerikanske borgerkrigen fant sted rundt da jeg var ca like gammel.

 

Amerikaner kan ramse opp delstatene i alfabetisk rekkefølge da. :p

Lenke til kommentar

Litt mer banal statisikk: 13 prosent av alle amerikanske kvinner vet ikke "whether they wear their tights under their knickers or over them."

 

Also: I løpet av fire år reiste over tyve amerikanere til Florida i håp om å reise hjem igjen med millioner av dollar i kofferten etter å ha fått brev som så cirka slik ut:

 

Congratulations, Billy Bob! You have won $10 Million!

If your sweepstakes numbers matches the prize draw number, your social security number is a uneven number, and ...'

 

En av dem reiste TO ganger.

Lenke til kommentar
Litt mer banal statisikk: 13 prosent av alle amerikanske kvinner vet ikke "whether they wear their tights under their knickers or over them."

 

Also: I løpet av fire år reiste over tyve amerikanere til Florida i håp om å reise hjem igjen med millioner av dollar i kofferten etter å ha fått brev som så cirka slik ut:

 

Congratulations, Billy Bob! You have won $10 Million!

If your sweepstakes numbers matches the prize draw number, your social security number is a uneven number, and ...'

 

En av dem reiste TO ganger.

Hvor finner du dette? Høres jo like bullshit ute som "I løpet av et år svelger man 15 insekter i søvne" og alle dem stygge irriterende juksestatistikkene der

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...