Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos böker - er det kun jeg som digger Dan Brown (Da Vinci-koden)? Jeg har snart lest fire av hans böker, holder nå på med de siste kapitlene av "Den digitale festning". En ypperlig teknologisk thriller. Jeg er helt bergtatt.

Jeg har lest alle hans fire thrillere; det var som å lese den samme boka fire ganger.

Lenke til kommentar
Du har ikke tillatelse til å svare i det emnet

 

Hva faen? Fler som får den meldinga?

Nei... Hvilket emne da?

 

Eneste jeg opplever er at diskusjon.no plutselig ikke fungerer med firefox igjen. Samme skjedde i går. Får rett og slett ikke svar når jeg trykker på linker her. IE funker fint da... Hele greia er merkelig.

Lenke til kommentar
Nei... Hvilket emne da?

 

Eneste jeg opplever er at diskusjon.no plutselig ikke fungerer med firefox igjen. Samme skjedde i går. Får rett og slett ikke svar når jeg trykker på linker her. IE funker fint da... Hele greia er merkelig.

Funnet ut at med FF så slutter alt å svare helt til diskusjon.no fungerer :whistle: .

Lenke til kommentar
*UPDATE*

I should have been more clear before, but here are the hosting details:

Bash is too big to be on a shared server.

We have a number of machines already, but are open to either colocating them or using a supplied machine.

Bandwidth is substantial but not ridiculous, remember we have no images, almost entirely text.

A trade or agreement can be made, but we try to:

A) keep the site free and clear of advertising clutter.

B) Not have substantial upkeep, as this is a hobby run by donated time and effort.

 

So, in effect, we offer some links to the host for their services, but no huge blocks of ads.

Thank you to everyone that has offered services thus far, there are too many to even respond to

and we genuinely appreciate the support from this great community.

 

 

 

-----------

We'll be back up in a few days.

Interested in hosting us? Drop a line to "qdb-info" - AT - bash.org.

 

Eep!

Jeg liker ikke at sider jeg liker å bruke når jeg kjeder meg er nede når jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...