Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

du kan mer enn meg nikka, jeg hadde spansk 3 år på ung.skolen, men lærte lite... skjønte nesten ingenting av det du skrev:P

 

yo es en escuele, y yo tejero una guante

Lenke til kommentar

Datasmurf: Si det. Kjeder meg litt. :D Den jävla ipoden min funker f*** meg ikke. Begynte å streike rundt den tida da garantien selvsagt gikk ut. Har lada den i hele natt, slår den på, den viser fullt batteri og så, plutselig, synker batterinivået fra fullt til tomt på tre sekunder. Wtf. :[

Lenke til kommentar

Datasmurf: Kanskje du har rett. Jeg liker ikke mac, men ipod har jo blitt skrytt opp i skyene. Helvete heller. Liker ikke tanken på å kjöpe en ny mp3-spiller, men liker heller ikke tanken på lange togturer uten musikk.

 

Apropos böker - er det kun jeg som digger Dan Brown (Da Vinci-koden)? Jeg har snart lest fire av hans böker, holder nå på med de siste kapitlene av "Den digitale festning". En ypperlig teknologisk thriller. Jeg er helt bergtatt.

Lenke til kommentar
Sidious, du vet hvorfor?

Det er et Apple-produkt.

Sånn går det når du kjøper noe av Djevelen selv.

 

En kollega av meg skulle kjøpe MP3-spiller og hadde på forhåndt tenkt på iPod. Etter å ha snakket litt med fyren i butikken ombestemte han seg. Argumentet til selgeren var: "Hvis det er noe feil med iPoden, leverer du den inn, vi sender den til reparasjon og du er uten musikkspiller i tre måneder. Kjøper du en Creative Zen og det mot formodning er noe feil med den, så leverer du den inn og vi gir deg en ny på stedet."

Lenke til kommentar

Alt for mye, alt for mange :p

 

Veldig glad i Terry Brooks, R.A. Salvatore, Anne Cath. Vestly (barnebøker <3), Maggie Furey, Richard A. Knaak, Carlos Ruiz Zafóns "La sombra del viento" (hovedsaklig bare lest den på norsk, der heter den "Vindens skygge"), ungdomsbøkene til Gunnar Staalesen og Isabell Allende og mine to personlige favoritter, Andreas "Ajax" Jacobsen og Gert Øvre Richter Frich a.k.a. Røverdikter Frekk.

Lenke til kommentar

He he, jeg leser hans bøker fra Forgotten Realms. Selv om det virker som om hovedfokuset ligger på drow elfen Drizzt Do'Urden, er ikke han min favoritt :p

Jeg har en ting for dverger ^^

 

Jeg skulle begynne med Pratchett, men fant aldri ut hvilken bok jeg skulle begynne med så jeg kjøpte George R. Martins "A Game of Thrones".

Bare aldri fått starta på den, må lese ferdig Tad Williams' "Shadowmarch" også :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...