Zlatzman Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Soon the shit will hit the fan and all hell will break loose. Endret 28. august 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er det bare meg, eller er forumet skremmende tregt nå? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Skarstard: Er du bitter? Har jeg noen grunn til å være det? Og hva får deg til å tro at jeg er det? Og hvorfor er HaueR så rar? Nei, det vet ikke jeg noe om. Jeg har bare lagt merke til at du oppfører deg ganske frekt mot mange her inne, men ved nærmere ettersyn ser jeg at det er mot hauer. Hvorfor han er så rar aner jeg ikke. ^^ Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Spar dere. Uffdaaa, vil du også ha moteklær og chihuahua? Ja! Jei vil åzzå ha en sånn moteriktig, superdyr, dillete hund og dresse den opp som dukken jeg hadde når jeg var liten :-----( . Och kalle den babypusegullenussedusseprisesse. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg gjør så brokkolien min strutter mot din oliven, jeg spruter grønnsakssuppe mot deg, den er varm og nå er du blind. Bitch. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gah, jenter er kompliserte og forvirrende. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Spar dere. Uffdaaa, vil du også ha moteklær og chihuahua? Ja! Jei vil åzzå ha en sånn moteriktig, superdyr, dillete hund og dresse den opp som dukken jeg hadde når jeg var liten :-----( . Och kalle den babypusegullenussedusseprisesse. Or naat... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gah, jenter er kompliserte og forvirrende. Du tar feil. De er ganske like oss, men om du går rundt med den innstillingen kan jeg skjønne at du sliter. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, egentlig ikke. Absolutt ikke min greie. Men jeg var flink til å late som. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 All the Jealousy. Hvad? Jeg har aldri strebet etter å være slik hun er. Jeg syns ikke jenter er noe mer kompliserte enn gutter er. Er forskjellig fra menneske til menneske. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, det vet ikke jeg noe om. Jeg har bare lagt merke til at du oppfører deg ganske frekt mot mange her inne, men ved nærmere ettersyn ser jeg at det er mot hauer. Hvorfor han er så rar aner jeg ikke. ^^ Jeg er enig. Stor i kjeften mot dem fleste. Prøver å sette alle i respekt. Funker jævlig dårlig da. Var jo koslig i gamle dager Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Er det hun dama som er posted i bildehumor tråden? Pepsico: Er ikke noe å ta seg nær av da. Er bare internet! Alle kan være store i kjeften her uten konsekvenser. Endret 28. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Okay da, så er de ikke det, men onde er de i alle fall. Ikke at gutter er enkle de heller, men herre fred. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg syns ikke jenter er noe mer kompliserte enn gutter er. Er forskjellig fra menneske til menneske. Det er fordi du er like komplisert for dem. Kompliserte har lettere for å forstå kompliserte. Simple har lettere for å forstå simple Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og hvilken kategori passer du inn i? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og hvilken kategori passer du inn i? Jeg mener ikke jeg er blant dem kompliserte ihvertfall Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Okay da, så er de ikke det, men onde er de i alle fall.Ikke at gutter er enkle de heller, men herre fred. Det har vel ikke falt deg inn å forklare hva faen du snakker om og få det overstått, i stedet for å bare prøve å hinte til at vi skal spørre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, egentlig ikke. Jeg er for merkverdig for slikt. I'm a little man, and I'm also evil, also into cats, also into cats. *synge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg