Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jan Erik Vold derimot, er langt fra kjip Hvordan er pizza og øl dagen derpå? Burde jeg gå for vann eller cola i stedet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 nå har jeg vært på bodyart og det var jo ikke noe av det jeg hadde tenkt meg. Så innen jeg finner meg en jeg virkelig vil ha kommer jeg ikke til å ta en....Ennå helt klart vann eller cola...du kan jo ta deg et par halv-litere, men ikke drikk deg full=) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Zlatz, jeg vet.Jeg skal absolutt dit, om jeg bare finner ut når det er. Fredag 19. september. 120kr for medlem, 180kr for ikke-medlem (av Samfundet). Billett på www.samfundet.no .. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Graut uten sukker og kanel er kjipt. det er krise skal jeg si deg. KRISE! What Flabba said. Kan jo ikke spise graut uten sukker og kanel. Da smaker det jo... graut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fluesopp, feil-quoting? Øl blir det nok uansett ikke, jeg er virkelig ikke glad i det, og i alle fall ikke det eneste de har her. Dahls. Eww. Satser på vann jeg. Zlatz, aha, så det er den ja? Ja ja, men dit skal jeg da ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Pizza Mozzarella er så helt latterlig god. NAM NAM NAM!! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Graut uten sukker og kanel er kjipt. det er krise skal jeg si deg. KRISE! What Flabba said. Kan jo ikke spise graut uten sukker og kanel. Da smaker det jo... graut. for mye graut tenk:P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 På butikken hjemme heter den pizzaen Unni-pizza. De fikk den inn først når mamma ville ha en pizza som jeg kunne spise. Også tok jeg med den til noen folk som hadde matkick en gang, og de gikk på butikken dagen etter og spurte etter Unni-pizza. Fniz. Nyttig info ftw. ^^ Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er så utrolig lei av Marie Amanda. Om noen er på samme sti som meg kan dere sende PM. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er så utrolig lei av Marie Amanda. Om noen er på samme sti som meg kan dere sende PM. Bloggdamen? Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Se? Du visste hvem hun er du også. Hun dukker opp over fuckings alt uten å egentlig gjøre noe. Ja, jeg har sett i bloggen hennes, og den består for det meste av klærne hennes, hva hun spiste til frokost og at hun kaaaanskje burde skrive om noe annet enn sminke og mote? Må tenke på de fattige i verden syns hun. Åh, herre min fred. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Polen i morgen, Polen i morgen! Å, dette gjør opp for hele ungdomsskolen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Polen i morgen, Polen i morgen! Å, dette gjør opp for hele ungdomsskolen! Kanskje du får Peder Pedersen som tidsvitne med, han er rar xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Regner med du tar masse bilder, Pusur. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hun dukker opp over fuckings alt uten å egentlig gjøre noe. Hvor er dette overalt? Jeg har aldri hørt navnet. (Men så leser jeg bare to blogger, da.) Endret 28. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 metning: gul eller blå har høyest grad metning? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 metning: gul eller blå har høyest grad metning? For det kan jo vi svare på . Gul. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hvor er dette overalt? Jeg har aldri hørt navnet. (Men så leser jeg bare to blogger, da.) Hvem er den andre? Og hvorfor er du ikke på msn?! MÅ JEG RINGE DEG? Endret 28. august 2008 av Tard. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hun dukker opp over fuckings alt uten å egentlig gjøre noe. Hvor er dette overalt? Jeg har aldri hørt navnet. (Men så leser jeg bare to blogger, da.) Som i radio, tv og div forumer. Skulle ikke forundre mig om damen er her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg