NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du vet hva som er oppgaven din i helga Smurfen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Markere mitt territorie? Nei, aner ikke. Vente på at pappa kommer oppover med keyboard, vekkerklokke og DVDer i alle fall. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Montere skjulte kamera i kåken selvsagt! Hvor treig er det mulig å bli. *kose* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ingenting er som å bli arrestert for ulovlig overvåking halvveis ut i semesteret. 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Quayle, ah ... Ja faen, om jeg bare hadde hatt penger så hadde jo det vært noe Et og annet kamera på badet og på fellesrommet. Meh, er lov å drømme, men tviler på at jeg gjør realitet ut av det. Men åh, på voerset i går, satt vi og så noen fete basehoppingvideoer, prøver å finne de igjen, gav meg lyst til å prøve det, selv om jeg har akutt høydeskrekk og shit Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er lettere nærsynt, har mistet brillene mine og skal nå kjøpe en eller annen form for optisk korrigering. Skal jeg gå for briller eller kontaktlinser? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Quayle, ah ... Ja faen, om jeg bare hadde hatt penger så hadde jo det vært noe Et og annet kamera på badet og på fellesrommet. Åh åh åh åh! Noen som link til det forumet med han som gjemte et webcam i en boks hjemme og fikk bilder av at huseieren gjorde ekle greier i senga hans og sånt. Argh! EPIC! Evnt noen som husker det og kan gi litt detaljer så jeg kanskje får googla det frem Endret 28. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sorry Pepsi. Se filmen hos Youtube Sånn har jeg det også! :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Dette skjedde tidligere idag på skolen. Vi har fysikk. Jeg sitter bakerst, og som alltid, kjeder jeg meg. Jeg fikler med en linjal. En drøy halvtime senere vil jeg sove på pulten. Jeg fant ut at å legge hodet på pulten er en dårlig ide, da vår fysikklærer er av nazi-typen ( altså veldig streng) Så jeg setter linjalen i en lodrett possisjon oppå pulten, og skal hvile hodet mitt på den. At det var ubehagelig fant jeg ut veldig fort. Derfor lot jeg tuppen av fortenna hvile oppå linjalen, slik at jeg ikke kjente noe ubehag. Dette gikk helt fint i 5 minutter, og vår nazi lærer merket ingenting til mitt "fravær". Men så skjedde det de fleste forventet. Fortenna mister festet, og linjlan fyker opp i tannkjøttet mitt, river med seg nerver og kjøtt, og skjærer nesten av den strengen. Blodet fosser ut av munnen, og jeg klikker max i helvette på linjalen. Jeg ble kastet ut av timen, og nå sitter jeg her og skriver hjemme. Men på den lyse siden, er jævlig digg å snuse nå Endret 28. august 2008 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Haha, nesten det samme skjedde meg på jobben for noen uker siden. Lå og hvila fortenna på toppen av en flaska, plutselig glepper tenna og nesa faller rett opp å flaska. Ble litt blod utav det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De sier at sår i munnen leges naturlig fortere en noe annet sted på kroppen. Er ikke helt overbevist om det enda:p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Katt Williams er faen meg funny Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Woll, høres bra ut! Ikke noe bedre enn å finne ut ting som forenkler og forbedrer livet ditt så til de grader som å for eksempel forsterke effekten av snus. Skjønner ikke hva alle er så negative for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg