Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quayle, ah ... Ja faen, om jeg bare hadde hatt penger så hadde jo det vært noe :p

Et og annet kamera på badet og på fellesrommet.

Meh, er lov å drømme, men tviler på at jeg gjør realitet ut av det.

Men åh, på voerset i går, satt vi og så noen fete basehoppingvideoer, prøver å finne de igjen, gav meg lyst til å prøve det, selv om jeg har akutt høydeskrekk og shit :p

Lenke til kommentar
Quayle, ah ... Ja faen, om jeg bare hadde hatt penger så hadde jo det vært noe :p

Et og annet kamera på badet og på fellesrommet.

Åh åh åh åh! Noen som link til det forumet med han som gjemte et webcam i en boks hjemme og fikk bilder av at huseieren gjorde ekle greier i senga hans og sånt. Argh! EPIC!

Evnt noen som husker det og kan gi litt detaljer så jeg kanskje får googla det frem

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Dette skjedde tidligere idag på skolen.

Vi har fysikk. Jeg sitter bakerst, og som alltid, kjeder jeg meg.

Jeg fikler med en linjal. En drøy halvtime senere vil jeg sove på pulten. Jeg fant ut at å legge hodet på pulten er en dårlig ide, da vår fysikklærer er av nazi-typen ( altså veldig streng)

Så jeg setter linjalen i en lodrett possisjon oppå pulten, og skal hvile hodet mitt på den. At det var ubehagelig fant jeg ut veldig fort.

Derfor lot jeg tuppen av fortenna hvile oppå linjalen, slik at jeg ikke kjente noe ubehag. Dette gikk helt fint i 5 minutter, og vår nazi lærer merket ingenting til mitt "fravær".

Men så skjedde det de fleste forventet. Fortenna mister festet, og linjlan fyker opp i tannkjøttet mitt, river med seg nerver og kjøtt, og skjærer nesten av den strengen. Blodet fosser ut av munnen, og jeg klikker max i helvette på linjalen.

Jeg ble kastet ut av timen, og nå sitter jeg her og skriver hjemme. Men på den lyse siden, er jævlig digg å snuse nå :D

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...