Campin Carl Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og jeg sitter og skal nå se i boken "Impulser - Design- og håndverkshistorie" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Send PM for fullt navn, nummer, IP etc til L4r5. Du har det ikke du da? Å, det er utrolig hva jeg har. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Å, det er utrolig hva jeg har. Ja du burde være i stand til å få tak i det. Litt kreativitet fra din side så hadde du nok hatt det i løpet av en ettermiddag. Sånn når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Her var det temmelig dödt. Sitter i PC-salen og nyter en kald pepsi. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Mange skolebarn her, vet du. ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 IT-folk som passer på skolebarn også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 YAY! Endelig så begynner jeg å skjønne sånn halvveis hvordan jeg skal gjøre i GIMP for å få til den effekten jeg skal ha. Ser det så tydelig for meg i hodet, men er over hodet ikke vant til programmet så har vært vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle få det til Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nikka: Are u one of them? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Om dere hadde gått på en svenskspråklig skole - hadde dere da anvendt norsk eller prövd dere på svensk? Jeg lurer på hva som forventes av meg. Jeg er sjenert fra för av, men en smule mer sjenert med svensken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Om dere hadde gått på en svenskspråklig skole - hadde dere da anvendt norsk eller prövd dere på svensk? Jeg lurer på hva som forventes av meg. Jeg er sjenert fra för av, men en smule mer sjenert med svensken. Jeg hadde snakka norsk, men brukt svenske ord. Gikk i klasse med en svenske som gjorde det på den måten. Forsto han lett, alle trodde han prata vanlig svensk Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Akkurat. Det er det jeg også gjör. Har jo lagt merke til at mange svensker i Norge kun prater svensk. Gjör ikke meg noe, forstår jo hva de sier i 99% av tilfellene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 I want at Play to swing tø søm k00l musikk yesh! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Laaang telefonsamtale iz alrite. 8D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 må si at jeg kommer til å bli et jævlig bra film-menneske:P vi filma 2 filmer i dag:D 1 kort film om der handlingen skulle være "forandring" 2. filmen fikk min gruppe utdelt: "faen ta han" "om du bare visste" "hvorfor meg?" En avis En tannbørste og et kyss.. SÅ vi laga en lovestory:P jeg måtte være jenta overaskende nok:P Var drit gøy. vi lo så jeg ble helt støl i magen etterpå i <3 foto og film:D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Nikka: Are u one of them? Dessverre. Red.: Hvordan ble kysset da? Funka det? Kilte det i magen? Endret 28. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Å i helvete, endelig begynner dumheten min å gi seg litt. Fatter ikke hvordan jeg kunne sitte her i forrige uke eller når det var å ønske meg så full at jeg ikke klarte å gå og var maks ubrukbar, ren og skjær idioti. Rett og slett. *dø på seg* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Var skikkelig trippy og jævlig tidligere i dag, men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg er våken eller bare drømmer. Sistnevnte ville vært sannsynlig. Og uansett hva jeg gjør, får jeg ikke bort den ekle smaken av galle. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Slutt å syt smurfen, du har jo halvnakne damer, legg spesielt merke til flertall her, som vandrer rundt i kåken i bare undertøyet. Jeg gjentar: "Slutt å syt!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De har reist hjem :S Fatter ikke helt hvorfor. Ligger noen lapper på bordet her, "Har reist hjem, kommer søndag. -navn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg