Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg virkelig til i morra. Da skal jeg på overnattingstur med den nye klassen min til Lunde. Jeg bare håper at jeg kommer på rom med noen av de kewle folka :p

Lunde? I Telemark? Mitt kjære Lunde? Her? Rom? Skal dere på vandrehjemmet? 500m fra mitt kjære hjem? Noen chicks i klassa di?

 

Aner ikke om det er i Telemark. På lappen vi fikk sto det Lunde i Vestby. Er det korrekt? I så fall har vi noen chicks i klassen så det er bare å ta turen innom. Om det faktisk er riktig Lunde og du kommer innom, spør etter Olum.

Lenke til kommentar

Are sier:

blir det ikke litt teit å ta relevansargumentene i en seksjon etter holdbarhetsargumentene? relevansargumentene må jo være der for at holdbarhetsargumentene skal være, uhm.. relevante

[Vintage Princess] Lucas&Leander 06.08.08 sier:

og holdbare.

Are sier:

at de er holdbare avgjøres av deres egen sannsynlighetsovervekt

Are sier:

8D

Are sier:

men for at de skal være relevante i forhold til hovedsynspunktet så må de liksom vises å være relevante også

[Vintage Princess] Lucas&Leander 06.08.08 sier:

mhm

Are sier:

for et nerdete emne :D

[Vintage Princess] Lucas&Leander 06.08.08 sier:

Litt, kanskje?

 

 

AKADEMIA. IT IZ FUN.

Lenke til kommentar
Jeg inviterte deg hit, Pepsi. That counts for something.

Javisst =] Men hvordan kommer man seg dit? :hmm:

Fly eller tog. Tog tar litt lang tid. Men, det er faktisk kortere fra Værnes og hit enn fra Trondheim til Værnes. Og vi plukker deg selvsagt opp enten du ender på togstasjonen eller flyplassen. 8D

 

Are: Iz not geeky. 8D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...