L4r5 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Send PM for fullt navn, nummer, IP etc til L4r5. Du har det ikke du da? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fekk sans for Bergen i går altså. Var da på Neil Young konsert der i går, og i nygårdsparken! Nokon andre som var på konserten? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet om fokus bank (ungdomskort) alltid sender brev når det kommer penger inn på konto? Kan jeg ringe å be dem stoppe slike brev? : | Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet om fokus bank (ungdomskort) alltid sender brev når det kommer penger inn på konto? Kan jeg ringe å be dem stoppe slike brev? : | Er vell bare å ringe og spørre. Tviler ikkje på at det skulle være umulig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er vel en av tingene med ungdomskort? De tar utgangspunkt i at du stort sett er blakk og at de må informere deg om at det er penger inne på kontoen nå? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det skal nok være mulig ja, går iallfall og avbestille at du får brev hver måned (?) om kontoutskriftene Endret 27. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hmm.. Du må bare komme. *lade hagla* Whatever turns you on man... I'm not here to judge Ikke tenk koffert da. o_O Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ai, kexy/Fluffy, har du no pommes idag eller? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 I dag har jeg vært flink. Jeg sto opp i normal tid (11:30), jeg spiste frokost og middag til normale tider, og det var ordentlig mat, jeg har jogget også har jeg vært sammen med venner. Og nå driver mamma på og baker rundstykker. Saftig kveldsmat here i come! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Pasient, har du ingen forpliktelser? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ai, kexy/Fluffy, har du no pommes idag eller? Nope. =/ Men nå er det leggetid. Natti! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Pasient, har du ingen forpliktelser? Arbeidsledig trygdesnylter. Så, nei. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lurer på om kjønnshår på jenter kommer tilbake på moten en gang i fremtiden. Det håper jeg virkelig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lurer på om kjønnshår på jenter kommer tilbake på moten en gang i fremtiden. Det håper jeg virkelig. nei fy faen det håper jeg virkelig ikke. noe så ekkelt. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPENING. Endret 27. august 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPINING. nei kjønnshår forblir borte. æsj... klær er ok hvis man vil, men kroppshåret forblir borte fra mitt kjønn i alle fall... isj.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Greit nok med en liten stripe eller noe sånt lurt. Men full skog? HELL NO. For og sitere Jørg-1 fra Tungtvann "Her trængs det trimming før det bi no!" Btw, hjembakte rundstykker, nystekte sådan, med brunost = WIN WIN WIN. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Snakker ikke om musa da. Men kroppen generelt. Legger, pitz og alle andre plasser det vokser unødvendig hår! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nei huff! Det eneste håret jenter skal ha er på hodet og kanskje et lite mønster over fitta. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mote er for svake mennesker uten egen smak ^^ (nå blir jeg slaktet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg