Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg vært flink.

Jeg sto opp i normal tid (11:30), jeg spiste frokost og middag til normale tider, og det var ordentlig mat, jeg har jogget også har jeg vært sammen med venner.

Og nå driver mamma på og baker rundstykker. Saftig kveldsmat here i come!

Lenke til kommentar

Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft :) Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPENING.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft :) Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPINING.

nei kjønnshår forblir borte. æsj... klær er ok hvis man vil, men kroppshåret forblir borte fra mitt kjønn i alle fall... isj..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...