theoriginalAidskake Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor har Hylo blitt av? Han er på sjøen. Ringte meg i går, og da var han i stavanger - men drar til Frankrike på fredag. Savner fylla vår. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det var den sommeren gutter og jenter. Kveldene er blitt mørke og været surt. Kle på dere og nyt høsten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jah. Jeg bestilte meg nettop 5 nye tights, i den anledningen. Den ene neongrønne/svartstripete skal eplefe få. De to andre grønne, den ene røde og den orange skal jeg dog ha selv. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ein har skapseng... Nokken som har tenkt på kommodeseng? Ei seng som du berre dreg ut skuffa på og vips so har du seng + skuffer!! Maks praktisk!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ein har skapseng... Nokken som har tenkt på kommodeseng? Ei seng som du berre dreg ut skuffa på og vips so har du seng + skuffer!! Maks praktisk!! Jeg har kommodeseng. Eller. Jah. jeg har en skuff under sengen, med seng i. Maks praktisk? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Men du har ikkje skuffer som ein kan bruke til andre ting... I SAMME KOMMODEN!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Og der var man ferdig med 50 minutt med hardt kjør på tredemølla... Det er litt kos å ha en når det regner som værst ute. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Minn meg på å ikke kjøpe flere Musikk-DVD-er. Mye mer stress å rippe dem. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Fluffy. Pink. Sheep. Noen er forelsket i Nie. 8D O_O FluffyPinkSheep: Om jeg finner ut at dette er en måte for og prøve og ta Nie fra meg, så må jeg jakte deg ned og drepe deg, du er klar over det sant? Hmm.. Du må bare komme. *lade hagla* Endret 27. august 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor har Hylo blitt av? Han er på sjøen. Ringte meg i går, og da var han i stavanger - men drar til Frankrike på fredag. Savner fylla vår. Alright. Ante meg egentlig at han var ute på eventyr Sidious: Er jo ofte sånn de første dagene. Men du virker jo som en grei fyr, så det ordner seg sikkert. Lykke til med studiene dine Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her var det ikke mye nytt på de timene jeg har vært borte! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Send PM for fullt navn, nummer, IP etc til L4r5. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hmm.. Du må bare komme. *lade hagla* Whatever turns you on man... I'm not here to judge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Send PM for fullt navn, nummer, IP etc til L4r5. Jeg har den infoen jeg trenger om L4r5 allerede. Men ellers takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 You crazy stalkers; jeg liker jeg å holde målene mine hemmelige. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg ropte "Yo, hjem til Bel-Air" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 You crazy stalkers; jeg liker jeg å holde målene mine hemmelige. Eller så kan det ha noe med det at jeg har møtt karen IRL. Og, hvordan målene dine er, har da ingen ting å si! Det er e-penisen som teller! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Æsj, jeg er redd for at katta mi har blitt drept av noen folk i nærheten, vært borte i ei uke nå...og idag fant jeg ut at en annen katt ble borte noen dager tidligere...redd for at han er blitt kattbabb for noen dager siden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hope the best, fear the worst. Eller noe i den dur . Katter er flinke dyr, så'n er sikkert ikke babkjøtt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Måtte le litt når jeg leste denne underoverskriften i Aftenpostens nettutgave: "Kjell Magne Bondevik: - Føyer seg inn i rekken av overgrep mot sivilbefolkningen." Ingen avis har noensinne beskrevet Bondeviks statsministerkandidatur bedre. ^^ Endret 27. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg