hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bite seg selv i tungen slik at du begynner å få tårer i øyenene er ekstremt deilig. Perverst! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 What? Onanerer på jobben? Atte. D... Jo. Hmmm... Rart. Men det betyr at eplefe, kC, meg selv, hylo, nie, darkbuster, aves og mikkel slask gjør det da..? (Omtrentlig og hypotetisk. Jeg gjør det ikke.) Hm. jeg har ikke mulighet til det jeg teite felleskontorer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bite seg selv i tungen slik at du begynner å få tårer i øyenene er ekstremt deilig. Perverst! Nå fikk jeg en sterk trang til å si "Bite i andre ting til noen får tårer i øynene er også ekstremt deilig". Men så tenkte jeg at.. det kan misforståes. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bite seg selv i tungen slik at du begynner å få tårer i øyenene er ekstremt deilig. På tide å finne frem pisken? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Petter er søt når han dupper av på kino. K9Z!!1one Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå fikk jeg en sterk trang til å si "Bite i andre ting til noen får tårer i øynene er også ekstremt deilig". Men så tenkte jeg at.. det kan misforståes. Det liker jeg i hvert fall. (Ikke tenk skittent nå, folkens) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Yeah. Det var tungen jeg mente. Vanskelig å holde styr på alle gjennomhullingene mine. Drikke varm kaffe/kakao til du brenner tungen er enda mer deiligere. Deilig å ikke smake noenting i flere timer. Nammmmm.. Perverst! Det er det du tenker på, ja! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det liker jeg i hvert fall. (Ikke tenk skittent nå, folkens) Det er jo en fin trussel, da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ROMMVESNER!!! Hoist thar sail and gett yar redy for seabattel! Yarr! At- pause. Faen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men så tenkte jeg at.. det kan misforståes. hvordan kan du tro noe slik om oss? Aces: jeg har pisk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det liker jeg i hvert fall. (Ikke tenk skittent nå, folkens) Det er jo en fin trussel, da. Biting = Ja-takk! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå fikk jeg en sterk trang til å si "Bite i andre ting til noen får tårer i øynene er også ekstremt deilig". Men så tenkte jeg at.. det kan misforståes. Det liker jeg i hvert fall. (Ikke tenk skittent nå, folkens) Hva skal man tenke da? kibs: xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er jo en fin trussel, da. "Beveg en eneste jævla muskel og jeg biter den av." Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 På tide å finne frem pisken? Ironi? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Perverst! Det er det du tenker på, ja! Bare vent, du. Kommer snart og biter deg andre steder. Ja, den er lagd til å missforståes. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hvordan kan du tro noe slik om oss? Nja. Jeg kjenner dere..? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ROMMVESNER!!! Hoist thar sail and gett yar redy for seabattel! Yarr! At- pause. Faen. Yes, tv3 kan dra til ********** Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva skal man tenke da? kibs: xD Det er jo en fin trussel, da. "Beveg en eneste jævla muskel og jeg biter den av." Genialt! Skal testes. xD Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Biting = Ja-takk! Du din grisefetishist. Har dere også merka at i Nicorette-reklamen så (høres det ut som) sier han stemme-mannen ".. I fire forskjellige SNAKER... kjøp nå." SNAKER! GAH! SmakersmakersmakersmakerSMAKEEEEER! Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare vent, du. Kommer snart og biter deg andre steder. Ja, den er lagd til å missforståes. Øyet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg