Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor har Hylo blitt av? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har kommet til samme konklusjon som L4r5 egentlig... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva er den konklusjonen? Jeg vil å ha Hylo her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 At en ikke gidder å sitte å gjemme på seg hvor en er, hvor en bor hele jævla tiden og leke noia om hvem man er og hva en står for osv så slipper en del av intrigehelvette som det er her til tider. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ja. De fleste her vet jo mitt navn også. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Reine orgien denne Kafeen. Høh, hvor? (Og hvor melder jeg meg på?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Reine orgien denne Kafeen. Høh, hvor? (Og hvor melder jeg meg på?) Jeg satt å ventet på den posten Skal sette meg ned og skrive litt om Generation Kill, gleder meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så, likte du den siste episoden B-real? Og hva er det du skal skrive? omtale? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lars? Jeg trodde han voktet på navnet sitt som en drage vokter på en gullskatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har ikke sett den siste episoden enda. Nettopp kommet hjem ifra Gisløya, yeah...slekta kommer ifra Gisløya, slå den du Har hjulpet min onkel med påbygg på huset og ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt) i hagen og slikt) Lars? Jeg trodde han voktet på navnet sitt som en drage vokter på en gullskatt. Ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg satt å ventet på den posten Skal sette meg ned og skrive litt om Generation Kill, gleder meg. Jeg er blitt så forutsigbar ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nei, denne plassen er så forutsigbar, that's the problem. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Forresten: Fytti rakkern dette har vært en flott dag til nå! B-real: Forresten, hvordan går deyt med detg og ida? Endret 27. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lars? Jeg trodde han voktet på navnet sitt som en drage vokter på en gullskatt. Faktisk så har det ikke vært vanskelig å finne navnet mitt. Det har vært tilgjengelig siden jeg startet på forumet omtrent. Problemet er bare at folk har vært så forbanna dårlig til å leite at de ikke har funnet det. Nå er det fjernet forresten, men det er ikke mer en et par uker siden det var helt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt) Nå blei jeg nesten litt fornærma edit: Jeg syns forøvrig at det er litt fiffig at om jeg googler det fulle navnet mitt, kommer det bare opp skattelister og 1881-opplegg. Også sesam, da. Endret 27. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Woohoo, jeg har endelig funnet ut hva som gjør meg brisen En Cuba Libre, 5 Monkey Brain og en shot Zubrowka. Samt et par tequila shots, nå er jeg klar for byen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 B-real: Forresten, hvordan går deyt med detg og ida?Bare bra takk som spør ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt) Nå blei jeg nesten litt fornærma Å nei dakar da...Men det er sant, dere søringer er ikke vant til at en sier "ho mor" om ei bestemor og for å forhindre missforståelser så presiserer jeg littegranne Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Begynte på universitetet i dag. Skummelt! Håper jeg liker det og at jeg får venner. I dag snakka jeg kun med en jente på vei hjem fra skolen. :O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Men det er sant, dere søringer er ikke vant til at en sier "ho mor" om ei bestemor og for å forhindre missforståelser så presiserer jeg littegranne Jeg syns det er veldig mye særere at folk sier "mor" til mammaen sin. Mammas mamma er mor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 biril, jeg regner meg som søring og jeg forstår "ho mor" som bestemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg