Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett den siste episoden enda. Nettopp kommet hjem ifra Gisløya, yeah...slekta kommer ifra Gisløya, slå den du :cool:

Har hjulpet min onkel med påbygg på huset og ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt) i hagen og slikt)

Lars? Jeg trodde han voktet på navnet sitt som en drage vokter på en gullskatt. :ermm:

Ikke det jeg mente.

Lenke til kommentar
Lars? Jeg trodde han voktet på navnet sitt som en drage vokter på en gullskatt. :ermm:

Faktisk så har det ikke vært vanskelig å finne navnet mitt. Det har vært tilgjengelig siden jeg startet på forumet omtrent. Problemet er bare at folk har vært så forbanna dårlig til å leite at de ikke har funnet det. Nå er det fjernet forresten, men det er ikke mer en et par uker siden det var helt tilgjengelig.

Lenke til kommentar
ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt)

Nå blei jeg nesten litt fornærma :hrm:

edit: Jeg syns forøvrig at det er litt fiffig at om jeg googler det fulle navnet mitt, kommer det bare opp skattelister og 1881-opplegg. Også sesam, da.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
B-real: Forresten, hvordan går deyt med detg og ida?
Bare bra takk som spør :)

ho mor (min bestemor for dere søringer som ikke fatter dialekt)

Nå blei jeg nesten litt fornærma :hrm:

Å nei dakar da...

Men det er sant, dere søringer er ikke vant til at en sier "ho mor" om ei bestemor og for å forhindre missforståelser så presiserer jeg littegranne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...