Zlatzman Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har kjøpt The Who-DVD. Liveplate av en ganske ny konsert? Vet de ga ut en fra Roskilde07 i alle fall. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fluffy. Pink. Sheep. Noen er forelsket i Nie. 8DWuuuut? That made no sense. oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg får kanskje nattevakt tre kvelder annenhver uke + ansettelse i en butikk. Det er to jobber, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er penger også. Huhei. Jeg vurderer å begynne å jobbe på bibliotek ;oD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 nei sånn vi hadde et kromatografipapir, og tegnet en grønn prikk, og puttet den i litt van(nederst på arket) også etter en stund ble det til blått og gult men jeg husker ikke hvem av dem som var øverst/nederst, men vi fant ut at den ene fargen var lettere enn den andre, men så har jeg glemt det så som jeg skriver raporten. Tror ikke akkurat det er fargen som har noe med det å gjøre. Woohoo. Jeg klarte å forstå omgjøringen fra imaginært tall til polarkordinater idag . Det er gøy å få til oppgaver . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 FluffyPinkSheep: Om jeg finner ut at dette er en måte for og prøve og ta Nie fra meg, så må jeg jakte deg ned og drepe deg, du er klar over det sant? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) FluffyPinkSheep: Om jeg finner ut at dette er en måte for og prøve og ta Nie fra meg, så må jeg jakte deg ned og drepe deg, du er klar over det sant? *lagrer post som bevis i kommende rettssak* Endret 27. august 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 *lagrer post som bevis i kommende rettssak* Du vet det at du nettop satte ditt eget liv i fare? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 da var teamlekene over. de besto av: -løping 200m -at alle var bindt dast i et tau i en sirkel og JEG(O.o)skulle deligere og forklare hvor folk skulle gå for å få en ting til å feste seg... vankelige å forklare. -laga menneskepyramide. noe som var jævla vondt. og alt dette ute i pissregnet. JIPPI! men nå er gangen min super best og slår alle andre... woho:D hur har folket det i dag? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tror du virkelig vi kommer til å tro at en som liker The Game leser Dostoevsky? Ja, men mest fordi jeg ikke liker The Game. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 *lagrer post som bevis i kommende rettssak* Du er nå nr 2 i en eventuell kill-list... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Reine orgien denne Kafeen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Herlige alkohol, som jeg elsker deg. Starta med en ram Cuba Libre, fortsatte med noen Monkey Brains og det siste var en shot Zubrowka <3 Lurer på hva jeg skal ta nå ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 *lagrer post som bevis i kommende rettssak* Du er nå nr 2 i en eventuell kill-list... Ta det med ro. Jeg er praktisk talt gud, så det funker ikke uansett. Herlige alkohol, som jeg elsker deg.Starta med en ram Cuba Libre, fortsatte med noen Monkey Brains og det siste var en shot Zubrowka <3 Lurer på hva jeg skal ta nå ... Margarita. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Reine orgien denne Kafeen. Du skulle bare vist du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Allways drama. 24/7... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du er ikke mye anonym, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg