Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er da du skal filme deg selv mens du onanerer i sengene deres, for så å legge det ut på xtube.pron. Skulle ikke du være med da? da kan jo du filme Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har lyst til å ansette meg? :------------( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Søk på Kulturo, eller noe bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg vil jobb hos Playcom :`( Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Søk på Kulturo, eller noe bazukh Lurt. Hvis det er noen som ikke kan være kresne, så er det Kulturo. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har lyst til å ansette meg? :------------( Kanskje jeg.. hva er du flink til? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har lyst til å ansette meg? :------------( Har en ledig stilling som vaskedame ledig? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Suge, drikke og spy ? Endret 27. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Suge, drikke og spy ? Samtidig? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 woho.... seng, film og kakao!<3 i kveld er det sosialt i peisestua der alle gangene skal underholde. min gang laga en jævlid dårlig sang:P gleder meg ikke for å si det sånn. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Suge, drikke og spy ? Samtidig? Ja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har lyst til å ansette meg? :------------( Kanskje jeg.. hva er du flink til? Jeg klarer overtale mennesker til å abonnere på krystallglass, jeg eier når det kommer til kundebehandling, jeg setter idiotisk høye krav til hva jeg selv skal oppnå og jeg jobber omtrent til jeg faller sammen \o/ Dessuten lærer jeg fort. Maha. Idioter som ikke ansetter meg, altså. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, du høres jo ut som den perfekte ansatte Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg klarer overtale mennesker til å abonnere på krystallglass, jeg eier når det kommer til kundebehandling, jeg setter idiotisk høye krav til hva jeg selv skal oppnå og jeg jobber omtrent til jeg faller sammen \o/ Dessuten lærer jeg fort. Maha. Idioter som ikke ansetter meg, altså. Du kan få jobbe med meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Åh, det blir ikke kveld fort nok! Jeg skal på fylla, med en gammel kompis som endelig har kommet hit, og jeg gleder meg sånn! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som har lyst til å ansette meg? :------------( Jeg kunne sikkert funnet noe nyttig å bruke deg til, men jeg tviler på at du er interessert i stillingen. (Unnskyld, men jeg klarte ikke å la være.) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, du høres jo ut som den perfekte ansatte Jeg veit! Mah. Jeg klarer overtale mennesker til å abonnere på krystallglass, jeg eier når det kommer til kundebehandling, jeg setter idiotisk høye krav til hva jeg selv skal oppnå og jeg jobber omtrent til jeg faller sammen \o/ Dessuten lærer jeg fort. Maha. Idioter som ikke ansetter meg, altså. Du kan få jobbe med meg! Hva, hvor? NikkaYoichi: Haha (; Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 woho.... seng, film og kakao!<3 *misunnelig* Jeg klarer overtale mennesker til å abonnere på krystallglass, jeg eier når det kommer til kundebehandling, jeg setter idiotisk høye krav til hva jeg selv skal oppnå og jeg jobber omtrent til jeg faller sammen \o/ Dessuten lærer jeg fort. Maha. Idioter som ikke ansetter meg, altså. Ikke ring, jeg ringer deg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva, hvor? Om jeg setter mine skitne tanker til side, vil det bli en sportsbutikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg vurderer seriøst å søke telefonsalg igjen. Butikksjefer er jo tydeligvis bare idioter som ikke ser hvilken jævla catch jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg