Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Åja. Sånn ja. Er jo sånn med kjendiser. Trist men sant. Mhm Jeg kjenner deg IRL, men du vet det ikke. har truffet deg ett par ganger om det er det du tenker på... men er det noe annet? :ohmy? Arinomi: lover du? Jeg kjenner også Hylo! Ihvertall har jeg sett nesehårene hans på bilder ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Til slutt er det en counter ved siden TV2/NRK-logoen som viser antall døde i *sett inn sted mange dør* pga *sett inn dødsårsak* "Snart har de sånn digital counter, som tikker inn." Håkay Alastor. Jei ser rommskipp. Jeg snakka til de uforstående, som ikke skjønner hva en "digital counter" er. Jeg utdypa litt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) http://www.side2.no/sexogsamliv/article1535226.ece <-- "3 av 4 menn onanerer på jobb" WHAT THE FUCK? EDIT: Og 2 av 3 kvinner. Endret 13. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har ikke sett nesehårene til Hylo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) har truffet deg ett par ganger om det er det du tenker på... men er det noe annet? :ohmy?Jeg ser på deg i vinduet nå. Bare se utenfor. Har jeg møtt deg? Eplefe: De er kjekke. Endret 13. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har ikke sett nesehårene til Hylo. De er skikkelig kule! Du burdte se dem Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Independence Day er en føkkings fet film! Pøh. Heller Bugsy på TCM :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har jeg møtt deg? tar jeg ikke helt feil, så har du vært på hw-treff. og jeg har truffet deg på Møllers har jeg ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe: De er kjekke. Bilde@PM, plox? Jeg ser medium nå. Latterlig kult. Men lite sannsynlig. ECTOPLASMIC ENERGY, lizm. Har jeg møtt deg? tar jeg ikke helt feil, så har du vært på hw-treff. og jeg har truffet deg på Møllers har jeg ikke? Neppe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 tar jeg ikke helt feil, så har du vært på hw-treff. og jeg har truffet deg på Møllers har jeg ikke?Med Nyhus? Da tror jeg det demrer noe. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ser på deg i vinduet nå. Bare se utenfor. Jasså, så det var deg! ---> Hylo på eventyr Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Med Nyhus? Da tror jeg det demrer noe. jepp stemmer det ja... du reiste tidlig du Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jepp stemmer det ja... du reiste tidlig du Måtte rekke toget, lol. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Arinomi: lover du? Ja, jeg lover. Lars Monsen er best Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Måtte rekke toget, lol. vi gikk rett etter deg da... skulle hente vodka oppi leiligheten min... Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 What? Onanerer på jobben? Atte. D... Jo. Hmmm... Rart. Men det betyr at eplefe, kC, meg selv, hylo, nie, darkbuster, aves og mikkel slask gjør det da..? (Omtrentlig og hypotetisk. Jeg gjør det ikke.) Hm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Okei, wtf? Jeg har bitt meg selv i tungen eller noe. Gjør latterlig vondt på siden av den ene piercingen. Goddamnit. :-( EDIT: Feil kroppsdel, lol. Endret 13. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Okei, wtf? Jeg har bitt meg selv i leppen eller noe. Gjør latterlig vondt på siden av den ene piercingen. Goddamnit. :-( Bite seg selv i tungen slik at du begynner å få tårer i øyenene er ekstremt deilig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, jeg lover. Lars Monsen er best greit da... jeg gir deg en ny sjanse da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Okei, wtf? Jeg har bitt meg selv i leppen eller noe. Gjør latterlig vondt på siden av den ene piercingen. Goddamnit. :-( Bite seg selv i tungen slik at du begynner å få tårer i øyenene er ekstremt deilig. Yeah. Det var tungen jeg mente. Vanskelig å holde styr på alle gjennomhullingene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg