Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det lengste dere har klart å holde en telefonselger på tråden uten å gjøre et kjøp eller å snakke om produktet han/hun skal selge? ^^

 

Min rekord er 15 min!

Sånt er bare slemt. Uansett hvor fæl en eller to telefonselgere har vært mot deg, så er det en jobb, og de fleste har den jobben kun fordi de trenger penger, ikke fordi de liker å forstyrre deg midt i middagen.

 

Jeg søker besøkende, folk med fridager og mulighet til å reise til Trøndelag er velkommen.

Jeg har fri og mulighet, men null cash. :---------(

Lenke til kommentar
Hva er det lengste dere har klart å holde en telefonselger på tråden uten å gjøre et kjøp eller å snakke om produktet han/hun skal selge? ^^

 

Min rekord er 15 min!

Sånt er bare slemt. Uansett hvor fæl en eller to telefonselgere har vært mot deg, så er det en jobb, og de fleste har den jobben kun fordi de trenger penger, ikke fordi de liker å forstyrre deg midt i middagen.

 

 

 

Det vet vel du veldig godt? ^_____________^

Lenke til kommentar

De fleste telefonselger-selskap har automatiske oppringings-maskiner som bare plukker et tilfeldig nummer, får de ikke svar, lukes dette ut i en bunke med "ikke-svart" og da kommer nummeret opp ved en senere anledning.

 

Hvorfor de ringer igjen når de har fått svar aner jeg ikke, kan hende det er en feil, selv har jeg blitt ganske vernet for selgere takk og lov.

Lenke til kommentar
Det vet vel du veldig godt? ^_____________^

Ja, tenk :p

 

Men hvorfor ringer de igjen og igjen, det være seg om du ikke tar telefonen, eller om du kjefter de opp fordi de alltid ringer, det være seg på dagtid eller på natta ...

Om du ikke svarer, så er det som Snurreleif sier, om du kjefter på de, er sdet sannsynligvis fordi du var uhøflig :p

Lenke til kommentar

Klart man kjefter når de ringer 3 ganger innen et døgn.

Første gang tar jeg ikke telefonen, neste gang tar jeg den og sier klart fra - om enn litt grovt - hva jeg syns om slikt og siste gangen, når de vekker meg, gir jeg de huden full.

Håper de tar hintet og ikke ringer i dag.

Er ikke i form til svenske telefonselgere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...