Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pah, husker enda den gangen jeg våkna en time før vekkeklokka på hybel, og trodde jeg hadde forsovet meg. På ett eller annet vis så øynene mine helt galt klokkeslett, og jeg bare stressa vettet av meg og ned på skolen (bare 50 meter unna). Så syns jeg det var så snodig stille og lite biler på parkeringsplassen..begynte å lure på om det var fridag ellernoe, kjente på døra og den var stengt..jaha, så rusla jeg hjem igjen og så at klokka bare var 07:30. Den er kjip.

Lenke til kommentar

Haha, fy faen. Jeg har gjort AKKURAT det samme. Fy faen så dum jeg følte meg.

Jeg har ikke hår lengre, jeg bare tok hårklippern, fjerna den "justere lengde" saken og tok alt. Lurer på om det var lurt :p

Bilder kommer, jenter er velkomne til og svare på om det ser bra ut eller ikke.

EDIT: Pix

Picture1.jpg

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Haha, fy faen. Jeg har gjort AKKURAT det samme. Fy faen så dum jeg følte meg.

Jeg har ikke hår lengre, jeg bare tok hårklippern, fjerna den "justere lengde" saken og tok alt. Lurer på om det var lurt :p

Bilder kommer, jenter er velkomne til og svare på om det ser bra ut eller ikke.

Klippte du vekk smilet i samme slengen eller? Du er heitere når du smiler ihvertfall

Pepsi, ditto.

Alltid like kjedelig.

Banna svenske telefonselgerjævel, men jeg kjefta'n opp før'n fikk sagt et ord.

Ja fyfaen, våkna opp med kjærlighetsrus tilogmed. Hrmf

Telefonselgere er kule =D

Lenke til kommentar

Hva er det lengste dere har klart å holde en telefonselger på tråden uten å gjøre et kjøp eller å snakke om produktet han/hun skal selge? ^^

Min rekord er 15 min!

Og forresten: God morgen folkens! :) Pasienten, du så kriminell ut med den sveisen heheh

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Da slår du meg glatt.

Persen er 7 min, en gang i ungdomstida. Jeg virka interessert og bare spurte og spurte og spurte og grov om alt mulig rart, hovedsaklig ting som ikke var relatert til produktet før jeg fikk høre i andre enden at jeg tydeligvis ikke var interessert og vedkommende la på :p

Bytex, vet hvordan det er ... ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...