Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt, jeg overlevde alle stilene i ungdomsskolen ved å gjenfortelle skrekkhistorier fra "Iskalde Grøss", for jeg visste ingen lærere leser sånt. Kjørte det på eksamen også og fikk gode karakterer, siden historiene var bra uansett med uventa twists på slutten og alt.

Lenke til kommentar

Ha ha, nice one.

Jeg var inspirert av Donald-blad og diverse fantasy og skrev, men fikk bare 2 og 3, fordi det var for fantastyfullt.

Verst var det på en tentamen i norsk hvor oppgaven var å skrive en fantasynovelle og jeg gjorde det, den var bra og ingen skrivefeil eller noe, men læreren mente den var for fantasifull og at jeg ikke burde hatt med alver og magi og drager ...

Jeg klagde, men fikk ikke noe medhold eller noe -_-

Lenke til kommentar
Ha ha, nice one.

Jeg var inspirert av Donald-blad og diverse fantasy og skrev, men fikk bare 2 og 3, fordi det var for fantastyfullt.

Verst var det på en tentamen i norsk hvor oppgaven var å skrive en fantasynovelle og jeg gjorde det, den var bra og ingen skrivefeil eller noe, men læreren mente den var for fantasifull og at jeg ikke burde hatt med alver og magi og drager ...

Jeg klagde, men fikk ikke noe medhold eller noe -_-

Det er litt sykt.

Kan forresten nevne at det jeg hater mest av alt her i verden er regnvær kombinert med vind og kjølig temperatur.

Lenke til kommentar

Det hang ganske bra sammen til å være en historie på 14 sider ;)

Og jeg for min del liker ikke å lese fantasy uten at det enten er alver eller drager i.

Satt i en eller anne post-akopalyptisk verden som har gått tilbake til levemåten i middelalderen med masse magi og battle mages og vise drager som er der, men sjelden tar kontakt med menneskene, og ditto de seiglivede alvene og dvergene, som stort sett holder seg for seg selv fordi å danne vennskap med kortlivede mennesker stort sett bare ender i snørr, tårer og emosjonelle brudd mtp. de ikke lever like lenge.

Ballus, det er sånn vær jeg elsker :p

Lenke til kommentar

Intervju med ekteparet fra Finland som rømte:

Han undret seg over at de kunne bli fakket i Norge.

- Vi visste vi var ettersøkt i Finland, men ikke at vi var det her. Vi trodde dette var et fredelig og godt land. Her i Norge har vi ikke gjort noe galt, sa den drapsdømte mannen

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...