Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skjer? Jeg har akkurat bestilt Colin McRae: Dirt. Han er død, lurer på hvem som får alle pengene da? Familien? Utvikleren? Utgiveren?! UÆÆ! tipper det blir godt fordelt mellom alle sammen... BRB Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jepp tenkte bare att siden Nora kjenner meg IRL, så ville det vært en liten forsikring Jeg kjenner deg IRL, men du vet det ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jepp tenkte bare att siden Nora kjenner meg IRL, så ville det vært en liten forsikring Mulig, mulig... Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, er Rae-man død? Hm.. var det en... dødsulykke? Et kræsj av noen sort? Med bil... motorsykkel, kanskje? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tror Pai blokka meg på msn :O Du sa slemme ting og Lars Monsen Unnskyld Skal ikke skje mere.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, er Rae-man død? Hm.. var det en... dødsulykke? Et kræsj av noen sort? Med bil... motorsykkel, kanskje? Faen, ser du aldri nyheter? Han kræsja i helikopter. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, er Rae-man død? Hm.. var det en... dødsulykke? Et kræsj av noen sort? Med bil... motorsykkel, kanskje? Faen, ser du aldri nyheter? Han kræsja i helikopter. Hva? Jo, han kræsja i helikopter. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, er Rae-man død? Hm.. var det en... dødsulykke? Et kræsj av noen sort? Med bil... motorsykkel, kanskje? Faen, ser du aldri nyheter? Han kræsja i helikopter. Det sier litt om nyhetene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, er Rae-man død? Hm.. var det en... dødsulykke? Et kræsj av noen sort? Med bil... motorsykkel, kanskje? Faen, ser du aldri nyheter? Han kræsja i helikopter. Det sier litt om nyhetene. Hva da? Han styrta og døde og sønnen hans på fem døde og. Skjedde i September eller no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt, hvem? Rae-man sier meg ikke mye Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Colin McRae, rallysjafør. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det sier litt om nyhetene. Hva da? Om det var en stor ting i nyhetene. Man fokuserer så veldig på enkeltmennesker, mens man glemmer millionvis av andre. "Om en mann dør er det tragedie, om flere tusen dør er det statistikk." Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Underholdningsverdi, vet du. Begynner å bli litt kjedelig å høre "trehundre og fire menneskar blei i dag drepne ved Gaza-stripa. *biip* Eg meinar trehundre og fem." Snart har de sånn digital counter, som tikker inn. EDIT: Ergo fler vil lese når en stor person dør. Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det sier litt om nyhetene. Hva da? Om det var en stor ting i nyhetene. Man fokuserer så veldig på enkeltmennesker, mens man glemmer millionvis av andre. "Om en mann dør er det tragedie, om flere tusen dør er det statistikk." Åja. Sånn ja. Er jo sånn med kjendiser. Trist men sant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Independence Day er en føkkings fet film! Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det er den. Den går nå, sant? EDIT: @ TV3 this moment. Har den gått lenge? Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg kjenner deg IRL, men du vet det ikke. har truffet deg ett par ganger om det er det du tenker på... men er det noe annet? :ohmy? Arinomi: lover du? Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Til slutt er det en counter ved siden TV2/NRK-logoen som viser antall døde i *sett inn sted mange dør* pga *sett inn dødsårsak* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er den. Den går nå, sant? EDIT: @ TV3 this moment. Har den gått lenge? Starta 21.00. 2 reklamepauser ca. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Til slutt er det en counter ved siden TV2/NRK-logoen som viser antall døde i *sett inn sted mange dør* pga *sett inn dødsårsak* "Snart har de sånn digital counter, som tikker inn." Håkay Alastor. Jei ser rommskipp. Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg