Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kan du hjelpe meg litt med bilen?" spør faren min meg i stad.

Oversatt så betyr det: "Kan du komme og se på at jeg gjør alt. Og når du prøver å gjøre noe på en litt annen måte enn den måten jeg pleier å gjøre det så kommer jeg til å mer eller mindre dytte deg vekk så jeg kan gjøre det på min måte i stedet."

Lenke til kommentar
"Kan du hjelpe meg litt med bilen?" spør faren min meg i stad.

Oversatt så betyr det: "Kan du komme og se på at jeg gjør alt. Og når du prøver å gjøre noe på en litt annen måte enn den måten jeg pleier å gjøre det så kommer jeg til å mer eller mindre dytte deg vekk så jeg kan gjøre det på min måte i stedet."

Eh. Jeg syns det er bedre enn greia gamle sjefen min hadde gående.

Han kunne komme og spørre om jeg kunne hjelpe han ta retur. Noe som da kunne oversettes til: "Hei, Ida! Nå kan du gå og stå sammen med masse utgåtte varer de neste timene. Det lukter så vondt der inne at jeg gidder ikke anna enn å late som jeg skal hjelpe til."

Lenke til kommentar

Det er Mac.

Enkelt og greit. Best å holde seg unna :p

Bare ekkelt og tåpelig og tar ages å sette seg inn i mangelen av høyre musetast og kombinasjonen av taster og slikt i stedet.

Vel, en halvtime, men så brant fingrene mine også. Litt som når man kaster vievann på demoner og slikt. "Kos".

Men faen, jeg vet jeg er lat når jeg syns det krever for mye av meg å koke opp vann til pasta som tar meg 5-6 minutter.

Vel, det eller det at jeg har døgna og er stuptrett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...