Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du kan se på den, men er skadelig for øya å se rett på den elns. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 "Kan du hjelpe meg litt med bilen?" spør faren min meg i stad. Oversatt så betyr det: "Kan du komme og se på at jeg gjør alt. Og når du prøver å gjøre noe på en litt annen måte enn den måten jeg pleier å gjøre det så kommer jeg til å mer eller mindre dytte deg vekk så jeg kan gjøre det på min måte i stedet." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Far og sønn-aktiviteter er så artige *fnis* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har blitt like skuffet hver gang jeg har kommet innom kafeen i det siste. Mindre liv skal man lete lenge etter. Trist at det har blitt sånn. Trist? Synes det er bra at folk har fått seg skikkelige liv jeg. Dessuten er det sol ute Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Rundt juletider er det liv her Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg vil ha penger NÅ *sitte og sikle over de sweete systemene på komplett* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 "Kan du hjelpe meg litt med bilen?" spør faren min meg i stad.Oversatt så betyr det: "Kan du komme og se på at jeg gjør alt. Og når du prøver å gjøre noe på en litt annen måte enn den måten jeg pleier å gjøre det så kommer jeg til å mer eller mindre dytte deg vekk så jeg kan gjøre det på min måte i stedet." Eh. Jeg syns det er bedre enn greia gamle sjefen min hadde gående. Han kunne komme og spørre om jeg kunne hjelpe han ta retur. Noe som da kunne oversettes til: "Hei, Ida! Nå kan du gå og stå sammen med masse utgåtte varer de neste timene. Det lukter så vondt der inne at jeg gidder ikke anna enn å late som jeg skal hjelpe til." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er så kos her på Steinkjer når det er sol. I dag fikk jeg med meg en av jentene ut for å ligge på øya midt i elva her og døse i sola og prate. Meget kos ^^ Jeg har en ting for rødhårede jenter med blek hud (og evt. fregner) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Haha, er det noen med kjennskap til mac her som kjenner til problemet med at det ikke går ann å skrive liten s? Altså det er bare mulig å skrive s om en holder inne shift tasten. En veninne som lurer^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Øh. Kan ikke påstå jeg har vært borti det før, nei... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det høres ikke ut som et vanlig problem med Mac, Tee_C. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Haha, det gjør ikke det. Sikkert bare veninna mi som er litt brød. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er Mac. Enkelt og greit. Best å holde seg unna Bare ekkelt og tåpelig og tar ages å sette seg inn i mangelen av høyre musetast og kombinasjonen av taster og slikt i stedet. Vel, en halvtime, men så brant fingrene mine også. Litt som når man kaster vievann på demoner og slikt. "Kos". Men faen, jeg vet jeg er lat når jeg syns det krever for mye av meg å koke opp vann til pasta som tar meg 5-6 minutter. Vel, det eller det at jeg har døgna og er stuptrett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 ny avatar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg.. Jeg tror ikke det er fotballaget. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg.. Jeg tror ikke det er fotballaget. Hva er det da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 IK Start til Æ dør Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er ikke de Svarte og gule? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg