Dzeko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Var det ikke den Tele2-greia da? Tele2 greia? Endret 24. august 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Forslag til en litt stor minnepinne? (vet ikke alltid hva jeg har i lommene) Både fysisk og digitalt Endret 24. august 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fyrstik bombe Nå skal jeg lære deg å lage en enkel men kraftig fyrstikk bombe 1.først må du kjøpe en fyrsikk eske de vanlige små. 2.du må kappe pinnen der oppe med svovele kapp pinnen og ikke bare skrp vekk alt svovelet. 3.når du har gjort det på alle fyrsikene tar du og klypper ut de sidene på eska der du tenner fyrstiken. de tar du og teiper sammen slik att du kan fylle de med svovelet husk att der du tenner fyrstikkene tar du inn mot svovelet 4.når du har fylt opp med svoveletet teiper du igjen over alt MASSE teip mer teip større smell. så kaster du en sten på den så smeler den kraftig For et vakkert språk! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg kom nesten av det lyriske praktverket der. Forøvrig så lurer jeg på hvorfor i svarte helvette vi har en juletråd i August. AUGUST. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg vil foreslå en CV 32gb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hmm ... Lurer på om jeg skal ta meg en tur til Sprova ... Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Visste forresten ikke at det var så mange her som er i samme situasjon som meg når det gjelder å snakke foran en forsamling, osv ... Jeg har sluppet unna hittil i hvert fall. Hvordan er åpningstidene for forumkaféen? Endret 24. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Litt så som så, virker som om de fleste er her på ettermiddagen / på kvelden utover mot to-tre eller noe sånt. Jeg vet ikke, jeg faller innom når det passer meg. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei og god morgen. Faen, våkne så tidlig av meg selv på en søndag er ikke sunt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg våkna halv seks, så du har ikke noe å klage på :------------( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Evt. døgne som meg. Heller ikke sunt. Men du og du så skøy å bruke natta til å se Cold Case <3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Evt. døgne som meg. Heller ikke sunt. Men du og du så skøy å bruke natta til å se Cold Case <3 Damen i Cold Case er jo søren meg anorektisk. Hun er så tynn at det ikke kan være sunt. Men for all del, serien er ikke så verst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det har du rett i, Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Synes egentlig synd på folk med spiseproblemer. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å ikke like følelsen av å være mett, eller å konstant føle seg for tykk uansett vekt. Selv har jeg ingen problemer knyttet til å spise. Kan spise alt for mye mat uten dårlig samvittighet. Men som regel holder jeg meg i tømmene, og spiser sånn passelig mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har vært der og syns det er helt jævlig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Herbert A. MillingtonChair - Search Committee 412A Clarkson Hall, Whitson University College Hill, MA 34109 Dear Professor Millington, Thank you for your letter of March 16. After careful consideration, I regret to inform you that I am unable to accept your refusal to offer me an assistant professor position in your department. This year I have been particularly fortunate in receiving an unusually large number of rejection letters. With such a varied and promising field of candidates, it is impossible for me to accept all refusals. Despite Whitson's outstanding qualifications and previous experience in rejecting applicants, I find that your rejection does not meet my needs at this time. Therefore, I will assume the position of assistant professor in your department this August. I look forward to seeing you then. Best of luck in rejecting future applicants. Sincerely, Chris L. Jensen Endret 24. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Herbert A. MillingtonChair - Search Committee 412A Clarkson Hall, Whitson University College Hill, MA 34109 Dear Professor Millington, Thank you for your letter of March 16. After careful consideration, I regret to inform you that I am unable to accept your refusal to offer me an assistant professor position in your department. This year I have been particularly fortunate in receiving an unusually large number of rejection letters. With such a varied and promising field of candidates, it is impossible for me to accept all refusals. Despite Whitson's outstanding qualifications and previous experience in rejecting applicants, I find that your rejection does not meet my needs at this time. Therefore, I will assume the position of assistant professor in your department this August. I look forward to seeing you then. Best of luck in rejecting future applicants. Sincerely, Chris L. Jensen :!: Nydelig brev det der. Lurer på om det er ekte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det brevet var jo genialt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Mornin' alle. For en frisk morgen dette er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg