Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I bes watching you! Fint. Da er jeg advart. Neida. ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg kan holde deg med selvskap? Er det et skap du skal putte deg selv inn i? ^^ <3: Du er herved advart ja. Endret 8. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hvor da? på supporten eller når du kommer hjem? Hemmelighet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Hun er da mer tard enn oss da oO Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? helt enig de fleste som sitter her er jo tards uansett Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Nei, en tard med innovertiss. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Jente+pen+tard+guttetarder= 10 poeng. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg kan holde deg med selvskap? Oo tør du det? Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Hun er best!!!!!! Etter NgZ, selvsagt. Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke)Kneippbrød er vel stort sett det enetse alternativet ditt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner ikke hvordan folk kan tilbe demille på den måten. Hun er da bare en regular tard, slik som resten av oss? Hun er da mer tard enn oss da oO ^2 Men tenker på å holde tråden fri for mine personangrep.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke) Lett det da. Kan leve på 0 kroner om dagen jeg. Kost og losji er hjemme. Mobilen betaler jobben. Hmm, ellers ingenting Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hvor da? på supporten eller når du kommer hjem? Hemmelighet stilig... fri for ikke være med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-| Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjelpe meg da. Når ble Demille-religionen grunnlagt Oo... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-| Hva? Hæ? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke) Løp rundt i byen som en tulling, og pant flasker for harde livet. You can do it Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjelpe meg da. Når ble Demille-religionen grunnlagt Oo... 1990? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-| Hva? Hæ? Du er og tard med innovertiss. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er og tard med innovertiss. Døh!! Det der var frekt!!! Vent.. det stemmer jo. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg