Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er dritredd for å begynne på skole igjen på onsdag. Kjenner at angsten snoker rundt omkring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Huff da, det høres ikke noe særlig ut. Selv er jeg merkelig nok småredd for å gå ut i kveld. Noe som er sært, for jeg har gledd meg til det siden jeg våkna i sjutida i kveld. Sku møte ei venninne, men jeg får meg ikke til å gå ut. Jeg klarer nesten ikke forlate rommet mitt. Ble tilbudt å se film med hu jeg bor med, men neida. Klarer det ikke. Fatter det ikke ... :| Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Rart. Höres jo ut som en form for angst det også...opplever du sånt ofte? :I Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er dritredd for å begynne på skole igjen på onsdag. Kjenner at angsten snoker rundt omkring. Jeg derimot skulle ønske jeg kunne begynne på skole igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sidious, før gjorde jeg det, men det har ikke vært sånn på lenge. Vel, ikke siden i vinter i alle fall. Håpte jeg var kvitt den angsten, men neida. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Er dritredd for å begynne på skole igjen på onsdag. Kjenner at angsten snoker rundt omkring. Jeg derimot skulle ønske jeg kunne begynne på skole igjen. Kan du ikke det da? Om du virkelig vil. Vet ikke så mye om deg, men det virker jo som du har värt igjennom mye her i livet, så det har vel kanskje forårsaket diverse problemer/utfordringer for deg? Datasmurf: Huff da. Angst er virkelig noe herk. Min kommer og går også...merka at jeg ikke var stressa i sommer, men så fort det ble snakk om skole og sånt begynte det. Sliter også med en del andre ting, men det er et helt anna kapittel. Trist at det så mange som sliter, men er jo en liten tröst å vite at det finnes andre der ute, som man kan komme i kontakt med her på forumet. Endret 23. august 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sant, sant. Jeg hater angsten min. Og jeg klarer ikke snakke med profesjonelle om det sånn at jeg evt. kan få hjelp for jeg er paranoid og klarer ikke stole på leger, psykologer og slike ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du minner meg litt om meg selv, smurf Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Datasmurf: Mhm. Kjenner meg igjen der...flere som har foreslått psykolog til meg også, men våger ikke. Det er ikke fordi at jeg ikke kan stole på en psykolog...jeg er bare flau og tviler på at det kan hjelpe. Noe av det som skaper mest problemer for meg i skolesammenheng er fremföringer og slikt - får panikk og stresser mange uker i forveien. Får ikke sove ordentlig heller. Det er helt grusomt...jeg har ikke problemer med å få venner og sånt, men fremföringer er et helvete for meg. Har prövd medisin som demper fysiske symptomer (skjelving o.l.), men jeg syntes ikke det hjalp noe särlig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har tidvis sosial angst, det går greit når jeg har drukket, og det har bedra seg i løpet av det siste året, det har det, men fremføringer og slikt ... Grøss, nei. Stå og prate foran andre, selv om jeg kjenner de aldri så godt ... Null, niks, nada, nei. Takler det ikke. Jeg sliter med å få venner IRL. Bare møte folk og begynne å snakke, umulig. Klarer ikke møte jenter ute på byen og prøve å flørte med de eller sjekke de opp. Takler det ikke. Orda stokker seg, jeg rødmer og driter meg ut og stikker av. Langt bort for å drukne sorgene mine på en eller annen måte. Jeg har gått til psykolog, men det hjalp ikke i det hele tatt. Det ble faktisk verre. Og da mista jeg trua på det hele. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Datasmurf: Slipper du unna fremföringer på skolen da, eller? Lurer på om det er mulig. De virker så strenge nå om dagen. Jeg sliter heldigvis ikke så mye med å få venner...avhengig av språket da. Om jeg bruker norsk eller engelsk går det som regel greit, men om det skjer på et annet språk (f.eks finsk eller svensk) er jeg mye mer beskjeden og sjenert. Jeg bor jo i utlandet (om dere ikke allerede visste det), så det er jo en utfordring i seg selv å studere på en svensk skole...men men, så er det jo mange andre nordmenn som studerer i Danmark og Sverige. Virker bare så tungvint iblant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Slipper ikke unna nei, blir en del skulking, eller at det går til helvete fordi jeg prøver i edru tilstand å få det til. Har jeg drukket på forhånd går det stort sett greit. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 I desperate stunder har jeg fundert på å ta meg noen sidere för fremföringa, men har ikke blitt til noe ennå. Funker vel dårlig i det lange löp. Jaja...nå skal jeg legge meg. Du får sove godt, Datasmurf. Nyt söndagen! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 hahahaha den filmen her var bra!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) hahahahaden filmen her var bra!! neinei. slutt å tull. DENNE er bra Se filmen hos Youtube oki...hvorfor får jeg ikke opp slik som deg?? er på flere fora, og alle har ulike jutubgreier. forvirrende Endret 24. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fordi du gjør det feil..i sånn youtube-tag skal du bare ta med det etter = tegnet. Så finner den youtube selv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) skjønte noe var feil da da funker den! Endret 24. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Helvete faen som jeg hater angst og halusinasjoner >< Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hva faen...Ble nettopp oppringt av et svensk nummer.. "Hello sweetie", sa en syk kvinnestemme(tror det var dame) La på med en gang, fikk litt nåjja:P Ser for mye på film, var nok bare noen som ringte feil:P Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Var det ikke den Tele2-greia da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg