Flabba Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nok et drap. Er det bare meg eller er det ekstrem mange drap i år? nei det hat vært mye drap i år. litt skummelt mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 First I was all: no don shewt me, den i wuz all: oh u gunna git it! Ikke sant, Daniel? Play nice. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 DANIEL! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Flabba har munndiaré ja:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Woohoo, jeg er brisen. Nærmeste jeg har vært full på lenge. Dvs. at å gå rett på tequila og rom uten å ha spist på forhånd er det smarteste for å bli full Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sånn, nå har jeg ryddet opp i terrariet. Tipper pinnedyrene er fornøyde nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mens jeg tror jeg skal ta kveld. Har huet fulllt av kortfilmplaner ^^ Må klatre mer og lage psykologisk skrekkfilm osv. Kos! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Datasmurf: Du har et nytt gjestebokinnlegg! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hello fuckers ^^ Skjer? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg kjeder meg. Det skjer. Jeg har heller lite å glane på, og jeg nekter begynne å se på Stargate Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Glemte å lukke takvinduet i natt, så nå er jeg kald OG trøtt! Terreng på tv nå, håndball om en time! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mushi: Worst combination! Jobb er kos på en lørdag? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Derfor sa jeg nei, og kommer heller tidligere på mandag Må se håndball Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Oh er det finale idag? Russland - Norge? Jeg tror ikke jeg har sett en eneste OL gren under hele OL. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gooooood morning everyone! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ble vekket av masse båtmotorvræl utafor vinduet mitt. Er visst VM-runde for sånne super racerbåter som Røkke og Gjelsteen kjørte før på Drammenselva idag. De er nesten ikke borti vannet. Bare utlendinger da, ingen nordmenn som har råd å være med. Eller jo, er visst EN norsk Frode her. Ellers tsjekkere og saudi-arabere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ble vekket av masse båtmotorvræl utafor vinduet mitt. Er visst VM-runde for sånne super racerbåter som Røkke og Gjelsteen kjørte før på Drammenselva idag. De er nesten ikke borti vannet. Bare utlendinger da, ingen nordmenn som har råd å være med. Eller jo, er visst EN norsk Frode her. Ellers tsjekkere og saudi-arabere. Bor i Drammen du ja Skal dit idag på elvefestivalen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Haha. Jeg ble vekket av at mamma står å skraper på døren her i jalv 12 tiden. "Sover du?" - Ja! "okai." Gah. Jaja. For meg så er det jo blitt luksus å kunne sove til 7, så, jah. God morgen. Jeg ble vekket av masse båtmotorvræl utafor vinduet mitt. Er visst VM-runde for sånne super racerbåter som Røkke og Gjelsteen kjørte før på Drammenselva idag. De er nesten ikke borti vannet. Bare utlendinger da, ingen nordmenn som har råd å være med. Eller jo, er visst EN norsk Frode her. Ellers tsjekkere og saudi-arabere. Haha. Det hørtes jo koselig ut. Hvor i Drammen bor du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ikke sant, Daniel? Play nice. Danielzu er Danielzu, Daniel er Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg