Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble vekket av masse båtmotorvræl utafor vinduet mitt. Er visst VM-runde for sånne super racerbåter som Røkke og Gjelsteen kjørte før på Drammenselva idag. De er nesten ikke borti vannet. Bare utlendinger da, ingen nordmenn som har råd å være med. Eller jo, er visst EN norsk Frode her. Ellers tsjekkere og saudi-arabere.

Lenke til kommentar
Jeg ble vekket av masse båtmotorvræl utafor vinduet mitt. Er visst VM-runde for sånne super racerbåter som Røkke og Gjelsteen kjørte før på Drammenselva idag. De er nesten ikke borti vannet. Bare utlendinger da, ingen nordmenn som har råd å være med. Eller jo, er visst EN norsk Frode her. Ellers tsjekkere og saudi-arabere.

Bor i Drammen du ja :p Skal dit idag på elvefestivalen :D

Lenke til kommentar

Haha. Jeg ble vekket av at mamma står å skraper på døren her i jalv 12 tiden. "Sover du?"

- Ja!

"okai."

Gah. Jaja. For meg så er det jo blitt luksus å kunne sove til 7, så, jah. :D

God morgen. :wee:

Haha. Det hørtes jo koselig ut. :wee: Hvor i Drammen bor du? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...