Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 det er ett julemirakel "Og jula varer helt til påske" ^^ Men der i mellom kommer faste. Det merker jeg. Faste nå, jo. GA!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da gikk SasaB. Nå skal jeg kutte meg i et mørkt rom, og høre på depressiv rock. Vi snakkes... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da gikk SasaB. Nå skal jeg kutte meg i et mørkt rom, og høre på depressiv rock. Vi snakkes... Husk signaturen din....den har en veldig god betydning her..tenk over den! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 det er ett julemirakel "Og jula varer helt til påske" ^^ Heldigvis Joa, undulatene slippes ut av buret i ny og ne jeg er fri hele tiden jeg Da gikk SasaB. Nå skal jeg kutte meg i et mørkt rom, og høre på depressiv rock. Vi snakkes... snakkes da kos deg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han var min favoritt admin kan jeg ta over? (Selv om jeg bare er Mod?) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han var min favoritt admin kan jeg ta over? (Selv om jeg bare er Mod?) Du er min favorittmod allerede. Er ikke det bra nok? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da gikk SasaB. Nå skal jeg kutte meg i et mørkt rom, og høre på depressiv rock. Vi snakkes... Husk signaturen din....den har en veldig god betydning her..tenk over den! Nå trenger jeg en forklaring Thanks, Pai... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Alastor er iallfall alles favorittelkjøpansatte! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Joa, undulatene slippes ut av buret i ny og ne jeg er fri hele tiden jeg Ojojoj Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det er så rart å se Aalton på linja der nede uten rødt nick. Neida, det er faktisk meget behagelig for øynene mine, dere får starte en klubb til minne Endret 13. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå trenger jeg en forklaring tror han mente de 2 øverste linjene... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å, såpass ja. Men det er jo bare en fotballgreie, og som LFC spiller nå for tida har jeg full rett til å være depressiv... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ojojoj er ikke det bra det? Å, såpass ja. Men det er jo bare en fotballgreie, og som LFC spiller nå for tida har jeg full rett til å være depressiv... men det har en mening uansett da... du er aldri alene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han var min favoritt admin kan jeg ta over? (Selv om jeg bare er Mod?) Du er min favorittmod allerede. Er ikke det bra nok? Mye vil ha mer vet du . Men siden det er deg så, jo, mer enn bra nok ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 men det har en mening uansett da... du er aldri alene Det er sant, det er en ting som jeg har merket hele livet mitt. Alltid er det venner eller familie som er der for en... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Æsj, jeg kjeder meg, føler jeg burde gjort noe med mening, men vet ikke hva, og hvis jeg hadde vist hva var, er det ikke sikkert jeg hadde giddet å gjøre det uansett :/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mye vil ha mer vet du . Men siden det er deg så, jo, mer enn bra nok ^^ Kanskje vi også skal gifte oss? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kanskje vi også skal gifte oss? han og? det er den fjerde det nå eller? etter eplefe dette da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Mye vil ha mer vet du . Men siden det er deg så, jo, mer enn bra nok ^^ Kanskje vi også skal gifte oss? Jeg er nok tatt allerede, men det er ledige plasser i min fanklubb/harem? Endret 13. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei alle forum folk. Hvordan har helga vært? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg