Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og skremmende godt også. Flink gutt. Her var det en halv osteloff (en stor jævel) delt på langs med smør og skinke og ost. Ikke akkurat det beste middagsmåltidet jeg har hatt i meg, men det funker som grunnlag før spriten. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det var faktisk overraskende godt. Jeg hadde aldri trodd at det skulle være så godt som det faktisk ble. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmm. Skal jeg joine jentekvelden i naborommet? Jeg kan mer om jentekvelder enn de, så Skremmende. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Wow. flott ide. Ja bare gå inn og delta, de har jo ikke en jentekveld for bare jenter sikkert. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmm.Skal jeg joine jentekvelden i naborommet? Jeg kan mer om jentekvelder enn de, så Skremmende. Mer om kjoler enn de og. Ytterst skremmende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Altså, mer om kjoler kan jeg ikke. Jeg har en kjole og den er stygg som få. Og Finn, jeg var ikke seriøs. Jeg vandrer ikke rundt der sånn sett, bare gjennom rommet for å ordne meg, briefe med tattisen og innrømme at jeg barberte meg for deres skyld. Samt fikse filmer og musikk til de. Innynde meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Genial sang: I'm coming home again. Do you think about me now and then? Do you think about me now and then? Cause I'm coming home again Being home again. I met this girl when I was three years old And what I loved most she had so much soul She said, excuse me little homie, I know you don't know me- but, My name is Windy and, I like to blow trees and, From that point I never blow her off, Niggas come from outta town I like to show her off, They like to act tough, she like to tow em off, And make em straighten up their hat, cause she know they soft And when I grew up she showed me how to go downtown And at nighttime my face lit up so astounding And I told her in my heart is where she always be She never mess with entertainers cause they always leave She said it felt like they walked and drove on me Knew I was gang affiliated got on TV and told on me I guess it's why last winter she got so cold on me She said, Ye keep making that, keep making that platinum and gold for me Do you think about me now and then? Do you think about me now and then? Cause I'm coming home again Being home again Do you think about me now and then? Do you think about me now and then? Oooh, now I'm coming home again Maybe we can start again But if you really care for her, then you would n-never hit the airport, To follow your dream, sometimes I still talk to her, but when I talk to her It always seems like she talking about me, She said you left your kids and they just like you They wanna rap and make soul beats just like you, But they just not you and I just got {to} Talking bout what {she} can try to do just not new Now everybody got the game figured out all wrong I guess you never know what you got till its gone I guess this is why I'm here and I cant come back home And guess when I heard that when I was back home Every interview I'm representing you making you proud Reach for the stars so if you fall you land on a cloud Jump in the crowd, spark you lighters, wave em around, And if you don't know by now, I'm talking about Chit town, Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Faen. Jeg har glemt adressen til en av favorittsidene mine. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 VENTE ER NOE HERK . Venta siden halv ni eller no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Faen, jentene stakk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bah. Nå er jeg veldig usikker. Jeg har fått høre at konserten med Null$katte$nylterne starter ni, ti og halv midnatt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har OL-sangen til damelaget i håndball fra 1988? Evt. en link? Jeg klarer ikke å finne den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Datasmurf: pokker..jeg som hadde tenkt å foreslå at du tar tak i tissen, holder på til den er oppegående, rusler inn, napper loffen helt frenetisk mens du ser på dem, så går ut igjen som om ingenting hadde skjedd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og på MySpace-sida dems står det at den begynte åtte. Bytex, dessverre. Jeg ble opptatt med å lese gjennom de siste 20 sidene av LFG og da jeg kom ut igjen sa de at de stakk ned for å se film mtp. bedre TV etc. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 da sier vi mushi Samebror, I LOVE YOU! Har aldri fått kalt opp noe etter meg før, du er min helt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke glem at Wheelman og jeg foreslo det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvor kommer 'mushi' fra, Mushi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg