Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sikkert P3-mina Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) PS: er det ikke fantastisk at vi klarer å vri det at en person har fått en katt til død av våre kjæledyr? Som vanlig Hmm vi må nok dempe negativitet her! Men ikke du, du er positiv som alltid! Nikka: OMG! Barnetv eller? Endret 22. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmm vi må nok dempe negativitet her! Men ikke du, du er positiv som alltid! Alltid positiv jeg ja Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) ferchie: tipper alle har sett på barne tiv i livet sitt Endret 22. august 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 ferchie: tipper alle har sett på barne tiv i livet sitt Selvfølgelig. Jeg elsket/elsker fragglene som de fleste andre som så på det før! Men jeg husker vagt en serie om en leketøysfabrikk som gikk på tv, men husker ikke hva den het. Jobbet Kalle klovn på en slik fabrikk før han pakket sakene sine og dro på den øya eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Het hun ikke Matilda? Den filmen er uansett altfor kjedelig når man ser den for femte gang. Sorry skriveleif det der Maskinen min er oppkalt etter hun... Den er litt magisk iblandt, men ikke minst en skikkelig kjærring som kvinnfolk flest... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Førcha: Ja, det var på BarneTV. Jeg svingte innom og så plutselig de kjente fjesene. Klarte ikke å fortsette med det jeg holdt på med, måtte bare dumpe ned i sofaen å se på. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Førcha: Ja, det var på BarneTV. Jeg svingte innom og så plutselig de kjente fjesene. Klarte ikke å fortsette med det jeg holdt på med, måtte bare dumpe ned i sofaen å se på. ''Førcha'' hehhe den var ny! Såklart, fraglene kan man ikke overse! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Selvfølgelig. Jeg elsket/elsker fragglene som de fleste andre som så på det før! Men jeg husker vagt en serie om en leketøysfabrikk som gikk på tv, men husker ikke hva den het. Jobbet Kalle klovn på en slik fabrikk før han pakket sakene sine og dro på den øya eller? Bertha du tenker på? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Maskinen min er oppkalt etter hun... Den er litt magisk iblandt, men ikke minst en skikkelig kjærring som kvinnfolk flest... Gjerne høylytt, på alle måter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 ferchie: tipper alle har sett på barne tiv i livet sitt Selvfølgelig. Jeg elsket/elsker fragglene som de fleste andre som så på det før! Men jeg husker vagt en serie om en leketøysfabrikk som gikk på tv, men husker ikke hva den het. Den leketøysfrabrikken het Bertha. Bertha, kjære Bertha, du er en hyggelig maskiiiiin, og når vi programmerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 minner meg om postman pat disse menneske Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Åherregud! Takk skal dere ha bertha var det ja! Har hjemsøkt meg i alle år og endelig kan jeg youtube det, eller finne toorentfiler fra den serien om jeg er heldig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Det som er trist med Fragglene er at det bare er EN sesong oversatt til norsk. Altså 24 episoder. Fraggle Rock er egentlig over 5 sesonger og 96 episoder. Men vi får bare den første i reprise hver gang. Endret 22. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Løpe ned på butikken for å kjøpe digg, Guinness og Murphys. Kanskje man skal ha seg noe mat også?! Ja, jeg tror nesten det! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Daniel Duppsko fra allemannsland, liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Løpe ned på butikken for å kjøpe digg, Guinness og Murphys. Kanskje man skal ha seg noe mat også?! Ja, jeg tror nesten det! KJØRER en Calsberg\Skjærgårds øl kombo ikveld jeg. Oi,må kanskej årne meg snart Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gjerne høylytt, på alle måter. Som regel er det musikk i mine ører som kommer ut... siden alt av vifter er 120mm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Daniel Duppsko fra allemannsland,liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin. F U Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 F U Kalle klovn, kalle klovn Er en artig liten pode som har mye rart i hodet, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Kalle klovn, kalle klovn Han kan lære deg altmulig han er rett å slett utrolig, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Han dro til sjøs å sovnet og lot båten følge strømmen Å da han våknet opp så han en øy var den en del av drømmen Kalle klovn, kalle klovn Er en artig liten pode som har mye rart i hodet, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Kalle klovn, kalle klovn Han kan lære deg altmulig han er rett å slett utrolig, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Landet på en øy å bor blandt jungelpappegøyer Alle vil se kalle når han klovner å gjør ablegøyer Kalle klovn, kalle klovn Er en artig liten pode som har mye rart i hodet, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Kalle klovn, kalle klovn Han kan lære deg altmulig han er rett å slett utrolig, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Kalle er en klovn med mye morro på menyen Han kan gjøre alt han vil, med kun et grep på paraplyen Kalle klovn, kalle klovn Er en artig liten pode som har mye rart i hodet, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kalle klovn [kalle klovn] Kalle klovn, kalle klovn Han kan lære deg altmulig han er rett å slett utrolig, er kalle klovn [kalle klovn] Ja kaaaaallee klovn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg