Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flabba: Ehh.. ok? :p

Fox: ja selvfølgelig, så skal jeg be Eskild lage deg en monstersub! ;)

var en gammel mann som fortalte om alt som skjer oppi der:P fordi tv ikke tar opp nok ting som skjer andre steder enn Oslo:P

Det skjer egentlig ikke så mye her da.. Hvertfall ikke så mye av betydning. Dessuten er jo nyhetsbilder i Norge dominert av Utenriksnytt uansett.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Optiske lagringsmedia er satans verk. Har en liten bunke CD-er med viktig data fra noen år tilbake som selvfølgelig ikke vil leses korrekt, til tross for at de har ligget tørt og beskyttet og er av et godt merke. Jeg skal aldri brenne en CD eller DVD igjen i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Prøver igjen:

Sexhibition, der skulle jeg likt å vært! :p
jeg var der i går :blush:
Var det bra? Var det mye jenter eller totalt mannsdominert?

det var mye merkelig men også kult. var mye jenter, men de var skummle:P

Ferchie: Skulle så gjerne, men det er grenser for hvor langt jeg kan strekke meg ... Bokstavelig talt :)

Flabba: ... og jeg vil vite hva du ble skremt av :p

var kveling å slikt som jeg ble LITT skremmt av. De hadde bilder:P

Lenke til kommentar
Optiske lagringsmedia er satans verk. Har en liten bunke CD-er med viktig data fra noen år tilbake som selvfølgelig ikke vil leses korrekt, til tross for at de har ligget tørt og beskyttet og er av et godt merke. Jeg skal aldri brenne en CD eller DVD igjen i hele mitt liv.

Gjør som alle ander, bruk minnepinne eller kjøp ekstern HD! :) Brennplater duger kun til musikk til fest eller bil.

Lenke til kommentar
Flabba: Ehh.. ok? :p

Fox: ja selvfølgelig, så skal jeg be Eskild lage deg en monstersub! ;)

var en gammel mann som fortalte om alt som skjer oppi der:P fordi tv ikke tar opp nok ting som skjer andre steder enn Oslo:P

Det skjer egentlig ikke så mye her da.. Hvertfall ikke så mye av betydning. Dessuten er jo nyhetsbilder i Norge dominert av Utenriksnytt uansett.

var mye om at folketallet har økt i hammerfest og alta.

og en eller anna lekasje.

Lenke til kommentar

Når har jeg tilbudt meg å gjøre det for deg. Du kan da i det minste møte meg på halvveien ... :p

Ah ... Sånne ting, ja ;) Det kan være litt skummelt, ja, men kan være litt gøy òg :)

Lenke til kommentar

Ahh, gassalarmen på melkøya ja. Det morsomme er at jeg var på jobb iår. Evakueringsalarm og hele greia hehe, jeg sto alene i porten da det kom MASSE folk som skulle vekk fra området hehe

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Gjør som alle ander, bruk minnepinne eller kjøp ekstern HD! :) Brennplater duger kun til musikk til fest eller bil.

I dag er det slik ja, men når jeg brente platene for flere år tilbake var situasjonen en helt annen. Forøvrig skulle jeg hørt på Simen1 tilbake i 2004 som sa at man burde velge harddisk fra dag 1 kontra DVD-er til lagring av data, til tross for en langt høyere pris per GB ved valg av disk. Jeg gikk istedenfor for en DVD-brenner og plater og sliter nå med uleselige plater og et tungvindt merarbeid når alt skal tilbake på disk.
Lenke til kommentar

Når har jeg tilbudt meg å gjøre det for deg. Du kan da i det minste møte meg på halvveien ... :p

Ah ... Sånne ting, ja ;) Det kan være litt skummelt, ja, men kan være litt gøy òg :)

jeg lo:P

var menneskene der som var litt ekkle:P men kule.

Ahh, gassalarmen på melkøya ja. Det morsomme er at jeg var på jobb iår. Evakueringsalarm og hele greia hehe, jeg sto alene i porten da det kom MASSE folk som skulle vekk fra området hehe

ooooh ja han mannen gadd ikke fortelle så nøye hva det var, men ja.

var kult. han var så stollt over at folketallet har steget oppi hos deg.

Lenke til kommentar

Ja de må jo ha noe å prate om. Hammerfest er forresten på vei ned igjen. Alta er den eneste Byen i Finnmark med stabil vekst. Er en by man kan satse på. Kanskje derfor de bruker 2mrd. kroner på å totalrenovere sentrum der nå. Vi får Nord Norges største kjøpesenter, badeland, og et svært hotell.

Når jobben min i hammerfest en gang atr slutt er det dit jeg skal! :)

Lenke til kommentar
Ja de må jo ha noe å prate om. Hammerfest er forresten på vei ned igjen. Alta er den eneste Byen i Finnmark med stabil vekst. Er en by man kan satse på. Kanskje derfor de bruker 2mrd. kroner på å totalrenovere sentrum der nå. Vi får Nord Norges største kjøpesenter, badeland, og et svært hotell.

Når jobben min i hammerfest en gang atr slutt er det dit jeg skal! :)

cool.

jeg må på ferie opp dit en gang. man får helt feil bilde av det når man aldri har vært der føler jeg:P

tenker at det bare er snø heletiden og alle er samer:P Mamma sa at alle som bor lengere opp i landet enn bergen er samer. dette var når jeg var liten vell å merke:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...