Terje92 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg er så sinnsykt sliten etter skoledagen, og har lyst å bare ligge en hel helg og se film og hore foum, men NEI DA! Familien har selvsagt planlagt at vi skal treffe noen vi kjenner i Kristiansand og at vi skal dra i dag, og før det skal jeg ut og kjøpe skolebøker og pakke og alt mulig annet. Mamma maser som et helvete, krangler med stefaren min, skriker og stresser. Selvsagt får jeg da ikke dratt og sett Hellboy 2 som jeg skulle med en kamerat i kveld og alt blir bare drit. Har så utrooooooolig lite lyst å dra bort til den helvetes kaosfamilien vi skal til. Er bare mas og styr der, ingen som har kontroll på noe, hundrevis av unger og ingen planlegging. Fy faen, har så lyst å bare nekte å bli med! Høres artig ut Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ååå.. Veit ikke, sjappa er ok den... Tenker å spise noe nytt idag, litt lei å ete kebab nemlig Jobber ved youngstorget her. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ååå.. Veit ikke, sjappa er ok den... Tenker å spise noe nytt idag, litt lei å ete kebab nemlig Jobber ved youngstorget her. Spis på SUBWAY! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Programvare: Vel, du sitter jo egentlig stort sett bare å horer på dette forumet. Gi det en sjangse da vel! Flabba: Subway err nnaaaajs! Vi har faktisk subway her i Finnmark! Endret 22. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ååå.. Veit ikke, sjappa er ok den... Tenker å spise noe nytt idag, litt lei å ete kebab nemlig Jobber ved youngstorget her. Aha, da blir det vel Subway eller noe på deg da Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ville: Hvorfor er det bilens skyld? PS: Håper ikke du har samme influensa som jeg hadde for et par uker siden. Var helt knocka ut i en uke. Fordi den spruta på meg, vel ... Nei. Det er nok ikke akkurat den samme, men det er godt mulig det er av samme type Huff. Dét har ikke jeg tid til. Jeg har vært ganske dårlig et par dager nå, men det får være nok synes jeg. Flabba: Hva ble du skremt av? Endret 22. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg er så sinnsykt sliten etter skoledagen, og har lyst å bare ligge en hel helg og se film og hore foum, men NEI DA! Familien har selvsagt planlagt at vi skal treffe noen vi kjenner i Kristiansand og at vi skal dra i dag, og før det skal jeg ut og kjøpe skolebøker og pakke og alt mulig annet. Mamma maser som et helvete, krangler med stefaren min, skriker og stresser. Selvsagt får jeg da ikke dratt og sett Hellboy 2 som jeg skulle med en kamerat i kveld og alt blir bare drit. Har så utrooooooolig lite lyst å dra bort til den helvetes kaosfamilien vi skal til. Er bare mas og styr der, ingen som har kontroll på noe, hundrevis av unger og ingen planlegging. Fy faen, har så lyst å bare nekte å bli med! Ikke dø på deg da, gi det en sjanse. Og skolebøkene bør du være kjappest mulig ute med, for å få med mest mulig . Skolebøkene er greit nok, men det kunne jeg liksom drøya med til kvelden. Jeg har bestilt bøkene, så de ligger og venter på meg, for det var bare noen som manglet. Det er det med at jeg hater å være hos de. Det er ikke noe system eller orden på noe. Når vi kommer liksom fram klokka 12 på natta, så begynner de å tenke på hvor vi skal sove osv. Så forbanna masete med så mye folk de skal invitere hele tiden og. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Har problemer å ete subway, helt siden jeg kom hjem fra Australia i 2006. Subway der var så digg, at subway her er bare søppel Endret 22. august 2008 av Fox Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sexhibition, der skulle jeg likt å vært! jeg var der i går Var det bra? Var det mye jenter eller totalt mannsdominert? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har problemer å ete subway, helt siden jeg kom hjem fra Australia i 2006. Subway der var så digg, at subway her er bare søppel Mm. de sier at subway i Norge ikke er det samme. Den som er i alta derimot er veldig veldig bra! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har problemer å ete subway, helt siden jeg kom hjem fra Australia i 2006. Subway der var så digg, at subway her er bare søppel Kjøp deg en go'morgen yoghurt og en banan da . Ser ikke ut til at du vil spise ferdigmat uansett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Er snart ferdig på jobben min Må spise noe i byen før jeg skal på et møte kl fire.. HAr noen forslag? I sentrum i Oslo forresten.. Kebab på dennis kebab eller mac donalds Skulle til å si det selv. Super kebaaaabmeny Fox: er evigheter siden jeg var i Oslo sist da, men dennis kebab er (sist jeg sjekka) på Karl johan. Se etter et stort grønt skilt hehe.. er i nærheten av Schotchman tror jeg. Krysset mellom KJ og Nedre slottsgate om jeg ikke husker feil Endret 22. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fy faen som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte svartebørsbiletter til 5k for å komme meg dit Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har problemer å ete subway, helt siden jeg kom hjem fra Australia i 2006. Subway der var så digg, at subway her er bare søppel Kjøp deg en go'morgen yoghurt og en banan da . Ser ikke ut til at du vil spise ferdigmat uansett. Sant nok... Jeg vil ete ferdigmat, men det er mye av det samme. Enten kebab, subway, MCD eller BK ^^ Får finne på noe, men regner nok med at jeg kommer til å ende opp hos en av dem og eter deres søppelmat @ Ferchie, orly? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) 5k for en konsert? Neitakk. Uansett hvem osm spiller opp til dans. Nakken min gjør vondt. Noen som kan massere? Fox: ya'rly. Men så kjenner jeg han som eier det, så jeg får bestandig så mye jeg vil av ingrediensene hehe Endret 22. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 5k for en konsert? Neitakk. Uansett hvem osm spiller opp til dans. Nakken min gjør vondt. Noen som kan massere? 5k for den konserten der kan lett forsvares Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ferchie: Jeg kan. Jeg er veldig flink ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 edge: Ja, kan hende det for din del, men jeg ville nok ALDRI ha betalt så mye for EN konsert.. Ville: Then go ahead! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Flabba: Subway err nnaaaajs! Vi har faktisk subway her i Finnmark! nei? ooooh ja så på nyheter fra finnmark i dag faktisk. det var cool. Dere jævla sexy dialekt. jeg ble missunnlig på dere der oppe som får snakke sånn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fox: ya'rly. Men så kjenner jeg han som eier det, så jeg får bestandig så mye jeg vil av ingrediensene hehe No waiiii!!! Da får jeg ta deg med til Alta når jeg reiser dit og eter Subway der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg