Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt sliten etter skoledagen, og har lyst å bare ligge en hel helg og se film og hore foum, men NEI DA! Familien har selvsagt planlagt at vi skal treffe noen vi kjenner i Kristiansand og at vi skal dra i dag, og før det skal jeg ut og kjøpe skolebøker og pakke og alt mulig annet. Mamma maser som et helvete, krangler med stefaren min, skriker og stresser. Selvsagt får jeg da ikke dratt og sett Hellboy 2 som jeg skulle med en kamerat i kveld og alt blir bare drit. Har så utrooooooolig lite lyst å dra bort til den helvetes kaosfamilien vi skal til. Er bare mas og styr der, ingen som har kontroll på noe, hundrevis av unger og ingen planlegging. Fy faen, har så lyst å bare nekte å bli med!

Høres artig ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville: Hvorfor er det bilens skyld? :p PS: Håper ikke du har samme influensa som jeg hadde for et par uker siden. Var helt knocka ut i en uke.

 

 

Fordi den spruta på meg, vel ... :p Nei. Det er nok ikke akkurat den samme, men det er godt mulig det er av samme type ;) Huff. Dét har ikke jeg tid til. Jeg har vært ganske dårlig et par dager nå, men det får være nok synes jeg.

 

 

Flabba: Hva ble du skremt av?

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Jeg er så sinnsykt sliten etter skoledagen, og har lyst å bare ligge en hel helg og se film og hore foum, men NEI DA! Familien har selvsagt planlagt at vi skal treffe noen vi kjenner i Kristiansand og at vi skal dra i dag, og før det skal jeg ut og kjøpe skolebøker og pakke og alt mulig annet. Mamma maser som et helvete, krangler med stefaren min, skriker og stresser. Selvsagt får jeg da ikke dratt og sett Hellboy 2 som jeg skulle med en kamerat i kveld og alt blir bare drit. Har så utrooooooolig lite lyst å dra bort til den helvetes kaosfamilien vi skal til. Er bare mas og styr der, ingen som har kontroll på noe, hundrevis av unger og ingen planlegging. Fy faen, har så lyst å bare nekte å bli med!

Ikke dø på deg da, gi det en sjanse. Og skolebøkene bør du være kjappest mulig ute med, for å få med mest mulig :) .

 

 

Skolebøkene er greit nok, men det kunne jeg liksom drøya med til kvelden. Jeg har bestilt bøkene, så de ligger og venter på meg, for det var bare noen som manglet. Det er det med at jeg hater å være hos de. Det er ikke noe system eller orden på noe. Når vi kommer liksom fram klokka 12 på natta, så begynner de å tenke på hvor vi skal sove osv. Så forbanna masete med så mye folk de skal invitere hele tiden og.

Lenke til kommentar
Er snart ferdig på jobben min :D Må spise noe i byen før jeg skal på et møte kl fire.. HAr noen forslag? I sentrum i Oslo forresten..

Kebab på dennis kebab eller mac donalds

Skulle til å si det selv. Super kebaaaabmeny

 

Fox: er evigheter siden jeg var i Oslo sist da, men dennis kebab er (sist jeg sjekka) på Karl johan. Se etter et stort grønt skilt hehe.. er i nærheten av Schotchman tror jeg.

Krysset mellom KJ og Nedre slottsgate om jeg ikke husker feil

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Har problemer å ete subway, helt siden jeg kom hjem fra Australia i 2006. Subway der var så digg, at subway her er bare søppel :p

Kjøp deg en go'morgen yoghurt og en banan da :wee: . Ser ikke ut til at du vil spise ferdigmat uansett.

 

Sant nok... Jeg vil ete ferdigmat, men det er mye av det samme. Enten kebab, subway, MCD eller BK ^^

 

Får finne på noe, men regner nok med at jeg kommer til å ende opp hos en av dem og eter deres søppelmat :p@

 

 

Ferchie, orly?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...