Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matte er så kos ^^

Til tider i alle fall, geometri og trigonometri er veldig kos :love:

Men gode mattelærere er det få av, husker lærern på ungdomsskolen.

"Dokk ska itj forstå det, dokk ska bare gjør det!"

Hver time, hver gang noen sa de ikke forsto og lurte på forklaring og diverse. Neida.

På allmenn gikk det mye enklere.

Søteste lærerinna noen sinne som fikk meg til å forstå og like matte slik jeg gjorde på barneskolen ^^

Lenke til kommentar
Jeg funderer på å blogge om Tony André og Holsteineren hans.

"Ok".

Jeg elsker folka i klassen min :wee: Makan til hyggeligere gjeng skal man lete lenge etter :D

Grattis, selv synes jeg min er litt innesluttet selv om jeg snakker om medstudenter her, er ikke mange som deltar på sosiale arrangementer og lignende.

Nå har jeg kommet hjem fra shopping og brukt alt for mye :wee: . 4 000 kr.

Hurra for 3 mattefag når jeg går fysikklinje, selv om matte er gøy :) .

Matematisk induksjon, imaginære tall og deling av polynomer har vi gjennomgått allerede. Og programmering :love: .

Lenke til kommentar
Hihi! Da skal homohateren få! :) Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med.

Jeg har en følelse av at det var på grunn av hårfargen min, kilten, det at jeg er ungdom, og at han mest sansynlig er redd for meg. :)

Når vi snakker om redd. Det er en kar i MK2 her som er livredd for at jeg skal voldta han eller noe. Så bare jeg ser bort på han så smyger han seg avgårde. Da MÅ man jo nesten gjøre en stor sak ut av det, og forfølge han eller noe. :wee:

Lenke til kommentar
Hihi! Da skal homohateren få! :) Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med.

Jeg har en følelse av at det var på grunn av hårfargen min, kilten, det at jeg er ungdom, og at han mest sansynlig er redd for meg. :)

Når vi snakker om redd. Det er en kar i MK2 her som er livredd for at jeg skal voldta han eller noe. Så bare jeg ser bort på han så smyger han seg avgårde. Da MÅ man jo nesten gjøre en stor sak ut av det, og forfølge han eller noe. :wee:

haha!!! lol

Lenke til kommentar

Det kan jo hende, folk er ofte redd for det ukjente/uvanlige. Du ser nå ikke så veldig skummel ut akkurat. *fnise*

Var en fyr på whiskytastinga i går som kom i kilt. Knalltøft! Jeg bøyde meg ikke ned for å sjekke under kilten akkurat. :D

Lenke til kommentar
Har vært trøtt i hele uka hver dag nå :p (skoleuka)

Legge seg tidligere vet du ;)

Må opp fem - halv seks hver morgen :O

Legger meg 23.00 og står opp 5.30-6.30 da :p

Eller setter klokka på ring 5.30 og så hvile seg litt til :p Kjempelurt :p

Endret av Terje92
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...