MrBjoern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dikt opp en historie om diskriminering pga legning. Det slår alltid an. Det er jo det jeg kommer til å gjøre, om han fortsetter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hihi! Da skal homohateren få! Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Matte er så kos ^^ Til tider i alle fall, geometri og trigonometri er veldig kos Men gode mattelærere er det få av, husker lærern på ungdomsskolen. "Dokk ska itj forstå det, dokk ska bare gjør det!" Hver time, hver gang noen sa de ikke forsto og lurte på forklaring og diverse. Neida. På allmenn gikk det mye enklere. Søteste lærerinna noen sinne som fikk meg til å forstå og like matte slik jeg gjorde på barneskolen ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nei, da stakk jeg på skolen igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg funderer på å blogge om Tony André og Holsteineren hans. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fyttihelvete jeg er trøtt. Fikk faen ikke sove i natt. Jeg var faktisk så trøtt i natt at jeg fikk halliser. Sovna til slutt en eller annen gang etter at jeg hørte naboeungene gå til skolen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg elsker folka i klassen min Makan til hyggeligere gjeng skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Savner matte, jeg. Det er nesten så jeg går og kjøper meg en bok for å lære meg litt mer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg funderer på å blogge om Tony André og Holsteineren hans. "Ok". Jeg elsker folka i klassen min Makan til hyggeligere gjeng skal man lete lenge etter Grattis, selv synes jeg min er litt innesluttet selv om jeg snakker om medstudenter her, er ikke mange som deltar på sosiale arrangementer og lignende. Nå har jeg kommet hjem fra shopping og brukt alt for mye . 4 000 kr. Hurra for 3 mattefag når jeg går fysikklinje, selv om matte er gøy . Matematisk induksjon, imaginære tall og deling av polynomer har vi gjennomgått allerede. Og programmering . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hihi! Da skal homohateren få! Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med. Jeg har en følelse av at det var på grunn av hårfargen min, kilten, det at jeg er ungdom, og at han mest sansynlig er redd for meg. Når vi snakker om redd. Det er en kar i MK2 her som er livredd for at jeg skal voldta han eller noe. Så bare jeg ser bort på han så smyger han seg avgårde. Da MÅ man jo nesten gjøre en stor sak ut av det, og forfølge han eller noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hihi! Da skal homohateren få! Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med. Jeg har en følelse av at det var på grunn av hårfargen min, kilten, det at jeg er ungdom, og at han mest sansynlig er redd for meg. Når vi snakker om redd. Det er en kar i MK2 her som er livredd for at jeg skal voldta han eller noe. Så bare jeg ser bort på han så smyger han seg avgårde. Da MÅ man jo nesten gjøre en stor sak ut av det, og forfølge han eller noe. haha!!! lol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tudeluu folkens. Jeg skal ned og hente kamera på posten nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hihi! Da skal homohateren få! Så må busselskapet ut i avisen å beklage seg. Kanskje du får gratis busskort til-og-med. Jeg har en følelse av at det var på grunn av hårfargen min, kilten, det at jeg er ungdom, og at han mest sansynlig er redd for meg. Det kan jo hende, folk er ofte redd for det ukjente/uvanlige. Du ser nå ikke så veldig skummel ut akkurat. *fnise* Var en fyr på whiskytastinga i går som kom i kilt. Knalltøft! Jeg bøyde meg ikke ned for å sjekke under kilten akkurat. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gå og svar i religionsdelen du Quayle. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har vært trøtt i hele uka hver dag nå (skoleuka) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har vært trøtt i hele uka hver dag nå (skoleuka) Legge seg tidligere vet du Må opp fem - halv seks hver morgen :O Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Har vært trøtt i hele uka hver dag nå (skoleuka) Legge seg tidligere vet du Må opp fem - halv seks hver morgen :O Legger meg 23.00 og står opp 5.30-6.30 da Eller setter klokka på ring 5.30 og så hvile seg litt til Kjempelurt Endret 22. august 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmmf, jeg gidder ikke sexhibition ikveld Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmmf, jeg gidder ikke sexhibition ikveld Hva for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg