Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Deilig å være tilbake, siden jeg har lite å gjøre på jobben min(lærling) da får jeg koser meg med dere Da er vi 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvilken slags jobb har du? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) "Failed horribly: Failed to locate section [AetherSection] in searchpath: /home/aether/" Mehe. Jeg kjeder meg. Og HEI Fox. Du må ta rumpemannen inn i varmen igjen, ja. Edit: Bare jeg som får opp den meldinga, btw? Endret 22. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bazukh, heisann! Har ikke problem her, hvilken nettleser bruker du? Okok folkens, jeg får vel ta rumpemannen tilbake. Men først må jeg komme meg hjem først og finne mannen på min gamle pc Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det var plutselig skikkelig mange biler som kjørte her. Midt i arbeidstid n shit. Det ene var postbilen, men resten var mer usikkert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Opera, vel. Forumet funker jo, det er bare veldig... strippa O.o edit: Er sånn i Firefox óg, men kun etter innlogging. Endret 22. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi lærer om forskjellen på -3^2 og (-3)^2 i mattetimen - halp! Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Det hender meg ofte når forumets nett er sinnsyktreigt Endret 22. august 2008 av Fox Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Say no more, Bazukh. Opera ftl. *fnise* Ærlig talt så har forumet vært søppeltreigt i det siste. Selv om jeg henger på 100 megabit/s så tar det ofte en evighet å laste forumet. Jeg undres om klokkeren synger reint. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som sagt: Ingenting endres i Firefox (; Men greia er at forumet er ikke drittreigt hos meg nå. Det er bare helt forferdelig strippa Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) "Failed horribly: Failed to locate section [AetherSection] in searchpath: /home/aether/" Edit: Bare jeg som får opp den meldinga, btw? Jeg hadde samme problem (forumet fant ut den skulle strippe osv). Lukket alle Firefox-vinduer og startet på nytt, da var alt OK igjen. Endret 22. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi lærer om forskjellen på -3^2 og (-3)^2 i mattetimen - halp! Det er lett da, -9 og 9. Learn2math. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi lærer om forskjellen på -3^2 og (-3)^2 i mattetimen - halp! Jeg tror det blir lettere hvis man heller leser sånn: -(3^2) og (-3)^2. Første er -(3*3) = -9, andre er (-3)*(-3), og siden minus og minus gir pluss blir det da 9 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 ... og der kom forumskin-feilen igjen (forumet ble strippa). Men fant ut at det bare skjer med hw.no-skin. Tror jeg skal skrive en teknisk tilbakemelding. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi lærer om forskjellen på -3^2 og (-3)^2 i mattetimen - halp! Det er lett da, -9 og 9. Learn2math. Yup Jeg kan da matte, bare sleit litt med den Vi lærer om forskjellen på -3^2 og (-3)^2 i mattetimen - halp! Jeg tror det blir lettere hvis man heller leser sånn: -(3^2) og (-3)^2. Første er -(3*3) = -9, andre er (-3)*(-3), og siden minus og minus gir pluss blir det da 9 Hmm - smart.. Thx Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fatter ikke hvorfor lærere ikke klarer å gjøre matte så enkelt som det er. Altså å forklare det logisk. Husker mattelæreren min sa, dette må dere bare pugge, for det er bare sånn. Nehei! Det er ikke bare sånn, det er en logisk forklaring bak det din dust! Det var vel snakk om pytagoras læresetning den gangen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 NikkaYoichi, enig! Fack alle lærere som vil at vi skal bare PUGGE, ikke FORSTÅ. Irritert!!! Hadde matte i første år, i denne tiden elsket jeg matte. Prøvde å få læreren min til å forklare meg tanker bak ulike formler og sånt ting.. MEn nei, hun sa alltid "Fordi det er sånt", da klikka jeg flere ganger i løpet av året da jeg hadde matte på vgs. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg er så fullstendig ubrukelig hva angår matte. Kan faen ikke bruke passer engang Gir du meg feks en tentamen fra 8 klasse, med ligninger n shit, så kommer jeg til å feile såååå fatalt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Likninger er jo lett! Hvor flink man er i matte har mye med læreren å gjøre tror jeg. Selv så lærte jeg meg matte selv, siden læreren var en idiot. Leste i boka og slo opp andre steder for å få utfyllende forklaringer. Matte er logikk, det er derfor det er så lett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må velge av Praktisk og Teoretisk matte innen neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg