Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

40 minutter opp "perversen". Fy i satan for en tur!

Jeg bor oppi der serru, huset lengst opp.

Er da koselig å se på at dere jobber og sliter oppover bakken mens jeg drikker kaffen min. :innocent:

Jeg kunne ha drept deg nå :p

Husker hvor full av hat jeg var, når jeg var halvveis og møtte på folka som hadde fritak for ALT! Sto og delte ut vann til meg.. Ååååå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, herlig. Jeg spaserte ned med løyntnanten og kapteinen jeg. :p

Perversen, som den så fint kalles var langt i fra det værste jeg har opplevd der, men dæven så gåen i beina jeg var når jeg kom opp.

Natoplank mellom Meråker og Tydalen stiller ganske sterkt på lista over ting jeg IKKE vil gjenta. "Ser du det fjellet, Almestad?" "Ja, fenrik." "Ja? Ka vente du på?"

Men men, gode tider med tidvis god stemmning ;)

Lenke til kommentar

Proxy min venn :p

Men faen så herlig.

Her står jeg opp og bestemmer meg for at jeg skal begynne et nytt liv hvor jeg ikke er avhengig av nikotin og alkohol for å komme meg på skolen, står opp, ordner meg, spiser frokost og alt sånt, kommer på skolen og får vite at jeg ikke begynner før halv ett.

Vurderer sterkt å begynne og drikke nå :p

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. :) Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. :) Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG.

Det står at man ikke får røyke, eller KOSE seg med alkohol...så drikk på bussen, og si at du ikke koser deg xD

Lenke til kommentar

Vel, bussjåføren hater meg allerede. :) Lokk hadde man på kaffen sin ja. Jaja. Tror vel det står ett sted at det ikke er lov med mat og drikke på bussen, though.

Dog, om han fortsetter å være grinete. Så skal jeg klage på han. :wee:

Lenke til kommentar

Vel, bussjåføren hater meg allerede. :) Lokk hadde man på kaffen sin ja. Jaja. Tror vel det står ett sted at det ikke er lov med mat og drikke på bussen, though.

Dog, om han fortsetter å være grinete. Så skal jeg klage på han. :wee:

Dikt opp en historie om diskriminering pga legning. ;) Det slår alltid an.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...