Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 40 minutter opp "perversen". Fy i satan for en tur! Jeg bor oppi der serru, huset lengst opp. Er da koselig å se på at dere jobber og sliter oppover bakken mens jeg drikker kaffen min. Jeg kunne ha drept deg nå Husker hvor full av hat jeg var, når jeg var halvveis og møtte på folka som hadde fritak for ALT! Sto og delte ut vann til meg.. Ååååå! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Husker det var mange som ville haike med meg på vei ned et par ganger. Men neeeida, møkkete uniformer på skinnsetene i bilen min? I dont think so. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Haha, herlig. Jeg spaserte ned med løyntnanten og kapteinen jeg. Perversen, som den så fint kalles var langt i fra det værste jeg har opplevd der, men dæven så gåen i beina jeg var når jeg kom opp. Natoplank mellom Meråker og Tydalen stiller ganske sterkt på lista over ting jeg IKKE vil gjenta. "Ser du det fjellet, Almestad?" "Ja, fenrik." "Ja? Ka vente du på?" Men men, gode tider med tidvis god stemmning Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Mrbjoern: Du må faktisk smugle kaffe med deg på bussen? Som Sameboe sa. Jeg måtte sette igjen kaffen på bussholdeplassen i går. >< Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor det? Hadde du ikke kopp med lokk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor det? Hadde du ikke kopp med lokk? Han hadde faktisk det xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Enkelte bussjåfører er bare bitchy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bare heldig at vi har tilgang her facebook, nettby og andre "pratesider" er sperret Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Proxy min venn Men faen så herlig. Her står jeg opp og bestemmer meg for at jeg skal begynne et nytt liv hvor jeg ikke er avhengig av nikotin og alkohol for å komme meg på skolen, står opp, ordner meg, spiser frokost og alt sånt, kommer på skolen og får vite at jeg ikke begynner før halv ett. Vurderer sterkt å begynne og drikke nå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er tråden en slags SO? Jepps Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fox! Hva skjedde med mannerumpeavataren? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG. Det står at man ikke får røyke, eller KOSE seg med alkohol...så drikk på bussen, og si at du ikke koser deg xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG. Vel, bussjåføren hater meg allerede. Lokk hadde man på kaffen sin ja. Jaja. Tror vel det står ett sted at det ikke er lov med mat og drikke på bussen, though. Dog, om han fortsetter å være grinete. Så skal jeg klage på han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Fox! Hva skjedde med mannerumpeavataren? Så du husker meg? Orly Kanskje jeg bør bruke avataren igjen? Endret 22. august 2008 av Fox Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har faktisk aldri blitt nekta å ta med meg noe som helst inn på bussen. Ikke engang pølse med rekesalat, ketsjup, sennep og sprøstekt løk. Står det skrevet noen plass, i ruteheftet f.eks, at det ikke er tillatt å ha med seg kaffe på bussen? Hvis ikke så kan du bare nekte å sette igjen kaffen - eller eventuelt så kan du ta en prat med VG. Vel, bussjåføren hater meg allerede. Lokk hadde man på kaffen sin ja. Jaja. Tror vel det står ett sted at det ikke er lov med mat og drikke på bussen, though. Dog, om han fortsetter å være grinete. Så skal jeg klage på han. Dikt opp en historie om diskriminering pga legning. Det slår alltid an. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Engelsklærer som prater engelsk... med en fin liten nordlending dialekt-vri... o_x Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fox, klart man gjør Og den fasjonable avataren din som forandra seg mellom to bilder av Fabian Stang eller hva søren han het Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jepp, Fabian Stang Deilig å være tilbake, siden jeg har lite å gjøre på jobben min(lærling) da får jeg koser meg med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg