Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke interessert. LOL i Beijing Må opp kl 6 hver dag for å smøre matpakke til dama. Bård, din sopp, er du ferdig i forsvaret ennå? Haha, så du er ikke mannen i huset altså? Han har dimma ja (jeg er frekk nok til å svare for han) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Haha, så du er ikke mannen i huset altså? Han har dimma ja (jeg er frekk nok til å svare for han) Joda, klart jeg er! Om det vil si at det er mannlig å støvsuge, vaske klær, lage mat og handle og sånn. Jaha ja, men da så. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må opp kl 6 hver dag for å smøre matpakke til dama. Nå sitter jeg her og venter på at han jeg leier leilighet av og en rørlegger skal komme. Er vel ca 1 time til de gjør det vil jeg tro. *høre på Friskyradio.com* Bård, din sopp, er du ferdig i forsvaret ennå? Som PepsiCo sa, så ja. Var ferdig 3 juli Måtte se på signaturen din før jeg kjente deg igjen, begynte og lure på hvem faen andre enn Arinomi og B-Real som kjenner meg med fornavn her Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Joda, klart jeg er! Om det vil si at det er mannlig å støvsuge, vaske klær, lage mat og handle og sånn. Joda, så absolutt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvor var det du var igjen? Ikke så langt fra Trondheim, right? Hehe, skjønner det da. Er en stund siden. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Værnes garnison, Stjørdal. Menig Almestad til tjeneste ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Drar på skolen om 10 min. Realtivt dritt å ikke ane hvor jeg skal i første time. Endret 22. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Drar på skolen om 10 min. Realtivt dritt å ikke ane hvor jeg skal i første time. Knagge kvinnfolket? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Drar på skolen om 10 min. Realtivt dritt å ikke ane hvor jeg skal i første time. Knagge kvinnfolket? Huh? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 faen jeg døgna.. å skal snart på møte i banken . men er helt sikksykt drit trøtt. faen. Du er ikke den eneste... Rastløs og slikt, så så ikke noe poeng i og legge meg når jeg roet meg ned i halv 6 tiden Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da har gutten vært på whiskysmaking. Det ble 7 forskjellige whiskier i kveld så man er litt snurrete i toppen. Hvordan går det ellers med folket.Hey hey hey. Kjempekult med mange forskjellige whiskeyer. Beklager å måtte ødelegge for deg, men det er mengden alkohol du svelger som har noe å si på "snurrete i toppen"-følelsen, ikke antall forskjellige whiskeyer. Whiskey er kun dårlig destillert brennevin uansett. Skal man først drikke er det poengløst å drikke noe under 60%, helst bør man drikke 96. Da slipper man avfalls-stoffer som gir hodepine. Wooohey! Vel, mengden alkohol øker proposjonalt med antallet whiskyer man smaker på da. Desto flere man smaker på, desto mere alkohol har man i seg. Whisky er dårlig destillert brennevin? Er du tullete mann? God morgen til dere alle her i kafeen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Værnes garnison, Stjørdal. Menig Almestad til tjeneste ^^ Haha, kødder du? Gikk du opp Forbordsfjell og sånn da eller? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 40 minutter opp "perversen". Fy i satan for en tur! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da satt man på skolen, med sin nye skole laptop.... Veldig gøy å gå på Akademiet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 40 minutter opp "perversen". Fy i satan for en tur! Jeg bor oppi der serru, huset lengst opp. Er da koselig å se på at dere jobber og sliter oppover bakken mens jeg drikker kaffen min. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da satt man på skolen, med sin nye skole laptop.... Veldig gøy å gå på Akademiet Jah. Koselig her nå. Jeg har kaffe. Som jeg smuglet med meg på bussen i dag. DET er koselig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skolen i det hele tatt er kos ^^, Trives godt her Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Mrbjoern: Du må faktisk smugle kaffe med deg på bussen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Buss sjåføren lar han ikke få lov til å ta med seg kaffe på bussen xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg