Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må opp kl 6 hver dag for å smøre matpakke til dama. Nå sitter jeg her og venter på at han jeg leier leilighet av og en rørlegger skal komme. Er vel ca 1 time til de gjør det vil jeg tro.

*høre på Friskyradio.com*

Bård, din sopp, er du ferdig i forsvaret ennå?

Som PepsiCo sa, så ja. Var ferdig 3 juli :)

Måtte se på signaturen din før jeg kjente deg igjen, begynte og lure på hvem faen andre enn Arinomi og B-Real som kjenner meg med fornavn her :p

Lenke til kommentar
Da har gutten vært på whiskysmaking. Det ble 7 forskjellige whiskier i kveld så man er litt snurrete i toppen. Hvordan går det ellers med folket.
Hey hey hey. Kjempekult med mange forskjellige whiskeyer. Beklager å måtte ødelegge for deg, men det er mengden alkohol du svelger som har noe å si på "snurrete i toppen"-følelsen, ikke antall forskjellige whiskeyer. Whiskey er kun dårlig destillert brennevin uansett. Skal man først drikke er det poengløst å drikke noe under 60%, helst bør man drikke 96. Da slipper man avfalls-stoffer som gir hodepine. Wooohey!

Vel, mengden alkohol øker proposjonalt med antallet whiskyer man smaker på da. :) Desto flere man smaker på, desto mere alkohol har man i seg. Whisky er dårlig destillert brennevin? Er du tullete mann?

God morgen til dere alle her i kafeen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...