Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hilser fra Sandra. vi er kule her:P

Hils tilbake!

Jeg er dog litt skeptisk på "kule"-delen, da jeg personlig kunne tenke meg og gjøre noe mer interessant enn å sitte på pcn med bestevenninnen min.

Henviser til:

Dårlig å ha "Show me your tits" i signaturen, uten å gå foran med et godt eksempel.

vi sitter begge å råner nettet sammen:P

Lenke til kommentar
Man skal ikke kimse av mannebryster. Bare i 2004 fikk 13 nordmenn påvist brystkreft i mannebrystene sine. Det må være kjipt å fortelle kompisgjengen at man har fått brystkreft.. :fun:
Man har vel på en måte lagt opp til det selv, om man er mann og har bryster? :D

Hehe man har jo muligens det, men jeg trodde ikke brystkreft var relatert til overvekt? Minner meg uansett om en pondusstripe hvor Jokke går ned en trapp og plutselig synker ned i knestående i desperasjon over at han for første gang kjente sine egne mannebryster disse i det han gikk nedover. Jeg har enda til gode å få oppleve mannebryster på egen kropp, men om en 30-års tid regner jeg med øl-magen og mannebrystene er på plass.

vi sitter begge å råner råtner på nettet sammen:P
Lenke til kommentar

Nei, fuck this shit. Tror jeg finner puta igjen. Den roper mitt navn: "Laaaaars! Kom! Kos med meg. Jeg vil kjenne dine hete kjærtegn. Vil ha det deilige sikkelet ditt inn i meg mens du snorker hett. Jeg må ha deg nå, Lars. Kom! Kom til meg! Ta på meg, Lars! Press hodet ditt ned på meg!"

Lenke til kommentar
Velkommen i klubben, flabba!

La meg klokka 4, og lå våken til nå. Fant ut at jeg orka faen ikke sove nå. Da blir det våkenatt, så får jeg kanskje vært litt produktiv i dag..

hadde bestevenninde på besøk for å si hade før jeg drar. SÅ vi ble sittende å se på OL og spille no dritt spill på pcn:P

jævla dummt når jeg ikke har tid til å sove noe nå:/

Lenke til kommentar

Må opp kl 6 hver dag for å smøre matpakke til dama. Nå sitter jeg her og venter på at han jeg leier leilighet av og en rørlegger skal komme. Er vel ca 1 time til de gjør det vil jeg tro.

*høre på Friskyradio.com*

Bård, din sopp, er du ferdig i forsvaret ennå?

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...