Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IRRITERT!

En jeg kjenner siterte følgende i dag: "If Stephen Hawking is so smart, how come he can't walk?"

Kjente hatet boblet i meg..

Uansett, googla idiotien og - BOMBE! Wow-forum. Greit nok at mange folk spiller Wow, men sammen med dem spiller virkelig verdens største troll.. :(

*søvn*

Lenke til kommentar
Zethyr: Flabba er faktisk nitten år.
Whatever. Hva unnskylder det? Ser forøvrig ikke sånn ut.

Jeg har fått tilbud om fast jobb! wtf, trodde ikke at det skulle skje. :p
Gratulerer :D

Takk :D Skal begynne når jeg får ordna med rehaben og skit. Veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting. Skummelt med jobb :/
Pøh. Går fint. Bare hopp i det, biatch. Som alle andre må her i livet.

Hvorfor i alle dager skal man diskutere søstrene til smurf? Hun ene var opptatt, hun andre var krapyl, ergo: ingen av dem er suitable.
Opptatt = ikke aktuell? Hva er et for noe bullshit?

Sjur86.

Det var på Blink :p

Sjur86 ? Sjur93 tror jeg vi sier.

Da har gutten vært på whiskysmaking. Det ble 7 forskjellige whiskier i kveld så man er litt snurrete i toppen. Hvordan går det ellers med folket.
Hey hey hey. Kjempekult med mange forskjellige whiskeyer. Beklager å måtte ødelegge for deg, men det er mengden alkohol du svelger som har noe å si på "snurrete i toppen"-følelsen, ikke antall forskjellige whiskeyer. Whiskey er kun dårlig destillert brennevin uansett. Skal man først drikke er det poengløst å drikke noe under 60%, helst bør man drikke 96. Da slipper man avfalls-stoffer som gir hodepine. Wooohey!

Jeg trenger nye tskjorter. Link meg!
http://oslotshirts.spreadshirt.net/no/NO/Shop/

"SJÅ KUKEN!!!"-t-skjorta er nok favoritten din tenker jeg.

Btw, er gøy på fylla. Klar for 3 dager til på fylla på rad, woooo hooo, mother fuckers. Noen i trondheim som er keen på ei heftig fyllekule på søndag så bare si fra, jeg har ikke funnet vors til søndag enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...