fargoth Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nå har jeg fått den Discovery-sangen på hjernen. :-S"Bombdiada bombdiada bombdiada bombdiada. I love the ocaens, I love the clear blue sky. Bombdiada bombdiada " Se filmen hos Youtube Den broen har jeg kjørt under. Herlig video forøvrig, brilliant tv-kanal, brilliant verden vi lever i. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Den broen har jeg kjørt under. Herlig video forøvrig, brilliant tv-kanal, brilliant verden vi lever i.Det har du rett i. Discovery-kanalene er de som går mest her. Og NGC og History-channel. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har desverre ikke history channel. Men det hender jeg tar på meg sjørøverhatten i blandt for å kompansere. Noe du vil annbefale fra den kanalen som er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Alt fra Dogfights-serien hvertfall. MEn det er så mye å velge mellom at jeg ikke vet helt hva jeg skal velge. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Alt fra Dogfights-serien hvertfall. MEn det er så mye å velge mellom at jeg ikke vet helt hva jeg skal velge.Skal ihvertfall sjekke ut serien nermere, takk for tipset. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 IRRITERT! En jeg kjenner siterte følgende i dag: "If Stephen Hawking is so smart, how come he can't walk?" Kjente hatet boblet i meg.. Uansett, googla idiotien og - BOMBE! Wow-forum. Greit nok at mange folk spiller Wow, men sammen med dem spiller virkelig verdens største troll.. *søvn* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg trenger nye tskjorter. Link meg! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Here you go: http://www.thinkgeek.com/tshirts/ladies/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg trenger nye tskjorter. Link meg! Versegod. Nå er du linket. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En jeg kjenner siterte følgende i dag: "If Stephen Hawking is so smart, how come he can't walk?" Jeg lo. Now playing: Folk og røvere i kardemommeby ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Finner garantert noe her: http://www.cafepress.com/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Here you go: http://www.thinkgeek.com/tshirts/ladies/ Der, ja! Jeg trenger nye tskjorter. Link meg! Versegod. Nå er du linket. Fabelaktig! Takk, takk. Finner garantert noe her:http://www.cafepress.com/ Åhåhåh. Jeg er forelska. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Thinkgeek har noen fantastiske nerdete skjorter. For ikke å snakke om MacGyver-skjorte. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Men nå har klokka gått fra meg her. Får vel finne senga snart. redigert: Oh yeah! Billett til Øystein Sunde på Samfundet er fiksa. Endret 21. august 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ooh, "Meget i sløyd" eller, Zlatzman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Visste ikke at du pleide å henge her, Menial. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Zethyr: Flabba er faktisk nitten år.Whatever. Hva unnskylder det? Ser forøvrig ikke sånn ut. Jeg har fått tilbud om fast jobb! wtf, trodde ikke at det skulle skje. Gratulerer Takk Skal begynne når jeg får ordna med rehaben og skit. Veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting. Skummelt med jobb :/Pøh. Går fint. Bare hopp i det, biatch. Som alle andre må her i livet. Hvorfor i alle dager skal man diskutere søstrene til smurf? Hun ene var opptatt, hun andre var krapyl, ergo: ingen av dem er suitable.Opptatt = ikke aktuell? Hva er et for noe bullshit? Sjur86.Det var på Blink Sjur86 ? Sjur93 tror jeg vi sier. Da har gutten vært på whiskysmaking. Det ble 7 forskjellige whiskier i kveld så man er litt snurrete i toppen. Hvordan går det ellers med folket.Hey hey hey. Kjempekult med mange forskjellige whiskeyer. Beklager å måtte ødelegge for deg, men det er mengden alkohol du svelger som har noe å si på "snurrete i toppen"-følelsen, ikke antall forskjellige whiskeyer. Whiskey er kun dårlig destillert brennevin uansett. Skal man først drikke er det poengløst å drikke noe under 60%, helst bør man drikke 96. Da slipper man avfalls-stoffer som gir hodepine. Wooohey! Jeg trenger nye tskjorter. Link meg! http://oslotshirts.spreadshirt.net/no/NO/Shop/ "SJÅ KUKEN!!!"-t-skjorta er nok favoritten din tenker jeg. Btw, er gøy på fylla. Klar for 3 dager til på fylla på rad, woooo hooo, mother fuckers. Noen i trondheim som er keen på ei heftig fyllekule på søndag så bare si fra, jeg har ikke funnet vors til søndag enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Zethyr, og hvol gammel el du da? File ål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg