Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jo, forresten ... Hvis noen lurte var jeg i telefonen da jeg ble spruta ned. ... og midt i forelesninga i dag begynte plutselig telefonen min å vibrere for fullt! Trodde først det var noen som ringte, så jeg tok den opp for å avslå samtalen. Men nei, telefonen holdt faktisk på å lade seg selv fullt opp, før det ble en drastisk tapping av strøm. Telefonen ville ikke stoppe å vibrere. Den lå i veska mi og dura som en vibrator av en av de kraftige typene.

Prøvde først å slå av telefonen, men til ingen nytte. Telefonen stoppet fortsatt ikke å vibrere. Jeg satt der og prøvde febrilsk å ta fra hverandre mobilen før jeg til slutt fikk dratt ut batteriet. Telefonen stoppa omsider å bråke, men da var jeg allerede blitt gjort til et latterliggjøringsobjekt av sidemannen.

Dakar *trøste*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

quote]

 

Ja, ja, ja ... Var ikke det som var poenget. Poenget er at når du skal komme med sånne frekke kommentarer kan du like så godt gå :p :innocent*

 

 

Drar nå :blush:

Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å ta slike "flotte" piercinger i og rundt penis?

Prince Albert er greit nok, men diverse andre jeg har sett i dag er jo bare pain :|

Oppsøker du bileter av penisar eller? Kan umogleg tru du tilfeldigvis kom over nokre bilete iallfall.

Vel, det var en på forsida til bodymod.org, med hengelås i urinrøret eller noe sånt.

Så måtte jeg se om han var alene om slike rare ting og fant en hel gjeng ...

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig aldri planer om hverken å lese eller skrive her i forumkaféen, men akkurat nå føler jeg at det er behov (jeg leste ved en tilfeldighet, og MÅ kommentere på en sak)

 

Nikkayochi: Kan du ikke holde opp snart? Sånne som deg er hele grunnen til at jeg ikke kommer til å la ungene mine få gå på internett før de er minst 18 år gamle. Gå tilbake til 4chan og lek der, med likesinnede.

 

Fargoth: Både Tom Yum Goong og Ong Bak er helt fantastiske. Sett begge filmene flere ganger hver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...