Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 det tyner og tordner MASSE ute! jippi:D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 NikkaYoichi: hvorfor kaller du meg Flabbs? O.o Vet ikke helt, det bare ble sånn. Liker du ikke kjælenavnet jeg har gitt deg? Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? lolAner ikke. Aldri vært i Trondheim faktisk. Må bli en gang jeg har ekstra mye penger liggende og slenge. Du har ikke vært i Trondheim!? Da er det jammen på høy tid! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 NikkaYoichi: hvorfor kaller du meg Flabbs? O.o Vet ikke helt, det bare ble sånn. Liker du ikke kjælenavnet jeg har gitt deg? skal FLABBS var er kjærlenavn? det høres ut som noe ekkelt no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ikveld er det Postgirbygget,Stage Dolls og Hopalong Knut konsert i Trondheim Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Ja, det var tanken. Altså at det skulle være ett kjælenavn. :/ Ekkelt nei? Hvis du synes det så passer det ikke nei, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Ja, det var tanken. Altså at det skulle være ett kjælenavn. :/ Ekkelt nei? Hvis du synes det så passer det ikke nei, det skal være sikkert. jaha? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Ja, det var tanken. Altså at det skulle være ett kjælenavn. :/ Ekkelt nei? Hvis du synes det så passer det ikke nei, det skal være sikkert. jaha? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ikveld er det Postgirbygget,Stage Dolls og Hopalong Knut konsert i Trondheim Link til info? Vet du om det er fler billetter igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Eh,, Info? Har ingen... er for fadderbarna tror jeg,elelr for alle Er på Downtown,vet ikke om det er billetter engang? Eh,, Info? Har ingen... er for fadderbarna tror jeg,elelr for alle Er på Downtown,vet ikke om det er billetter engang? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Ja, det var tanken. Altså at det skulle være ett kjælenavn. :/ Ekkelt nei? Hvis du synes det så passer det ikke nei, det skal være sikkert. jaha? Er vi på fisketur? Du er jo ikke ekkel, du er jo bare søt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Ja, det var tanken. Altså at det skulle være ett kjælenavn. :/ Ekkelt nei? Hvis du synes det så passer det ikke nei, det skal være sikkert. jaha? Er vi på fisketur? Du er jo ikke ekkel, du er jo bare søt. ikke egentlig. bare slutt å kalle med FLABBS så blir jeg fornøyd jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hva med flabbababbagabbarabbaåge!? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hva med flabbababbagabbarabbaåge!? det er greit:P Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal også kalle deg Flabs Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jo, forresten ... Hvis noen lurte var jeg i telefonen da jeg ble spruta ned. ... og midt i forelesninga i dag begynte plutselig telefonen min å vibrere for fullt! Trodde først det var noen som ringte, så jeg tok den opp for å avslå samtalen. Men nei, telefonen holdt faktisk på å lade seg selv fullt opp, før det ble en drastisk tapping av strøm. Telefonen ville ikke stoppe å vibrere. Den lå i veska mi og dura som en vibrator av en av de kraftige typene. Prøvde først å slå av telefonen, men til ingen nytte. Telefonen stoppet fortsatt ikke å vibrere. Jeg satt der og prøvde febrilsk å ta fra hverandre mobilen før jeg til slutt fikk dratt ut batteriet. Telefonen stoppa omsider å bråke, men da var jeg allerede blitt gjort til et latterliggjøringsobjekt av sidemannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror ikke det var mange som lurte Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabba: Okei, det skal bli. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror ikke det var mange som lurte Du skulle gå, du Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal også kalle deg Flabs jammen du er så kul så du får lov:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror ikke det var mange som lurte Du skulle gå, du Nei, jeg skulle lage og spise mat SÅ skal jeg gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg