Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det kan selvsagt bare være ett skalkeskjul. ikeksant. så KANSKJE jeg har rett til å bli litt redd? Selv tror jeg at Nikka er snill som et lam. jeg å egentlig, men kan aldri være FOR sikker:P Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror nok det er på tide å rydde litt opp i veska mi ... Skulle stikke hånda ned i veska for å finne nøklene mine, og dro opp hånda klint inn i våt og ekkel tyggegummismørje ... Og den tyggegummien har en random fyr faktisk valgt å forsyne seg av Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, du sier noe der, absolutt Han har kanskje litt pedofile-tendenser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Forumposten Tidende har i dag denne hovedsaken: NikkaYoichi innrømmer at han KAN være pedofil! Utover dette har han ingen kommentarer. FPT vil forfølge denne saken ytterligere og regner med å få kommentarer fra hans medbrukere. Har du tips i saken? FPT trykker DIN historie! Endret 21. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Menial Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei Menial Joda, det triller og går. *trille ned bakken* Kanskje jeg skal ta en dagstur til Kristiansund om jeg blir her en stund. Er litt småkjedelig å bare sitte her mens typen er på skolen. 8D Ja, du får gjøre det:D Hadde vært gøy, det. Og ja, det blir vel litt kjedelig i lengden. Men du er velkommen hit når som helst^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Forumposten Tidende har i dag denne hovedsaken:NikkaYoichi innrømmer at han KAN være pedofil! Utover dette har han ingen kommentarer. FPT vil forfølge denne saken ytterligere og regner med å få kommentarer fra hans medbrukere. Har du tips i saken? FPT trykker DIN historie! FRP har vist sin intresse til denne nykommeren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ha ha ha. Ustabilt. Jeg har allerede skulka andre skoledag for å sove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hadde fri idag jeg Så din plan om å være flink iår gikk til helvete Vaage? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ha ha ha.Ustabilt. Jeg har allerede skulka andre skoledag for å sove O.o det hørtes ut som en bra start på året. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vel, du skal ha for at du ikke skulka første skoledag da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabbs: Selvsagt har du rett til å være skeptisk til en tilfeldig forumist. Jeg kan jo faktisk ha tatt identiteten til den fyren jeg gir meg ut for å være også. Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? lol Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Flabbs: Selvsagt har du rett til å være skeptisk til en tilfeldig forumist. Jeg kan jo faktisk ha tatt identiteten til den fyren jeg gir meg ut for å være også. Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? lol ikkesant. vet aldri. å når du sier sånn blir jeg enda mer skeptisk:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 NikkaYoichi: hvorfor kaller du meg Flabbs? O.o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? lolAner ikke. Aldri vært i Trondheim faktisk. Må bli en gang jeg har ekstra mye penger liggende og slenge. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Uff, merker fortsatt at forumet er litt tregt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 L4r5, da syns jeg du kan sette deg på første tog nordover, slå ned en minstepensjonist for cash før hu spiller de bort på bingo, så er du good to go. Evt. kan du strippe på cam. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Evt. kan du strippe på cam. Hvis jeg kan tjene penger på det så sure, why not. Men jeg aner ikke hvor jeg finner folk som er villig til å betale for å se meg da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) kjappe seg posten! ingen som kunne skate før i morra, så jeg har egentlig ikkeno å gjøre... Jeg skulle rydde og finne fram ting og sånt, men det gidder jeg ikke ennå edit: mongofeil Endret 21. august 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Dont look at me! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Evt. kan du strippe på cam. Hvis jeg kan tjene penger på det så sure, why not. Men jeg aner ikke hvor jeg finner folk som er villig til å betale for å se meg da. Let, og du finner. Jeg fant ;D Om tyskere er interessert i å se en kvapsete, bleik og chubby gutt som meg strippe på cam og betale for det, så burde du klare deg enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg