Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg siterer meg selv jeg Lars:

Jeg har/er Cand. Kverr.

Jo det er gøy, for noen har en tendens til å hisse seg veldig opp over bagateller. Jeg liker å trykke på knapper og finne ut hva som tenner folk. Det er spennende forskning. Man lærer seg å kjenne igjen mennesketyper. Det er kos. :D

 

Red.: Forøvrig så er IQ-en min omtrent 4 ganger så stor som skostørrelsen min. :)

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Jeg siterer meg selv jeg Lars:
Jeg har/er Cand. Kverr.
Jo det er gøy, for noen har en tendens til å hisse seg veldig opp over bagateller. Jeg liker å trykke på knapper og finne ut hva som tenner folk. Det er spennende forskning. Man lærer seg å kjenne igjen mennesketyper. Det er kos. :D
Du må være litt forsiktig med det og da. Kan fort komme i skade for å gjøre litt skade. :p
Lenke til kommentar
Ah ok. Husker da jeg måtte dra til dyrelegen med katta vår for noen år siden. Det var triste greier.
Jepp det er trist gitt, blir som familiemedlemmer dem pelsballene

 

 

Påstand: Vi mennesker leter etter det negative i en hver situasjon

Bevis: Pepsico har sovet godt og livet hans er herlig, men vi fokuserer på katta som er død enda den tydeligvis levde et godt liv siden den døde av alderdom

Haha, ikke sant :D

 

Heter det ikke Sør-Korea fortsatt?

Ja forsåvidt. Kjernefysikk-Korea og Sør-korea

Lenke til kommentar
Lars: Det har hendt et par ganger at folk har blitt skikkelig pissed på meg faktisk, men de som kjenner meg bare flirer. :)
Har tatt meg selv i å lure på dine utsagn i noen diskusjoner av og til. Noen ganger er du utrolig fornuftig og andre ganger så har du de merkeligste standpunkt (gidder ikke leite etter eksempler nå). Så i bunn og grunn så har jeg plassert deg i kategorien "vel-artikulerte kverulanter". ;) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
BAHAHAHAHAHA! Hesteklysa er dopingtatt! :rofl:

Foreløpig svarer lagledelsen avvisende på spørsmål omkring den positive prøven.

- Nei, dette vet jeg ingenting om, sier landslagstrener Sylve Söderstrand til Dagbladet.no.

- Hva er da grunnen til at Tony André Hansen ikke kan stille til start?

- Nei, dette vet jeg absolutt ingenting om, gjentar Söderstrand

 

 

Haha

Lenke til kommentar

Sabotasje er vanlig i hestesport. Filletanten min har fått hester tatt for doping i sprangkonkurranser, og hun har drevet med hest i 21 år nå, så hun VET at de blir testet etter medalje. Det regner jeg med Hansen gjør òg. Jeg tviler på at det er så mange ryttere som ville dopet hestene sine med et middel som er:

a) Lett å oppdage

b) 100% ulovlig

c) Vanskelig å få med seg til utlandet

og så satse på å ta en medalje. ALLE medaljeekvipasjene testes etter seier. Dette vet rytterne. Så å dope ikke mindre enn 4 hester med det stoffet som oppdages LETTEST på A-prøver er jo litt.. Heh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...