Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg later som jeg er veldig engasjert - selv om jeg kunne brydd meg mindre. Jeg tar gjerne også motsatt standpunkt av det jeg egentlig har, fordi jeg synes det er morsomt å diskutere om emnet er interessant. :D

Nå er du HELT på jordet! Er du helt korka eller? Det er VERKEN gøy å late som man er ekstra engasjert ELLER å diskutere bare for diskusjonens del!

Og sier du noe annet så er du en infatil kverulant med en IQ på størrelse med skostørrelsen din!

:love:

Lenke til kommentar
Lars, nå får du ta deg sammen her! Makan til skryt til en person du ikke kjenner har jeg aldri før vært med på! Jeg har mistet all min respekt for deg nå! :(

Ta meg sammen!? Ta MEG sammen?!?

Jeg skal faen meg vise deg "ta meg sammen" jeg!

Ok. Here goes...

God morgen folkens. Sovet godt alle sammen? Hvordan er livet/jobben/katta/nabojenta?

Lenke til kommentar
Ta meg sammen!? Ta MEG sammen?!?

Jeg skal faen meg vise deg "ta meg sammen" jeg!

Ok. Here goes...

God morgen folkens. Sovet godt alle sammen? Hvordan er livet/jobben/katta/nabojenta?

Sovet godt ja. Livet er herlig, jobben er kjedlig, katta er dau og nabojenta er for ung :)

Lenke til kommentar
Sovet godt ja. Livet er herlig, jobben er kjedlig, katta er dau og nabojenta er for ung :)
Drømt noe kult da? Så flott. Kondolerer. Vent noen år.

Du tar den tonen ja?! Hvordan tror du George W. Bush følte det når han bladde opp på 2.siden av avisen en morgen og leste: Producion in the west bank up. 15% this month?!

Tenk på den du før du poster noe så hensynsløst neste gang!

Jeg skal gi deg noe å tenke på jeg:

If you immediately know candlelight is fire, then the meal was cooked long ago.

edit: Og han GWB ble sikkert irritert over skrivefeilen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...