NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg henger ikke ut noen som helst jeg, jeg bare stilte det samme spørsmålet tilbake. Mener du virkelig at det er å henge ut folk? Tror det er du som må roe deg litt ned jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 JEG som må roe meg ned? Nå driver du å henger meg ut også her! hehe jeg bare tuller med deg! Trodde du skjønte det. Er så kjedelig her på jobb nå. Er det forresten noen av dere som har kjøpt iphone? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hadde det vært noe moro om jeg ikke hadde lekt med da? Skal man først leke så må man jo leke sammen. Jeg har så mye å gjøre at jeg ikke rekker å kjede meg for øyeblikket. Nah, jeg liker ikke Appleprodukter. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Synes du kunne gjort et bedre forøk. Da kunne vi satt igang en hissig og veldig usaklig diskusjon her! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg er ferdig med å hisse meg opp her på forumet, jeg har fått min del av piskeslag - derfor må jeg holde meg rolig å saklig heretter. Hadde det vært for ett år siden så hadde jeg nok gått hardt ut. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg liker apple-produkter, bare ikke iPhone Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så du hadde hisset deg opp over en tullete og usaklig diskusjon for morro skyld? ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så du hadde hisset deg opp over en tullete og usaklig diskusjon for morro skyld? ^^ Det hadde jeg lett gjort! Jeg er/har Cand. Kverr. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hahaha ok.. daså. Da er ikke du morro å leke med! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vel, jeg later som jeg er veldig engasjert - selv om jeg kunne brydd meg mindre. Jeg tar gjerne også motsatt standpunkt av det jeg egentlig har, fordi jeg synes det er morsomt å diskutere om emnet er interessant. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 mm vet ikke om du helt har skjønt poenget her.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vel, jeg later som jeg er veldig engasjert - selv om jeg kunne brydd meg mindre. Jeg tar gjerne også motsatt standpunkt av det jeg egentlig har, fordi jeg synes det er morsomt å diskutere om emnet er interessant. Nå er du HELT på jordet! Er du helt korka eller? Det er VERKEN gøy å late som man er ekstra engasjert ELLER å diskutere bare for diskusjonens del! Og sier du noe annet så er du en infatil kverulant med en IQ på størrelse med skostørrelsen din! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Lars, nå får du ta deg sammen her! Makan til skryt til en person du ikke kjenner har jeg aldri før vært med på! Jeg har mistet all min respekt for deg nå! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I dag har jeg prata med hun søte jenta som sitter ved siden av meg på skolen, og hun er kjempegrei. Vi hadde også en del oppgaver vi gjorde sammen og hun er bare så herlig. Jeg er storfornøyd med meg selv i dag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I dag har jeg prata med hun søte jenta som sitter ved siden av meg på skolen, og hun er kjempegrei. Vi hadde også en del oppgaver vi gjorde sammen og hun er bare så herlig. Jeg er storfornøyd med meg selv i dag Nåmmen er du forelska du da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I dag har jeg prata med hun søte jenta som sitter ved siden av meg på skolen, og hun er kjempegrei. Vi hadde også en del oppgaver vi gjorde sammen og hun er bare så herlig. Jeg er storfornøyd med meg selv i dag Nåmmen er du forelska du da Åhhhwwwwww Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Lars, nå får du ta deg sammen her! Makan til skryt til en person du ikke kjenner har jeg aldri før vært med på! Jeg har mistet all min respekt for deg nå! Ta meg sammen!? Ta MEG sammen?!? Jeg skal faen meg vise deg "ta meg sammen" jeg! Ok. Here goes... God morgen folkens. Sovet godt alle sammen? Hvordan er livet/jobben/katta/nabojenta? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ta meg sammen!? Ta MEG sammen?!?Jeg skal faen meg vise deg "ta meg sammen" jeg! Ok. Here goes... God morgen folkens. Sovet godt alle sammen? Hvordan er livet/jobben/katta/nabojenta? Sovet godt ja. Livet er herlig, jobben er kjedlig, katta er dau og nabojenta er for ung Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du tar den tonen ja?! Hvordan tror du George W. Bush følte det når han bladde opp på 2.siden av avisen en morgen og leste: Producion in the west bank up. 15% this month?! Tenk på den du før du poster noe så hensynsløst neste gang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Sovet godt ja. Livet er herlig, jobben er kjedlig, katta er dau og nabojenta er for ung Drømt noe kult da? Så flott. Kondolerer. Vent noen år. Du tar den tonen ja?! Hvordan tror du George W. Bush følte det når han bladde opp på 2.siden av avisen en morgen og leste: Producion in the west bank up. 15% this month?! Tenk på den du før du poster noe så hensynsløst neste gang! Jeg skal gi deg noe å tenke på jeg:If you immediately know candlelight is fire, then the meal was cooked long ago. edit: Og han GWB ble sikkert irritert over skrivefeilen. Endret 21. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg