NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jo, jeg synes det er en dårlig sammenligning. Jeg liker jenter, men jeg liker ikke whiskey. Så du liker alle jenter? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hehe nei selvfølgelig ikke, men nå drar du diskusjonen i en helt annen retning. Uansett, skjønner ikke hva problemet er her. Jeg liker ikke whiskey, det er ikke noe å diskutere engang. Nå er ikke jeg personen som setter meg ned med en dram eller en øl bare for å kose meg, da drikker jeg heller et glass melk eller saft! (brus er jeg heller ikke så begeistret for). For meg er alkoholinnholdig drikke til for å gjøre meg full eller beruset. Endret 21. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vi har et instinktiv tiltrekkelse mot jenter. Er en del av naturen det. Har ikke det samme til whisky Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen føler et instinktivt tiltrekkning til alkohol! Men de har også et navn lol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Yeah, alkohol-likere Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor langt ut på landet er ikke det liksom! Ikke så veldig. Steinkjer er faktisk en by Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Instinktiv tiltrekkning til alkohol? riiight Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vi har et instinktiv tiltrekkelse mot jenter. Er en del av naturen det. Har ikke det samme til whisky Jeg har helt klart en instinktiv tiltrekkelse mot whisky, hadde jeg kunnet overleve med whisky som blod hadde jeg bytta på sekundet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vet ikke folk her hva instinkt er for noe? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vet ikke folk her hva instinkt er for noe? Joda joda, vi bare tuller litt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vet ikke folk her hva instinkt er for noe? Joda joda, vi bare tuller litt Tullebukker Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg føler et instinkt til å ladde hagla å gå på fjellet på jakt nå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hun har like strømper som meg. SockDreams. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg får voldsom hukommelse av denna jobben her. Husker nå keys til office, xp og ws2k3 (25 random) samt wep-key (26 hex random) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Eplefe: ''Kåmm te han papa å få gåtter snuppa!'' Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg får voldsom hukommelse av denna jobben her. Husker nå keys til office, xp og ws2k3 (25 random) samt wep-key (26 hex random) Jeg skal fortelle deg at du ikke er alene om å huske slike keys Pepsi. Nå kommer jeg snart til å glemme dem, fordi at jeg ikke trenger å installere manuelt lenger. SMS ftw! Eple: Hun der var hawt! Pepsi: Joda, jeg vet godt hva instinkt er. Vet du? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 OK! Nå roer vi oss helt ned her Nikka! bare for at pepsico stiller deg et spørsmål gir ikke det deg retten til å henge han ut på den måten der! Han er menneske han også, laget av kjøtt og blod akkurat som deg og han har følelser! Jeg er så lei av mobbing og uthenging. Det er nettop slike ting som gjør at det r krig og uro i verden! hvordan tror du georgia føler seg etter at de ble mobbet og trakasert av Russland? Synes du skal tenke litt mere neste gang du poster Nikka. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Dere er så sære. Nå skal jeg spise frokost eller noe, for magen min bråker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er det du snakker om Fergie? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er det du snakker om Fergie? At du til stadighet henger ut folk på forumet her. Skjerp deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg