Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe nei selvfølgelig ikke, men nå drar du diskusjonen i en helt annen retning. :)

Uansett, skjønner ikke hva problemet er her. Jeg liker ikke whiskey, det er ikke noe å diskutere engang. Nå er ikke jeg personen som setter meg ned med en dram eller en øl bare for å kose meg, da drikker jeg heller et glass melk eller saft! :p (brus er jeg heller ikke så begeistret for).

For meg er alkoholinnholdig drikke til for å gjøre meg full eller beruset.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Jeg får voldsom hukommelse av denna jobben her. Husker nå keys til office, xp og ws2k3 (25 random) samt wep-key (26 hex random)

Jeg skal fortelle deg at du ikke er alene om å huske slike keys Pepsi. Nå kommer jeg snart til å glemme dem, fordi at jeg ikke trenger å installere manuelt lenger. SMS ftw!

Eple: Hun der var hawt!

Pepsi: Joda, jeg vet godt hva instinkt er. Vet du?

Lenke til kommentar

OK! Nå roer vi oss helt ned her Nikka! bare for at pepsico stiller deg et spørsmål gir ikke det deg retten til å henge han ut på den måten der! Han er menneske han også, laget av kjøtt og blod akkurat som deg og han har følelser! Jeg er så lei av mobbing og uthenging. Det er nettop slike ting som gjør at det r krig og uro i verden!

hvordan tror du georgia føler seg etter at de ble mobbet og trakasert av Russland? Synes du skal tenke litt mere neste gang du poster Nikka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...