Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x) Det må du gjerne gjøre! Nikka: Jo, man kan si at man ikke liker whiskey når man bare har smakt 5-6 forskjellige sorter. De fleste har jo samme smakstrekk. Jeg liker jo ikke brun sprit i det hele tatt da. Whiskey, cognac aquevit osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har vel smakt min andel av skotske, irske og amerikanske og har lært meg forskjellen i smak (vanskeligere å huske skrivemåten ). Har vel vært borti en og annen canadisk også. Pappa og mammas kusines mann er veldig fan av slikt og sitter alltid og drikker når vi er ute på Fosen hos bestemor og der blir jeg ca tvunget til å smake på alt mulig rart, det er min last i livet fordi jeg røyker sier de Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x) Bedre med "Føøtshi" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehehehe den likte jeg Pepsico! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x) Det må du gjerne gjøre! Nikka: Jo, man kan si at man ikke liker whiskey når man bare har smakt 5-6 forskjellige sorter. De fleste har jo samme smakstrekk. Jeg liker jo ikke brun sprit i det hele tatt da. Whiskey, cognac aquevit osv. Så hvis du har vært sammen med 5-6 jenter så kan du bare gi opp? Good call, good call! For å ta det litt mer seriøst. De fleste har absolutt ikke samme smakstrekk. Det er meget stor forskjell på en Islay og en Highland f.eks. Kanskje det er smaksløkene det er noe galt med? Red.: Jeg føler mer for Fergie. Endret 21. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Usaklig argument Nikka! men ja, jeg kunne nok ikke blitt noen vin eller whiskeysmaker nei! Er bare noe med whiskeyen jeg ikke liker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg tenker også på Fergie når jeg ser nicket ditt, Rasch Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hun er Hot, så det er greit. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Mornings! Whisky er ikke dumt, men jeg synes generelt sprit er for sterkt. Derfor drikker jeg stort sett 2-4 øl først, og så er whisky godt etterpå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så du synes ikke hun er hot? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Klart.Steinkjer ;D Hm, dama går på skole i Steinkjer! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Klart.Steinkjer ;D Hm, dama går på skole i Steinkjer! Hvor langt ut på landet er ikke det liksom! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er vel greit å være så langt ut på landet når man går utmarksforvaltning vil jeg tro. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Usaklig argument Nikka! Det er ikke usakelig i det hele tatt. Det er like stor forskjell på whisky og whisky som jenter, så det så. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 JESSS! Snart hjem fra hølet Finmark og hjem til kjære Vestfold <3 <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ooh, jeg prata med ei jente som går utmarksforvaltning for noen dager siden, husker ikke navnet riktignok, var ikke full nok til å huske mye Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Usaklig argument Nikka! Det er ikke usakelig i det hele tatt. Det er like stor forskjell på whisky og whisky som jenter, så det så. Fortsatt elendig sammenligning. Jeg liker ikke whiskey. Ikke så mye å gjøre med det. Kanskje blir jeg en dag å like det. SATAN jeg blir så forbanna. Hva er det som er så komplisert med å vente på grønt lys i en bom? Endret 21. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Du kan jo ikke bare konkludere med at det er en dårlig sammenlikning. Red.: Jeg mener, du avskriver vel ikke alle jenter fordi du har truffet 5-6 eller 100 du ikke liker? Endret 21. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jo, jeg synes det er en dårlig sammenligning. Jeg liker jenter, men jeg liker ikke whiskey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg