Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x)

Det må du gjerne gjøre! :p

Nikka: Jo, man kan si at man ikke liker whiskey når man bare har smakt 5-6 forskjellige sorter. De fleste har jo samme smakstrekk. Jeg liker jo ikke brun sprit i det hele tatt da. Whiskey, cognac aquevit osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel smakt min andel av skotske, irske og amerikanske og har lært meg forskjellen i smak (vanskeligere å huske skrivemåten :p). Har vel vært borti en og annen canadisk også.

Pappa og mammas kusines mann er veldig fan av slikt og sitter alltid og drikker når vi er ute på Fosen hos bestemor og der blir jeg ca tvunget til å smake på alt mulig rart, det er min last i livet fordi jeg røyker sier de :p

Lenke til kommentar
Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x)

Det må du gjerne gjøre! :p

Nikka: Jo, man kan si at man ikke liker whiskey når man bare har smakt 5-6 forskjellige sorter. De fleste har jo samme smakstrekk. Jeg liker jo ikke brun sprit i det hele tatt da. Whiskey, cognac aquevit osv.

Så hvis du har vært sammen med 5-6 jenter så kan du bare gi opp? Good call, good call! :woot:

For å ta det litt mer seriøst.

De fleste har absolutt ikke samme smakstrekk. Det er meget stor forskjell på en Islay og en Highland f.eks. Kanskje det er smaksløkene det er noe galt med? ;)

Red.: Jeg føler mer for Fergie. :D

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Usaklig argument Nikka! :)

Det er ikke usakelig i det hele tatt. Det er like stor forskjell på whisky og whisky som jenter, så det så.

Fortsatt elendig sammenligning. Jeg liker ikke whiskey. Ikke så mye å gjøre med det. Kanskje blir jeg en dag å like det.

SATAN jeg blir så forbanna. Hva er det som er så komplisert med å vente på grønt lys i en bom?

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...