Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er ikke dette den store forumkafeen, hvor jeg kan si hva som skjer rundt om i verden og min hverdag?

Jeg synes ikke jeg er kul siden jeg snuser nei, men jeg yter bedre på skolen med snus enn visst jeg ikke har noe.. :)

 

 

Btw: Stikker på skolen nå, snakkes forum ;)

Endret av Korka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi først er inne på snus. Jeg er sjokkert. Jeg syns aldri jeg ser kjerringer med snusleppe rundtomkring, men jeg føler jeg selger like mye snus til kvinnfolka som til mannfolka. oO

Jenter som snuser bruker vanligvis ikke en diger klomp slik vi gutta gjør :)

 

Ja man skulle innført Snus og røyk som en obligatorisk del av skoledagen slik at man presterer bedre.. :p

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Når vi først er inne på snus. Jeg er sjokkert. Jeg syns aldri jeg ser kjerringer med snusleppe rundtomkring, men jeg føler jeg selger like mye snus til kvinnfolka som til mannfolka. oO

Mulig de gjør en bedre jobb når det gjelder å "skjule" snusen? Evt. ikke snuser så mye offentlig. Eller det kan være fordi de har snusa så de har fått bedre plass og snusen da ikke syns. Gudene veit. Mamma ser ikke at jeg har snus lenger, liksom :p

"Neimen, Ida!? Hadde du snus nå!?" :!: Forstyrra dama.

 

Jeg synes ikke jeg er kul siden jeg snuser nei, men jeg yter bedre på skolen med snus enn visst jeg ikke har noe.. :)

Nøye forskning som ligger bak dette utsagnet da eller? Er vel ikke helt lovlig O.o

 

 

 

edit: Haha, nå følte jeg meg plutselig veldig gammal xD

 

 

Og; Haha! Jeg fikk først nå bekreftelse på en søknad jeg sendte for et par dager siden og fikk telefon på i går og har intervju på i dag xD

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Jammen, herregud da. Skolehverdagen på ungdomsskolen er jo strengt tatt møkkasimpel. Jeg, på mitt mest nikotinavgenhige, klarte meg i seks timer uten nikotin :p

Mm sant nok. Kan tenke meg at han bruker det som et argument når læreren ber han spytte snusen ut.

 

Og da suger skolen så jævlig og alle lærere er noen duster skolen må brenne!! .. ;)

Lenke til kommentar
Ett spørsmål, Ida. Ett. Hvorfor? oO

Hvorfor kunne klare meg uten i seks timer?

Vel, om situasjonen var slik at jeg ikke kunne ta røyk på mangemange timer, så blei jo røyken etterpå ekstra god :p Ellers: Ren viljestyrke \o/

 

PepsiCo: Juks!

 

 

Mihi, nå skal jeg ut og røyke pipe for siste gang på leeeeenge. Også skal jeg fikse meg opp og dra på NAV. Errr. :hrm:

Lenke til kommentar

Tør jeg nevne at jeg ikke liker annen brun sprit enn mørk rom? :p

Jeg begynte tidlig å drikke cognac, men liker det ikke nå lenger, ikke takla det etter at jeg ble 19.

Kan ha en sammenheng med en forferdelig fyllekule som involverte 2 flasker cognac på voerspielet, konsumert av kun meg.

Senere fulgte whisky på.

Lenke til kommentar

De fleste som jeg har møtt som sier at de ikke liker whisky har ikke smakt whisky. :) Dessuten så finnes det mange tusen forskjellige whiskies, derfor blir det litt for dumt å si at man ikke liker whisky - det er de færreste som har smakt alle. ;)

 

Red.: Man roter da ikke med endelsene på flertallsord på engelsk, gjør man vel?

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...