Korka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Er ikke dette den store forumkafeen, hvor jeg kan si hva som skjer rundt om i verden og min hverdag? Jeg synes ikke jeg er kul siden jeg snuser nei, men jeg yter bedre på skolen med snus enn visst jeg ikke har noe.. Btw: Stikker på skolen nå, snakkes forum Endret 21. august 2008 av Korka Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Snusere og røykere på ungdomskolen er jo tøft da. Det er jo en voksenting å snuse/røyke. Da er det tøft. D'oh. oO Endret 21. august 2008 av Nie Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Når vi først er inne på snus. Jeg er sjokkert. Jeg syns aldri jeg ser kjerringer med snusleppe rundtomkring, men jeg føler jeg selger like mye snus til kvinnfolka som til mannfolka. oO Jenter som snuser bruker vanligvis ikke en diger klomp slik vi gutta gjør Ja man skulle innført Snus og røyk som en obligatorisk del av skoledagen slik at man presterer bedre.. Endret 21. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Syns jeg ser flust av chicks med snus jeg, det inkluderer også feite snuslepper, både på skolen og på fest, samt fjortisene som henger på sentrene, ha ha ha. Jeg humrer for meg selv hver gang jeg ser ei blond, lita tøtte med en feit prell som stikker ut under leppa og som ser maks dårlig ut Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Når vi først er inne på snus. Jeg er sjokkert. Jeg syns aldri jeg ser kjerringer med snusleppe rundtomkring, men jeg føler jeg selger like mye snus til kvinnfolka som til mannfolka. oO Mulig de gjør en bedre jobb når det gjelder å "skjule" snusen? Evt. ikke snuser så mye offentlig. Eller det kan være fordi de har snusa så de har fått bedre plass og snusen da ikke syns. Gudene veit. Mamma ser ikke at jeg har snus lenger, liksom "Neimen, Ida!? Hadde du snus nå!?" :!: Forstyrra dama. Jeg synes ikke jeg er kul siden jeg snuser nei, men jeg yter bedre på skolen med snus enn visst jeg ikke har noe.. Nøye forskning som ligger bak dette utsagnet da eller? Er vel ikke helt lovlig O.o edit: Haha, nå følte jeg meg plutselig veldig gammal xD Og; Haha! Jeg fikk først nå bekreftelse på en søknad jeg sendte for et par dager siden og fikk telefon på i går og har intervju på i dag xD Endret 21. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bazukh: jeg tror egentlig han mente at han er nikotinavhengig og trenger snus fordi han får abstinenser uten! Så da er det jo faktisk forsvarlig å si at han yter bedre hehhe Min reaksjon på jenter med snus: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jammen, herregud da. Skolehverdagen på ungdomsskolen er jo strengt tatt møkkasimpel. Jeg, på mitt mest nikotinavgenhige, klarte meg i seks timer uten nikotin Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jammen, herregud da. Skolehverdagen på ungdomsskolen er jo strengt tatt møkkasimpel. Jeg, på mitt mest nikotinavgenhige, klarte meg i seks timer uten nikotin Jeg på mitt mest nikotinavhengige klarte meg uten nikotin i ukesvis Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ett spørsmål, Ida. Ett. Hvorfor? oO Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jammen, herregud da. Skolehverdagen på ungdomsskolen er jo strengt tatt møkkasimpel. Jeg, på mitt mest nikotinavgenhige, klarte meg i seks timer uten nikotin Mm sant nok. Kan tenke meg at han bruker det som et argument når læreren ber han spytte snusen ut. Og da suger skolen så jævlig og alle lærere er noen duster skolen må brenne!! .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg gikk gjerne skoledager uten å røyke, eller tok meg en røyk i storefri når jeg hadde spist de dagene jeg gadd spise. Er liksom ikke SÅ ille å gå 6-8 timer uten røyk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ett spørsmål, Ida. Ett. Hvorfor? oO Hvorfor kunne klare meg uten i seks timer? Vel, om situasjonen var slik at jeg ikke kunne ta røyk på mangemange timer, så blei jo røyken etterpå ekstra god Ellers: Ren viljestyrke \o/ PepsiCo: Juks! Mihi, nå skal jeg ut og røyke pipe for siste gang på leeeeenge. Også skal jeg fikse meg opp og dra på NAV. Errr. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Syns jeg ser flust av chicks med snus jeg, det inkluderer også feite snuslepper, både på skolen og på fest, samt fjortisene som henger på sentrene, ha ha ha. Du vet hvor du bor Smurfen? Det kan være en sammenheng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Klart. Steinkjer ;D Er sånn på Orkanger også Vel, Fannrem i alle fall. Ser ikke så mange fjortiser med slikt i Trondhjem, men ofte eldre jenter ute på byen Vel, jenter og jenter. I grunn er det vel damer og kjerringer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hadde jeg hatt link til Mr. Obvious så skulle jeg linket her. *kose* Jeg skal på whiskysmaking i kveld. Dere har nå foran dere, et kommende medlem av NMWL. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tør jeg nevne at jeg ikke liker whiskey? Med mindre man blander det ut i cola (nå bante jeg i kjerka) eller kaffe.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tør jeg nevne at jeg ikke liker annen brun sprit enn mørk rom? Jeg begynte tidlig å drikke cognac, men liker det ikke nå lenger, ikke takla det etter at jeg ble 19. Kan ha en sammenheng med en forferdelig fyllekule som involverte 2 flasker cognac på voerspielet, konsumert av kun meg. Senere fulgte whisky på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rasch: Jeg uttaler nicket ditt "Ferki". x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Og veldig mye annet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) De fleste som jeg har møtt som sier at de ikke liker whisky har ikke smakt whisky. Dessuten så finnes det mange tusen forskjellige whiskies, derfor blir det litt for dumt å si at man ikke liker whisky - det er de færreste som har smakt alle. Red.: Man roter da ikke med endelsene på flertallsord på engelsk, gjør man vel? Endret 21. august 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg