Korka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du vil ha tattoveringer du.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nettby: Kjærlighet er ikke perfekt,kjærlighet er bare kjærlighet! Tenk på den ! -Silje- Talking, laughing, loving, breathing,fighting, fucking, crying, drinking, writing, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming. This is the way we live, and love. JEG LIKER: §¤Svart sminke¤§ §¤Gotiske klær og smykker¤§ §¤Hvit blek hud¤§ §¤Svart langt hår¤§ §¤Svarte høye flosshatter¤§ §¤Svarte lange frakker¤§ §¤Lakk og lær¤§ §¤Støvletter med snøring¤§ §¤Spaser stokker¤§ §¤Levende lys¤§ §¤Okkulte og spirituelle ting¤§ §¤Fine kirkegårder og gravstøtter¤§ §¤Historie¤§ §¤Kunst¤§ §¤Gotisk arkitektur¤§ §¤Gotisk kultur og musikk¤§ §¤Nemi,Pondus,Lenore og Dogwitch¤§ §¤Vampyrer¤§ §¤Dragene mine¤§ §¤Å se film¤§ §¤Ærlige og stolbare venner¤§ §¤System og symmetri¤§ §¤Halloween¤§ §¤Sjokolade¤§ §¤Natten og mørket¤§ §¤Fargene svart,rød,lilla,blått og hvitt¤§ §¤Dystre ting¤§ §¤Konserter og festivaler¤§ §¤Velskrevne tekster¤§ §¤Å være kreativ/produktiv¤§ §¤Energi¤§ §¤Nagler¤§ §¤Piercinger og tatoveringer¤§ §¤Å filosofere¤§ §¤Å være smertefri¤§ §¤Edgar Allan Poe,Andre Bjerke,Anne Rice,Tim Burton¤§ §¤netting¤§ §¤Svarte,røde og hvite roser¤§ §¤Senga mi¤§ §¤Vann¤§ §¤Fullmåne og stjernehimmel¤§ §¤Tyll¤§ §¤Sære/rare ting og mennesker¤§ skogens sted er mitt hjemmested ligger i dvale i skogens tre i fred og ingen sted i norske skog Så fort som mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det vil jeg, og piercinger. Men jeg tenkte å ta en i året, vel, tatoveringer i alle fall. Så får vi vente til min kjære farmor har gått i graven før jeg gjør noe mer. Kan ikke risikere arven heller Dessuten tipper jeg det er flere måneder med venting om jeg skal ha tattis på Purple Pain og det hjelper meg ikke så mye nå uansett. Stipendet brenner i lomma på meg. Nice one, Glint. Hvem sin profil er det? Minner meg litt om den gamle profilen til ei venninne av meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Glint: HEHEH kryr av sånne folk på Nettby! Og er folk våkne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Åuf! Jeg har en sånn trøttedag. Hater dem. Skal legge meg etter jobb vet jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Folk er våkne og sjekker ut skandinavisk, progressive psytrance. Interessante greier. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Og jeg har enda en dag forran PC'en på jobb! Det er kos, tiden går så fort. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nettby: Kjærlighet er ikke perfekt,kjærlighet er bare kjærlighet! Tenk på den ! -Silje- Håhå! Så dyp! §¤Dragene mine¤§§¤Ærlige og stolbare venner¤§ "Dragene mine"!? Og stolbare venner? :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 FAEN så digg ass... Fikk 40kr av kjæresten til mamma, pluss at jeg hadde 25, så akkurat råd til porsjon snus før skolen...yay! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I know, its random, but...Yay! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Morn. Jeg fant ut hvorfor jeg ble så forkjøla. Vi har holdt på å male stua og diverse saker i en uke elns, så vi lever i lukten av maling og den ga både meg og stefar forkjølelse. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 FAEN så digg ass... Fikk 40kr av kjæresten til mamma, pluss at jeg hadde 25, så akkurat råd til porsjon snus før skolen...yay! Åh, fy flate, du er kul azz. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) I know, its random, but...Yay! Hørtes bare veldig .. barneskole ut! Folk kjører fort i Lakselv. 38/55 fikk forelegg. Endret 21. august 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er vel veldig ungdomsskole, så det er jo ikke så langt ifra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fy søren så herlig. Jeg digger denne tegneserien Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er vel veldig ungdomsskole, så det er jo ikke så langt ifra Hehe ja sant nok Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Udigg å sitte på fremste rad med løs snus i kjæften.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Udigg å sitte på fremste rad med løs snus i kjæften.. Føler du deg veldig kul siden du snuser? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når vi først er inne på snus. Jeg er sjokkert. Jeg syns aldri jeg ser kjerringer med snusleppe rundtomkring, men jeg føler jeg selger like mye snus til kvinnfolka som til mannfolka. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg