Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe gøy å være tilnærma edru når alle rundt deg er dritings heller da.

Jeg har ikke vært full på flere uker.

Ble ikke full på Storås engang.

Jeg savner å være så full at jeg ikke klarer å gjøre noe ut av meg, driter meg ut (ikke bokstavelig) og blir kasta ut fra utestedene.

Ubrukbar-fylla er jævlig å våkne fra og bli fortalt om i ettertid, men det er noe man (vel, i alle fall jeg) trenger nå og da.

aaaaaha daså:p

synes det er greit å være edre når andre folk er fulle jeg.

man kan se hvorfor du synes det er dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah.

Nei, jeg kjeder meg i edru tilstand rundt fulle folk.

Alle har det så moro og jeg kommer ikke inn i samtaler engang.

jeg greier å ha det gøy selv om jeg ikke er full jeg så. Er ofte jeg som er den med mest liv i. selv i edru tilstand.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Å være så full at man ikke klarer å stå oppreist er kjempegøy, men når du kommer til morgendagen, da er det snakk om andre boller ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Hvorfor kan ikke alle være som deg, Flabba? :D

Jeg har selv aldri testet å være edru på fest, men nå fikk jeg lyst til å prøve det en gang. :p

Lenke til kommentar

Jeg har selv aldri testet å være edru på fest, men nå fikk jeg lyst til å prøve det en gang. :p

ironisk nå? :p

jeg har vært edru på masse fester... pga mangel på penger til alkohol. å det går super bra:D

Blir bare gira og hopper rundt som om jeg skulle ha drikki mere enn noen andre:P

Lenke til kommentar

Og du har ikke fått slengt etter deg at du agerer?

Føler på meg at det ville skjedd her :p

"Hu derra der ass, hu ha itj drokke nå, hu agere som faen ass" :p

Jeg har testa å være edru på fest flere ganger.

I begge avholdsperiodene mine som varte 6 måneder, deprimerende.

Og jeg har vært ute på byen edru også. Enda verre.

Jeg får ikke gjort noe.

Jeg blir så emo når jeg er ute og ikke drekker.

Ender opp med å sitte og synes synd på meg selv og whine om at jeg er ensom og kjeder meg og bare vil dø. :p

Lenke til kommentar
Og du har ikke fått slengt etter deg at du agerer?

Føler på meg at det ville skjedd her :p

"Hu derra der ass, hu ha itj drokke nå, hu agere som faen ass" :p

Jeg har testa å være edru på fest flere ganger.

I begge avholdsperiodene mine som varte 6 måneder, deprimerende.

Og jeg har vært ute på byen edru også. Enda verre.

Jeg får ikke gjort noe.

Jeg blir så emo når jeg er ute og ikke drekker.

Ender opp med å sitte og synes synd på meg selv og whine om at jeg er ensom og kjeder meg og bare vil dø. :p

nei? burde jeg det? :p

folk synes det er gøy... så da synes jeg det er greit å:D

å gud. det er som mine venner som ikke greier å ha det gøy uten alkohol. jippi.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

jeg har vært edru på masse fester... pga mangel på penger til alkohol. å det går super bra:D

Blir bare gira og hopper rundt som om jeg skulle ha drikki mere enn noen andre:P

Jeg var ironisk ja. :p Men, jeg pleier alltid å sørge for at jeg penger til alkohol før og etter f.eks et forspiel. Alltid når jeg drikker så ender det med bytur. ^^ Går faen så fort de der pengene på byen. -_-

Lenke til kommentar

Jeg var ironisk ja. :p Men, jeg pleier alltid å sørge for at jeg penger til alkohol før og etter f.eks et forspiel. Alltid når jeg drikker så ender det med bytur. ^^ Går faen så fort de der pengene på byen. -_-

hihihi ja jeg går ikke på byen uten å drikke, men jeg klarer meg fint på hjemmefester uten alkohol. har alltid lite penger å siden jeg bare drikker sprit å det er dyrt så sliter jeg ofte.

Lenke til kommentar

Gah, umulig å få sove.

Hater å være femte hjul på vogna. Gjør at jeg kronisk blir liggende å tenke og filosofere.

Ja ja, så får jeg bare skippe internettprogrameringa i dag.

Vaske gulvet når de andre går på skolen og så sove til de kommer hjem og være fucked up på laurdag elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...