Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe gøy å være tilnærma edru når alle rundt deg er dritings heller da.

Jeg har ikke vært full på flere uker.

Ble ikke full på Storås engang.

 

Jeg savner å være så full at jeg ikke klarer å gjøre noe ut av meg, driter meg ut (ikke bokstavelig) og blir kasta ut fra utestedene.

 

Ubrukbar-fylla er jævlig å våkne fra og bli fortalt om i ettertid, men det er noe man (vel, i alle fall jeg) trenger nå og da.

aaaaaha daså:p

synes det er greit å være edre når andre folk er fulle jeg.

man kan se hvorfor du synes det er dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan ikke alle være som deg, Flabba? :D

 

Jeg har selv aldri testet å være edru på fest, men nå fikk jeg lyst til å prøve det en gang. :p

ironisk nå? :p

 

jeg har vært edru på masse fester... pga mangel på penger til alkohol. å det går super bra:D

Blir bare gira og hopper rundt som om jeg skulle ha drikki mere enn noen andre:P

Lenke til kommentar

Og du har ikke fått slengt etter deg at du agerer?

Føler på meg at det ville skjedd her :p

 

"Hu derra der ass, hu ha itj drokke nå, hu agere som faen ass" :p

 

Jeg har testa å være edru på fest flere ganger.

I begge avholdsperiodene mine som varte 6 måneder, deprimerende.

 

Og jeg har vært ute på byen edru også. Enda verre.

Jeg får ikke gjort noe.

Jeg blir så emo når jeg er ute og ikke drekker.

Ender opp med å sitte og synes synd på meg selv og whine om at jeg er ensom og kjeder meg og bare vil dø. :p

Lenke til kommentar
Og du har ikke fått slengt etter deg at du agerer?

Føler på meg at det ville skjedd her :p

 

"Hu derra der ass, hu ha itj drokke nå, hu agere som faen ass" :p

 

Jeg har testa å være edru på fest flere ganger.

I begge avholdsperiodene mine som varte 6 måneder, deprimerende.

 

Og jeg har vært ute på byen edru også. Enda verre.

Jeg får ikke gjort noe.

Jeg blir så emo når jeg er ute og ikke drekker.

Ender opp med å sitte og synes synd på meg selv og whine om at jeg er ensom og kjeder meg og bare vil dø. :p

nei? burde jeg det? :p

folk synes det er gøy... så da synes jeg det er greit å:D

å gud. det er som mine venner som ikke greier å ha det gøy uten alkohol. jippi.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766
Hvorfor kan ikke alle være som deg, Flabba? :D

 

Jeg har selv aldri testet å være edru på fest, men nå fikk jeg lyst til å prøve det en gang. :p

ironisk nå? :p

 

jeg har vært edru på masse fester... pga mangel på penger til alkohol. å det går super bra:D

Blir bare gira og hopper rundt som om jeg skulle ha drikki mere enn noen andre:P

 

Jeg var ironisk ja. :p Men, jeg pleier alltid å sørge for at jeg penger til alkohol før og etter f.eks et forspiel. Alltid når jeg drikker så ender det med bytur. ^^ Går faen så fort de der pengene på byen. -_-

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke alle være som deg, Flabba? :D

 

Jeg har selv aldri testet å være edru på fest, men nå fikk jeg lyst til å prøve det en gang. :p

ironisk nå? :p

 

jeg har vært edru på masse fester... pga mangel på penger til alkohol. å det går super bra:D

Blir bare gira og hopper rundt som om jeg skulle ha drikki mere enn noen andre:P

 

Jeg var ironisk ja. :p Men, jeg pleier alltid å sørge for at jeg penger til alkohol før og etter f.eks et forspiel. Alltid når jeg drikker så ender det med bytur. ^^ Går faen så fort de der pengene på byen. -_-

hihihi ja jeg går ikke på byen uten å drikke, men jeg klarer meg fint på hjemmefester uten alkohol. har alltid lite penger å siden jeg bare drikker sprit å det er dyrt så sliter jeg ofte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...