Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det kløøør på ryggen. Sånn plass man ikke når. *klø på ryggen* siden du var snill å klødde meg i sta tenkte jeg å klæ deg tilbake:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg er alltid snill og klør folk. Jeg klødde en kompis innpå øyet som en hyggelig overraskelse. Han satte ikke pris på det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg er alltid snill og klør folk. Jeg klødde en kompis innpå øyet som en hyggelig overraskelse. Han satte ikke pris på det. aw. det hørtes vondt ut. O.o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det kløøør på ryggen. Sånn plass man ikke når. Ikke når? Reis deg opp, så når du \o/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o Snu øyet da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o Snu øyet da eller bare dynke det i linseveske å håpe at den kommer på riktig side igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o Snu øyet da eller bare dynke det i linseveske å håpe at den kommer på riktig side igjen. Neinei, ikke gjør det. Da forsvinner den bare lenger inn. I verste fall kan den gli inn i tårekanalene og blokkere væsketilførslen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o Snu øyet da eller bare dynke det i linseveske å håpe at den kommer på riktig side igjen. Neinei, ikke gjør det. Da forsvinner den bare lenger inn. I verste fall kan den gli inn i tårekanalene og blokkere væsketilførslen vell jeg gjorde det å den kom ut:P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Trist at prostitusjonstråden er død. Jeg liker å se på menyen før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) hvorfor døde den?Må sjekkes ut. Var da ikke stengt den! Endret 20. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har vurdert å legge meg ut igjen. \o/ Men den er liksom så død. Synd. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fy faen til lite liv det er her i dag. nesten litt trist Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 mister tegning tar lang tid å gjøre ferdig ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Faen. Nå har jeg vært ute og drikki to dager på rad, men uansett hvor mye jeg drikker, blir jeg ikke full -_- Veldig kjedelig. I dag har jeg drikki en liter vodka og en hel haug med drinker, men neida. Jeg føler meg ikke brisen engang. Jeg går og skriver rett, jeg snakker rett og jeg er aldri full nok til å drite meg ut på dansegulvet. Tror jeg bare må begynne å bælje nedpå tequila og gi faen i å varme opp med en halv liter vin og what not. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Faen.Nå har jeg vært ute og drikki to dager på rad, men uansett hvor mye jeg drikker, blir jeg ikke full -_- Veldig kjedelig. I dag har jeg drikki en liter vodka og en hel haug med drinker, men neida. Jeg føler meg ikke brisen engang. Jeg går og skriver rett, jeg snakker rett og jeg er aldri full nok til å drite meg ut på dansegulvet. Tror jeg bare må begynne å bælje nedpå tequila og gi faen i å varme opp med en halv liter vin og what not. å så skuffende hvis du drikker for å bli full:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er jo ikke noe gøy å være tilnærma edru når alle rundt deg er dritings heller da. Jeg har ikke vært full på flere uker. Ble ikke full på Storås engang. Jeg savner å være så full at jeg ikke klarer å gjøre noe ut av meg, driter meg ut (ikke bokstavelig) og blir kasta ut fra utestedene. Ubrukbar-fylla er jævlig å våkne fra og bli fortalt om i ettertid, men det er noe man (vel, i alle fall jeg) trenger nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg