Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fuck linsa mi forsvannt bak øyet O.o

Snu øyet da

eller bare dynke det i linseveske å håpe at den kommer på riktig side igjen.

Neinei, ikke gjør det. Da forsvinner den bare lenger inn. I verste fall kan den gli inn i tårekanalene og blokkere væsketilførslen

vell jeg gjorde det å den kom ut:P

Lenke til kommentar

Faen.

Nå har jeg vært ute og drikki to dager på rad, men uansett hvor mye jeg drikker, blir jeg ikke full -_-

Veldig kjedelig.

I dag har jeg drikki en liter vodka og en hel haug med drinker, men neida. Jeg føler meg ikke brisen engang.

Jeg går og skriver rett, jeg snakker rett og jeg er aldri full nok til å drite meg ut på dansegulvet.

 

Tror jeg bare må begynne å bælje nedpå tequila og gi faen i å varme opp med en halv liter vin og what not.

Lenke til kommentar
Faen.

Nå har jeg vært ute og drikki to dager på rad, men uansett hvor mye jeg drikker, blir jeg ikke full -_-

Veldig kjedelig.

I dag har jeg drikki en liter vodka og en hel haug med drinker, men neida. Jeg føler meg ikke brisen engang.

Jeg går og skriver rett, jeg snakker rett og jeg er aldri full nok til å drite meg ut på dansegulvet.

 

Tror jeg bare må begynne å bælje nedpå tequila og gi faen i å varme opp med en halv liter vin og what not.

å så skuffende hvis du drikker for å bli full:P

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe gøy å være tilnærma edru når alle rundt deg er dritings heller da.

Jeg har ikke vært full på flere uker.

Ble ikke full på Storås engang.

 

Jeg savner å være så full at jeg ikke klarer å gjøre noe ut av meg, driter meg ut (ikke bokstavelig) og blir kasta ut fra utestedene.

 

Ubrukbar-fylla er jævlig å våkne fra og bli fortalt om i ettertid, men det er noe man (vel, i alle fall jeg) trenger nå og da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...