Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Are you still here? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 *Sukk* ... På gjensyn forum. (Nesten litt flaut når det er vanskelig å forlate et diskusjonsforum til fordel for å ha det gøy ute) Svikter du oss? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvor lenge blir du borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Gutter gutter gutter,er da flere jenter på forumet Hei Flabba Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ja, jeg er fortsatt her ... Jeg driver og tvinger meg selv ut Blir ikke borte så lenge, akkurat ... 3-4 timer, kanskje. Men ... ha det. Endret 20. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 3 jenter her nå ja.. Ja hade a Vonca Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Gutter gutter gutter,er da flere jenter på forumet Hei Flabba neimen... du husket meg:D HEI Danielzu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja,jeg er merkelig sånn. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja,jeg er merkelig sånn. ja drit merkelig. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dere har kanskje...eller sikkert merka at jeg har vært borte et par dager!! Og HERREGUD, har hatt det heeelt forferdelig. Ikke sant, to dager før skolestart fant jeg som vanelig fram de klærne jeg skulle ha på meg første skoledaaag. Alt var perfet liksom, ALT.!!.. HELT TIL HENNE HORA FACKA DET OPP ahmagaaad hater henne!!! SELVFØLGELIG måtte helene låne den gule toppen uten å spørre meeeg. Så første skoledag så måtte jeg gå med HETTEGENSER(daaah!!) Det begynte en kjekk gutt i klassen...prøvde meg på han, men HAN VILLE IKKE HA MEG!! HERREGUD.. Hadde jeg hatt den gule toppen hadde han vært alll over me!! FUCK DEG HELENE GHAAAD!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dere har kanskje...eller sikkert merka at jeg har vært borte et par dager!!Og HERREGUD, har hatt det heeelt forferdelig. Ikke sant, to dager før skolestart fant jeg som vanelig fram de klærne jeg skulle ha på meg første skoledaaag. Alt var perfet liksom, ALT.!!.. HELT TIL HENNE HORA FACKA DET OPP ahmagaaad hater henne!!! SELVFØLGELIG måtte helene låne den gule toppen uten å spørre meeeg. Så første skoledag så måtte jeg gå med HETTEGENSER(daaah!!) Det begynte en kjekk gutt i klassen...prøvde meg på han, men HAN VILLE IKKE HA MEG!! HERREGUD.. Hadde jeg hatt den gule toppen hadde han vært alll over me!! FUCK DEG HELENE GHAAAD!!! du er for ung for å ha kjæreste, og du virker ike så særlig moden nok til det når du liker Malin i tillegg xD men uanz folkens, så går jeg til sengs natta forumtroll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Helene som i min ex-kjæreste Helene? Er du 12år eller?(hence the nick) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nesj, det er bare et forumtroll som har laga nytt nick for å tulleposte. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 var du sammen med helene?? Herregud...stakkars deg, henne jenta er såååeh bitch!! Ikke første gang dette skjer liksom *gråte* Nesj, det er bare et forumtroll som har laga nytt nick for å tulleposte. Og du må avsløre meg:P ? Og utrolig hvor dumme folk er:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hehe, det var en spøk Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hehe, det var en spøk Sikta ikke til deg:P Herregud lizm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 var du sammen med helene?? Herregud...stakkars deg, henne jenta er såååeh bitch!! Ikke første gang dette skjer liksom *gråte* [ Min feil,lizm. Misliker barn akkurat nå Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Myndig hurra! Godnatt folkens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det kløøør på ryggen. Sånn plass man ikke når. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 *klø eplefe* Nao stop whining ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg