Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har kanskje...eller sikkert merka at jeg har vært borte et par dager!!

Og HERREGUD, har hatt det heeelt forferdelig. Ikke sant, to dager før skolestart fant jeg som vanelig fram de klærne jeg skulle ha på meg første skoledaaag. Alt var perfet liksom, ALT.!!.. HELT TIL HENNE HORA FACKA DET OPP ahmagaaad hater henne!!!

SELVFØLGELIG måtte helene låne den gule toppen uten å spørre meeeg.

Så første skoledag så måtte jeg gå med HETTEGENSER(daaah!!)

Det begynte en kjekk gutt i klassen...prøvde meg på han, men HAN VILLE IKKE HA MEG!! HERREGUD.. Hadde jeg hatt den gule toppen hadde han vært alll over me!!

FUCK DEG HELENE GHAAAD!!!

Lenke til kommentar
Dere har kanskje...eller sikkert merka at jeg har vært borte et par dager!!

Og HERREGUD, har hatt det heeelt forferdelig. Ikke sant, to dager før skolestart fant jeg som vanelig fram de klærne jeg skulle ha på meg første skoledaaag. Alt var perfet liksom, ALT.!!.. HELT TIL HENNE HORA FACKA DET OPP ahmagaaad hater henne!!!

SELVFØLGELIG måtte helene låne den gule toppen uten å spørre meeeg.

Så første skoledag så måtte jeg gå med HETTEGENSER(daaah!!)

Det begynte en kjekk gutt i klassen...prøvde meg på han, men HAN VILLE IKKE HA MEG!! HERREGUD.. Hadde jeg hatt den gule toppen hadde han vært alll over me!!

FUCK DEG HELENE GHAAAD!!!

du er for ung for å ha kjæreste, og du virker ike så særlig moden nok til det når du liker Malin i tillegg xD

men uanz folkens, så går jeg til sengs :p

natta forumtroll

Lenke til kommentar

var du sammen med helene?? Herregud...stakkars deg, henne jenta er såååeh bitch!! Ikke første gang dette skjer liksom *gråte*

Nesj, det er bare et forumtroll som har laga nytt nick for å tulleposte.

Og du må avsløre meg:P ?

Og utrolig hvor dumme folk er:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
var du sammen med helene?? Herregud...stakkars deg, henne jenta er såååeh bitch!! Ikke første gang dette skjer liksom *gråte*

[

Min feil,lizm.

Misliker barn akkurat nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...