Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Bear Grylls finner på mye morro for å "holde seg i live". Så nettop en spisode hvor han flådde en halvråtten stinkende død sau og la seg til å sove under en stein med det ekle skinnet rundt seg. Jeg er sikker på at kameracrewet har slått opp telt og grillet pølser eller noe etter at opptaket var gjort hehe. Men Lars Monsen med sin halve jernvarehandel på slep kan ihvertfall gå å legge seg. :D

Lenke til kommentar
Haha Bear Grylls finner på mye morro for å "holde seg i live". Så nettop en spisode hvor han flådde en halvråtten stinkende død sau og la seg til å sove under en stein med det ekle skinnet rundt seg. Jeg er sikker på at kameracrewet har slått opp telt og grillet pølser eller noe etter at opptaket var gjort hehe. Men Lars Monsen med sin halve jernvarehandel på slep kan ihvertfall gå å legge seg. :D

Han har sett for mye Star Wars (The Empire Strikes Back)

Lenke til kommentar

Han har sett for mye Star Wars (The Empire Strikes Back)

Nei men i svarte, skulle du sett!

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...