Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat:

 

Irn-Bru (uttales Iron Brew)

 

It has long been the most popular soft drink in Scotland, outselling Coca-Cola, but recent fierce competition between the two brands has brought their sales to roughly equal levels (perhaps leaning to Coca-Cola).[1] It is also the third best selling soft drink in the UK, after Coca-Cola and Pepsi, outselling high-profile brands such as Tango, Fanta, Dr Pepper, Sprite and 7-Up.

Lenke til kommentar

Haha, genialt :) Google gjer kvardagen lettare.

 

Steike det er harde krav for å få god karakter på idrettslinja. Eller, skal gå greitt, men for å få toppkarakter i aktivitetslære (stort sett basistrening), må ein springa ei løype som eg trur er ca 2,5 km på 08:45.

 

I styrke er det 20 rep i benk (50 kg), 40 sit up's (20 kg) og 30 knebøy (60 kg) for å få 6-ar.

 

Skal leggje meg i hardtrening no :)

Lenke til kommentar
Steike det er harde krav for å få god karakter på idrettslinja. Eller, skal gå greitt, men for å få toppkarakter i aktivitetslære (stort sett basistrening), må ein springa ei løype som eg trur er ca 2,5 km på 08:45.

 

I styrke er det 20 rep i benk (50 kg), 40 sit up's (20 kg) og 30 knebøy (60 kg) for å få 6-ar.

 

Skal leggje meg i hardtrening no :)

Så jævelig kjipt. Idrett suger. HAHAHAHHAHAHHA!

 

 

- Petter :)

Lenke til kommentar
Skjønar ikkje korleis folk kan ha så mykje imot idrett. Eg hadde ikkje klart meg utan :)

Hva gjør idrett?

 

Sosialisere: Å snakke sammen er hyggeligere enn å kaste en ball til hverandre

Underholde: Den gangen det finnes en fotballkamp som er mer spennende enn en film skal jeg gi deg en klem.

Imponere: Når slutter antall penner i nesa å imponere?

Lenke til kommentar
Man får pen kropp av det da, penere enn photoshop tilogmed
Hvorfor photoshopper de bilder av OL-utøvere etter en photosession da? :hmm:

 

EDIT: Og har du i det hele tatt SETT noen av de folka? Null pupper eller rumper på de fleste av jentene.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg MÅ smake det. Om noen finner det i Trondheim er jeg seriøst villig til å reise inn dit for å få smakt det. Det kan umulig være bedre enn cola, og neppe like godt som det alle sier.

 

Rimi, Bystasjonen.

 

Jeg gikk 3 km på litt over et kvarter da jeg ikke rakk bussen i dag tidlig, så det skal nok gå an å klare det.

 

Hva, kappgang?

 

Og masse sener og muskler. :(

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...