Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang Redd Barna stopper meg på Nordre. Jeg skal faktisk stoppe og når de begynner å prate om hvor fælt barna i Afrika har det så skal jeg ganske enkelt svare: "Jeg beklager, men jeg setter ikke så stor pris på at folk benytter seg av hersketeknikker når de prater til meg. Farvel. "

Lenke til kommentar
Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang Redd Barna stopper meg på Nordre. Jeg skal faktisk stoppe og når de begynner å prate om hvor fælt barna i Afrika har det så skal jeg ganske enkelt svare: "Jeg beklager, men jeg setter ikke så stor pris på at folk benytter seg av hersketeknikker når de prater til meg. Farvel. "

Jeg bruker å svare: De skal egentlig ikke klage, de vet ikke hvordan det er å være stappmett.

Lenke til kommentar

Rasch: Ja. Om man ikke har troen på seg selv eller det man eventuelt skal legge fram kan en hersketeknikk fort bli et hardt angrep ;) Er man derimot klar over at det kun er en teknikk som brukes for å sette den andre ut av spill kan man jo for eksempel ta igjen med samme mynt. Da kan det fort bli en heftig diskusjon ... Gøy :D

Lenke til kommentar
Rasch: Ja. Om man ikke har troen på seg selv eller det man eventuelt skal legge fram kan en hersketeknikk fort bli et hardt angrep ;) Er man derimot klar over at det kun er en teknikk som brukes for å sette den andre ut av spill kan man jo for eksempel ta igjen med samme mynt. Da kan det fort bli en heftig diskusjon ... Gøy :D

Man kan alltids ty til fysisk hersketeknikk. ;)

 

Slik som Martin Schanke, Finnmarks stolthet hehhehe

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Takk takk, lille venn. Men jeg har nok lest der mange ganger. Er litt verdesnvant jeg. :cool:

 

Hersketeknikk!

 

 

Rasch: ... eller når folk sier "Spis opp maten din, tenk på de stakkars barna i Afrika ..."

Tenk på de stakkars barna i USA, sier nå jeg.

 

Nei. Det blir urettferdig ... Fordi jeg er ikke så stor og sterk :(

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Najs, du kan egentlig adde meg på PSN, jeg spilelr det endel selv, men nå har jeg jo feil på ps3'en så er nok en stund til jeg kommer online igjen.

*done* Nesten ikke spilt multiplayer i CoD før jeg, men fant ut at jeg måtte teste litt.

 

Men kan ikke more seg dagen lang, *tukle med filserveren*.

Lenke til kommentar
Najs, du kan egentlig adde meg på PSN, jeg spilelr det endel selv, men nå har jeg jo feil på ps3'en så er nok en stund til jeg kommer online igjen.

*done* Nesten ikke spilt multiplayer i CoD før jeg, men fant ut at jeg måtte teste litt.

 

Men kan ikke more seg dagen lang, *tukle med filserveren*.

Flott! Det er jo multiplayer som er morsomt da! :)

 

Alooooo, 100% er en fin ting! :p (jobb)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Rasch: Den pleide jeg å ta òg ... :p Jeg var jo ikke mer sulten, så de fikk vel ta det de.

 

L4r5: Nei, så dumt av meg :p Du har nok rett ... Det er ikke alle som er i stand til å gjennomføre noe slikt :) En hersketeknikk er altså en metode som brukes for å blant annet kontrollere andre mennesker. Det brukes ofte i diskusjoner og debatter. Du skjønner sikkert ikke hva jeg snakker om, men det er bare å spørre meg om du lurer på noe, vet du. Det er det jeg er til for :)

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...