Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lær meg noen herseteknikker a, Lars ;D HER er et fint sted å strate. Takker, og du kan lese litt her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 HER er et fint sted å strate. Takker, og du kan lese litt her Takk takk, lille venn. Men jeg har nok lest der mange ganger. Er litt verdesnvant jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang Redd Barna stopper meg på Nordre. Jeg skal faktisk stoppe og når de begynner å prate om hvor fælt barna i Afrika har det så skal jeg ganske enkelt svare: "Jeg beklager, men jeg setter ikke så stor pris på at folk benytter seg av hersketeknikker når de prater til meg. Farvel. " Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang Redd Barna stopper meg på Nordre. Jeg skal faktisk stoppe og når de begynner å prate om hvor fælt barna i Afrika har det så skal jeg ganske enkelt svare: "Jeg beklager, men jeg setter ikke så stor pris på at folk benytter seg av hersketeknikker når de prater til meg. Farvel. " Jeg bruker å svare: De skal egentlig ikke klage, de vet ikke hvordan det er å være stappmett. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Rasch: Ja. Om man ikke har troen på seg selv eller det man eventuelt skal legge fram kan en hersketeknikk fort bli et hardt angrep Er man derimot klar over at det kun er en teknikk som brukes for å sette den andre ut av spill kan man jo for eksempel ta igjen med samme mynt. Da kan det fort bli en heftig diskusjon ... Gøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De siste gangene jeg har fått det argumentet med alle de sultne barna afrika så har jeg svart: "Drikk mer øl! Det er edru folk i Saudi-Arabia!" Da har folk plutselig blitt stille. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Rasch: Ja. Om man ikke har troen på seg selv eller det man eventuelt skal legge fram kan en hersketeknikk fort bli et hardt angrep Er man derimot klar over at det kun er en teknikk som brukes for å sette den andre ut av spill kan man jo for eksempel ta igjen med samme mynt. Da kan det fort bli en heftig diskusjon ... Gøy Man kan alltids ty til fysisk hersketeknikk. Slik som Martin Schanke, Finnmarks stolthet hehhehe Endret 20. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Takk takk, lille venn. Men jeg har nok lest der mange ganger. Er litt verdesnvant jeg. Hersketeknikk! Rasch: ... eller når folk sier "Spis opp maten din, tenk på de stakkars barna i Afrika ..." Tenk på de stakkars barna i USA, sier nå jeg. Nei. Det blir urettferdig ... Fordi jeg er ikke så stor og sterk Endret 20. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ja. Når jeg var liten brukte jeg å spørre bestemor (det var bestandig hun som sa jeg skulle tenke på barna i Afrika) om jeg skulle pakke restene i en konvulutt og sende det nedover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hersketeknikk!Neinei! Jeg ville vel ALDRI gjøre noe sånt. Endret 20. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Najs, du kan egentlig adde meg på PSN, jeg spilelr det endel selv, men nå har jeg jo feil på ps3'en så er nok en stund til jeg kommer online igjen. *done* Nesten ikke spilt multiplayer i CoD før jeg, men fant ut at jeg måtte teste litt. Men kan ikke more seg dagen lang, *tukle med filserveren*. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Wuu! Hjemme fra første "skoledag" på HiG. Starter forelesning i morgen klokken 8, og i kveld er det Postgirobygget. Jeg SKAL på den forelesningen. Skal faen ikke gå glipp av den første. Ville vært for dumt, selv for meg. Så får ta det litt med ro i dag. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Najs, du kan egentlig adde meg på PSN, jeg spilelr det endel selv, men nå har jeg jo feil på ps3'en så er nok en stund til jeg kommer online igjen. *done* Nesten ikke spilt multiplayer i CoD før jeg, men fant ut at jeg måtte teste litt. Men kan ikke more seg dagen lang, *tukle med filserveren*. Flott! Det er jo multiplayer som er morsomt da! Alooooo, 100% er en fin ting! (jobb) Endret 20. august 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Rasch: Den pleide jeg å ta òg ... Jeg var jo ikke mer sulten, så de fikk vel ta det de. L4r5: Nei, så dumt av meg Du har nok rett ... Det er ikke alle som er i stand til å gjennomføre noe slikt En hersketeknikk er altså en metode som brukes for å blant annet kontrollere andre mennesker. Det brukes ofte i diskusjoner og debatter. Du skjønner sikkert ikke hva jeg snakker om, men det er bare å spørre meg om du lurer på noe, vet du. Det er det jeg er til for Endret 20. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har jeg fri fram til fredag,og takk Jehova for det Mulig man tar en alkohoferie idag også, føler mer som ei fransk ludder akkurat nå. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ^ ooo ... Du har ikke lyst til å løfte litt på skjørtekanten for oss, har du vel? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men kan ikke more seg dagen lang, *tukle med filserveren*. Ooog der funka det å dele filer mellom PCene. Litt usikker på hva neste steg blir, men må vel få satt opp webserver etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja. Du, ja ... If it pay the bills,yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg